AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #1 Skrevet 2. juli 2025 Jeg har fått intens øreverk og har fått legetime i dag. Det som også har skjedd siste timene er at noen virker å ha plassert noen rare tanker inni meg. Jeg tenker jo om dette kan ha sammenheng med feber o.l. Men de er litt skumle. Jeg skjønner det selv, så jeg er ikke psykotisk. Men burde jeg dele dette også til legen? Kjenner meg fryktelig redd. Øreverk er jo bare vanlig, men jeg tenker muligens dette er en beskjed fra skapningene. Er det andre som har erfaring med rare tanker eller paranoide tvangstanker o.l. i forbindelse med smerter? Har vært mye andre belastninger på meg i det siste også. Og så fikk jeg ikke sove mer enn kanskje noen timer i natt. Men så blir jeg så redd for at dette er en beskjed fra the matrix om at jeg beveger meg på utsiden av scriptet. Anonymkode: 7c303...9f3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #2 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg så redd for at dette er en beskjed fra the matrix om at jeg beveger meg på utsiden av scriptet. jepp, du bør så absolutt ta dette opp med din lege.. Anonymkode: fd9d5...1f8 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #3 Skrevet 2. juli 2025 Ja, du skal fortelle dette til legen. Du kan få "feberfantasier" av høy feber. Be om å bli tatt alvorlig. Anonymkode: d5e48...ac6 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #4 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, du skal fortelle dette til legen. Du kan få "feberfantasier" av høy feber. Be om å bli tatt alvorlig. Anonymkode: d5e48...ac6 Takk. Pga ferie er det ikke min fastlege. Jeg er redd han skal ta på vei, og at det skal bli drama. Eller er det helt trygt å dele slikt tror du? Anonymkode: 7c303...9f3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #5 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Pga ferie er det ikke min fastlege. Jeg er redd han skal ta på vei, og at det skal bli drama. Eller er det helt trygt å dele slikt tror du? Anonymkode: 7c303...9f3 Han tar ikke på vei, men han vil nok ta deg på alvor og sørge for at du får ordentlig behandling. Hvis øreinfeksjonen har psykisk påvirkning så kan det hende at du behøver sterkere medisiner eller medisiner som virker raskere eller at du bør grundigere undersøkes. Dette kommer til å gå bra. Drama blir det ikke. Anonymkode: 84cad...df1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #6 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått intens øreverk og har fått legetime i dag. Det som også har skjedd siste timene er at noen virker å ha plassert noen rare tanker inni meg. Jeg tenker jo om dette kan ha sammenheng med feber o.l. Men de er litt skumle. Jeg skjønner det selv, så jeg er ikke psykotisk. Men burde jeg dele dette også til legen? Kjenner meg fryktelig redd. Øreverk er jo bare vanlig, men jeg tenker muligens dette er en beskjed fra skapningene. Er det andre som har erfaring med rare tanker eller paranoide tvangstanker o.l. i forbindelse med smerter? Har vært mye andre belastninger på meg i det siste også. Og så fikk jeg ikke sove mer enn kanskje noen timer i natt. Men så blir jeg så redd for at dette er en beskjed fra the matrix om at jeg beveger meg på utsiden av scriptet. Anonymkode: 7c303...9f3 Infeksjon og feber kan gi vrangforestillinger. Nevn det for legen i hvertfall. Sikkert ikke noe langvarig. Anonymkode: 19949...654
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #7 Skrevet 3. juli 2025 Hvordan går det med deg TS? Håper ting er bedre nå. Anonymkode: 84cad...df1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2025 #8 Skrevet 3. juli 2025 Jeg fikk en ubalanse i mellomøret og vann, feber, jeg ble gæren, trodde jeg skulle dø osv. Man kan bli ganske i ulage av feber og ubalanse av vann i ørekanalene. Jeg tok paracet for feberen og resten jevna seg ut etter mange måneder. Jeg fikk en covid infeksjon. Anonymkode: 1c7d9...cc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå