AnonymBruker Skrevet 2. juli #21 Skrevet 2. juli Jeg er dritt lei det også, det er over alt på youtube, om jeg bruker Google så kommer det opp, folk poster AI-genererte svar uten referanser i fb-grupper.. En annen ting jeg er dritt lei av er screenshots av videoer også med null kildereferanse. Snart er det ikke noe på nettet man kan tro på lenger. Anonymkode: c966e...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #22 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er drittlei lei av AI genererte ting. Er dette noe vi må frykte , eller kommer det til å tone;seg ned? Anonymkode: 4a8ec...e8a Hva kommer frykten av? Anonymkode: 51cd9...52c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #23 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva kommer frykten av? Anonymkode: 51cd9...52c Intelligens. Anonymkode: c966e...4a3 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #24 Skrevet 2. juli Snok1 skrev (15 timer siden): AI kommer til å bli så bra at du ikke merker det. Dette var den dårlige nyheten. Tror du egentlig det? Føler alltid at det er noe som er " merkbart" med AI. Tror det vil fortsette Anonymkode: 4a8ec...e8a 2
Isambard Skrevet 4. juli #25 Skrevet 4. juli Det har helt klart kommet for å bli. Jeg tror folk vil bli smartere etterhvert og dropper å klikke inn på AI generert skitt på internett. Da blir det mindre meningsløst ræl. Jeg ser ikke den helt store forskjellen fra å Photoshope et bilde eller skrive en tekst som ikke er sann. Man må være kildekritisk uansett. 1
Maia70 Skrevet 4. juli #26 Skrevet 4. juli Isambard skrev (4 timer siden): Det har helt klart kommet for å bli. Jeg tror folk vil bli smartere etterhvert og dropper å klikke inn på AI generert skitt på internett. Da blir det mindre meningsløst ræl. Jeg ser ikke den helt store forskjellen fra å Photoshope et bilde eller skrive en tekst som ikke er sann. Man må være kildekritisk uansett. Forskjellen er menneskelig involvering, som er ikke-eksisterende med AI, og tiden det tar. Skal du bruke photoshop, og skrive en falsk tekst, så må du bruke tiden din på det, men med AI, så slipper du det. Derfor finnes det nå hele kanaler på youtube som har kun falskt innhold. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #27 Skrevet 5. juli Med mer bruk av AI og roboter så trenger vi heller ikke så mange mennesker. Det er allerede grov overproduksjon av mennesker på jorden. Anonymkode: 9c40b...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #28 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med mer bruk av AI og roboter så trenger vi heller ikke så mange mennesker. Det er allerede grov overproduksjon av mennesker på jorden. Anonymkode: 9c40b...a8f Høres jo veldig kjipt ut. Kan AI gjøre alt så bra, Anonymkode: 4a8ec...e8a
Isambard Skrevet 6. juli #29 Skrevet 6. juli Maia70 skrev (På 4.7.2025 den 23.44): Forskjellen er menneskelig involvering, som er ikke-eksisterende med AI, og tiden det tar. Skal du bruke photoshop, og skrive en falsk tekst, så må du bruke tiden din på det, men med AI, så slipper du det. Derfor finnes det nå hele kanaler på youtube som har kun falskt innhold. Det er altfor lett å produsere, ja. Jeg er like lei av det som deg, og særlig ting som utgir seg for å være ekte. Jeg håper og tror at folk etter hvert vil utvikle en kritisk sans og at AI finner sin naturlige plass.
Isambard Skrevet 6. juli #30 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Med mer bruk av AI og roboter så trenger vi heller ikke så mange mennesker. Det er allerede grov overproduksjon av mennesker på jorden. Anonymkode: 9c40b...a8f Sånn som det er nå ligger Norge an til å få et enormt problem med mangel på arbeidskraft innen helse og omsorg. Jeg ville ikke satset alt på at vi har robot-sykepleiere om 15 år. Dette er en stor diskusjon, men det er slutt på å adoptere barn fra utlandet. Vi kan godt ta inn flyktninger for å være snille, men de deltar ikke nok i arbeidslivet til å løse problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #31 Skrevet 6. juli Det sparer meg jammen for mye jobb da, glemmer vel å tenke sjæl snart, men nå skal jeg snart pensjonere meg så drit i. Anonymkode: 67640...e97
AnonymBruker Skrevet 6. juli #32 Skrevet 6. juli AI er fremtiden. Er allerede avhengig. - Jobb; møtereferat, struktur dokumenter, møteagendaer, rensing språk, sammenstilling data. - Ferie; reiseruter og avstander med stopp og gps koordinatorer, og alle hoteller linket. Kobles mot været, og kalender. - Hjemme; måltidsplanlegging og oppskrifter, strukturere valg i forhold til innkjøp notater og lister, diktering, hukommelse på hva jeg tidligere har nevnt. Og selvfølgelig; vinne enhver diskusjon med mannen 😂 Anonymkode: 1dd3a...2e4
AnonymBruker Skrevet 6. juli #33 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): AI er fremtiden. Er allerede avhengig. - Jobb; møtereferat, struktur dokumenter, møteagendaer, rensing språk, sammenstilling data. - Ferie; reiseruter og avstander med stopp og gps koordinatorer, og alle hoteller linket. Kobles mot været, og kalender. - Hjemme; måltidsplanlegging og oppskrifter, strukturere valg i forhold til innkjøp notater og lister, diktering, hukommelse på hva jeg tidligere har nevnt. Og selvfølgelig; vinne enhver diskusjon med mannen 😂 Anonymkode: 1dd3a...2e4 Noen av oss har aldri trengt AI for dette 😂🤪 Anonymkode: cdc0f...48a 3
Rhodiola Skrevet 12. juli #34 Skrevet 12. juli Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing, brukerdebatt, seksualisert innhold og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå