Vålull Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Håper virkelig at de lager en omfattende episode om «pedohunters» i Norge. Må si at jeg støtter slikt, men er vel slik at tv2 ikke vil gi oppmerksomhet rundt det. Hva tenker dere? Er dere for eller imot å fremme slikt?
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Jeg er litt delt. Synes jo det er bra, men samtidig så kan jeg ikke fordra selvutnevnt politi. Vi burde være ferdige med gapestokker, samtidig som at noen ganger er det greit å plassere noen i en, men jeg synes ikke de som gjør det skal være privatpersoner. Det er en grunn til at vi har politi og rettsvesen, og er man ikke fornøyd med den jobben de gjør så er det andre måter å si fra på. Blir litt mye selvutnevnt frelser-opplegg for meg. Anonymkode: 7b059...ae4 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Jeg er personlig veldig delt når det kommer til Aron og det han driver med. Kjenne til en situasjon hvor en mann er dømt og har sonet ferdig dommen sin, hvor Aron og c/o dukker opp hjemme hos han med familie og barn tilstede, som ble en traumatiserende opplevelse for barna. Jeg tenker Aron ikke har intellektet nok til å gjøre det han gjør. Anonymkode: c7256...513 3 4
Laraa Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli De har vel en episode allerde? Mener bestemt det Hvor Janne bruker et filter som får henne til å se 12 år gammel ut mens hun snakker og chatter med en pedofil. Så avslører hun og Kadafi senere at de er hunters og fjerner filteret og sier noe i retning av: anse dette som en advarsel.
Vålull Skrevet 1. juli Forfatter #5 Skrevet 1. juli Tenkte mer på de ungdommene som nå er i grupper landet over som håndterer saken i egene hender, tror de kalte seg pedohunters eller noe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Vålull skrev (6 minutter siden): Tenkte mer på de ungdommene som nå er i grupper landet over som håndterer saken i egene hender, tror de kalte seg pedohunters eller noe. Problemet er at man ikke helt kan vite motivasjonen til disse gruppene. Kan det tenkes at de har funnet et edelt formål for å kunne utøve vold, og at formålet gjør at de ser på seg selv som helter og kanskje ønsker å bli sett på som helter også. Og mange er nok inspirert av filmer på nettet, og visst de ser at andre får mye publisitet, likes og ros så kan det trigge copy-cats. Altså de har funnet oppskriften til en enkel måte og få mye positiv publisitet på en enkel måte. Selv hvor forkastlige gjerningene er så vil jeg ikke oppfordre til private justisgrupper, og i hvertfall ikke de gruppene som går så langt at de deler ut dommen på stedet, som i enkelte tilfeller kan være å bli slått med et balltre og sparket i hodet. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot at de kunne forandret lovverket slik at politiet kunne brukt litt mer oppsøkende måter og avsløre folk med hensikt om å begå overgrep på mindreårige. Anonymkode: d1855...517 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå