Gå til innhold

Vokst fra vogna si

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor 1,5 åring som nå har vokst fra vogna si , en Stokke Trailz. Beina er utenfor fotstøttene . Noen som kan anbefale en større /lenger vogn? 

Anonymkode: aa5bc...81b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Britax Smile har vart lenge her i huset til stor unge, men nå er han litt over tre år og føttene stikker langt ut i sittestilling. Ikke noe problem for oss siden han uansett ikke trilles til vanlig. Brukte den til sovevogn i bhg frem til for noen måneder siden, helt uten problem. En knallgod vogn ellers også, så den kan jeg anbefale i hvert fall 😊

Anonymkode: 11486...fe5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har en stor 1,5 åring som nå har vokst fra vogna si , en Stokke Trailz. Beina er utenfor fotstøttene . Noen som kan anbefale en større /lenger vogn? 

Anonymkode: aa5bc...81b

City mini gt 2 og city elite. Ungen på 105 cm har godt plass

Skrevet (endret)

Vi har også vært fornøyde med Britax Smile. Brukte den frem til 2 1/2 års alder. Etter det har vi hatt en Emmaljunga vogn som sovevogn i barnehagen frem til barnet var nesten 3 år. Husker ikke modell, men er en av de eldre typene som er ganske store. 

Nylig har vi kjøpt en Babyjogger City Elite 2 til å bruke på lengre turer og den er lang nok til vår jente som nå er 3 1/2 år og ca.100 cm høy. Tror den er en av de med best plass til bena. I tillegg er den utrolig god å kjøre. 

Endret av Sandie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Britax b-motion 4 plus er helt genial. Den er kun å få tak i brukt da tror jeg, men vi elsker den vogna, kjempelang! 

Anonymkode: 8e160...a45

Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med britax smile :) her om dagen ville 4-åringen (på ca. 105 cm) plutselig sitte i den fordi lillesøster på 2 år ikke lenger har tid til å sitte i vogn😅 og det gikk helt fint🥰

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med babyjogger city elite her. 

Anonymkode: 07844...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...