MakeItHappen Skrevet onsdag kl 08:09 #1 Skrevet onsdag kl 08:09 Hva har du på pinsa? Trenger litt inspirasjon.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:17 #2 Skrevet onsdag kl 08:17 Den hvite pizzasausen til Rema er god, men blir litt "mye" med bare hvit ofte, så tar på halve bare.. ellers Eldorado sin røde pizzasaus. Mozzarella, rødløk, spekeskinke, ruccula... og lett dryss av annen ost oppå der igjen. Det er det vi bruker mest Anonymkode: a78c3...c2b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:01 #4 Skrevet onsdag kl 10:01 MakeItHappen skrev (1 time siden): Hva har du på pinsa? Trenger litt inspirasjon. Creme fraiche m/hvitløk, mozzarella og blåmugg ost. Topp med Pære, spekeskinke, valnøtter og litt flytende honning. 🥰 Anonymkode: b53c9...6ea 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:10 #5 Skrevet onsdag kl 10:10 Creme fraiche, mozarella, granateplekjerner og spekeskinke. Og så topper jeg med fersk basilikum når jeg tar den ut av ovnen. Mannen lager helst pinsa som vanlig pizza, med tomatsaus, jarlsberg, skinke, kjøttdeig, løk, paprika og ananas. Anonymkode: 5269d...448 1
MakeItHappen Skrevet onsdag kl 12:32 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl 12:32 Takk for tips. Der var noen spennende kombinasjoner.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:39 #7 Skrevet onsdag kl 12:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pinsa? Anonymkode: d4ec2...166 https://letmegooglethat.com/?q=pinsa Anonymkode: d1f00...5cd 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:05 #8 Skrevet torsdag kl 14:05 Pinsa? Tenker du på fastelavens eller noe sånt? Anonymkode: dcb68...02c
Elaine Marley Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #10 Skrevet 5 minutter siden Nå fikk jeg lyst på Pinsa 😊 med rød tine kremost, spekeskinke, kylling, rucccola, fetaost og mango eller cherrytomat, avokado er også godt . Nå fikk jeg jo lyst på alt 🤣. Anonymkode: 950ad...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå