Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips til fine strikkegensere (oppskrifter) som kan matche tvillinger som skal ta ettårsbilder sammen i vinter? 
Ønsker at de har på hjemmelaget, har en tante som vil strikke for oss. Dette er et bilde vi kommer til å ha på veggen å kommer til å se hver dag. Trenger tips og inspirasjon til fine mønstere. Det er sååå mye å se på da jeg googler, klarer ikke bestemme meg. enklere med noen tips også kan jeg luke ut og evt søke vidre fra dem :) 

Edit: JENTER 

Endret av Teardrop
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest jegerrinne
Skrevet

Marius syns jeg er fint

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for noe dempet uten for mye mønster og farger. For eksempel Anker sweater, Dahlia (om det er jenter), Olive cardigan, Dagmar sweater junior 

Anonymkode: 2c74a...7f1

• Hjerte 1
Skrevet
Snabeltann skrev (4 timer siden):

Denne var fin: https://fb.watch/ADhvSfhHN_/?

martinsettet

Takk  men jeg har angst for å trykke på linker som den der, for mye bokstaver for min del. Kan du poste bilde? ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Teardrop skrev (På 2.7.2025 den 13.41):

Tips til fine strikkegensere (oppskrifter) som kan matche tvillinger som skal ta ettårsbilder sammen i vinter? 
Ønsker at de har på hjemmelaget, har en tante som vil strikke for oss. Dette er et bilde vi kommer til å ha på veggen å kommer til å se hver dag. Trenger tips og inspirasjon til fine mønstere. Det er sååå mye å se på da jeg googler, klarer ikke bestemme meg. enklere med noen tips også kan jeg luke ut og evt søke vidre fra dem :) 

Hva som er fint, er subjektivt. Du bør spesifisere litt mer enn dette. 

Anonymkode: c7f2f...3d5

Skrevet
Grønt blad skrev (På 2.7.2025 den 23.01):

Jeg synes snøløvgenseren er veldig fin, spesielt til barn. Den er enkel og tidløs i uttrykket

Du kan se bilde av den her: https://www.facebook.com/share/p/16cbAVtoWD/ 

Vi hadde denne til vår i en vinrød farge. Jeg personlig er så lei av Marius så de genserne er bakerst i skapet 

AnonymBruker
Skrevet

Gutter eller jenter? Ensfarget eller mønster? 

Anonymkode: 00fcd...4af

Skrevet
Teardrop skrev (2 timer siden):

Takk  men jeg har angst for å trykke på linker som den der, for mye bokstaver for min del. Kan du poste bilde? ❤️ 

Haha, skjønner :) det er en video med link til oppskriften i, her er screenshot. Finnes i rødt også.

IMG_2605.png

• Liker 1
Skrevet
Poppel skrev (17 timer siden):

Vi hadde denne til vår i en vinrød farge. Jeg personlig er så lei av Marius så de genserne er bakerst i skapet 

Det høres flott ut! ❤️

Skrevet

Jeg hiver meg med på snøløv 😊 Enkelt og veldig fint mønster 😊

IMG_1719.thumb.jpeg.111287a73ca3449e8b18683fcb2a0adb.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Granåsen genser synes jeg er fin 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...