AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Har ikke råmarsipan men har en pakke kransekakemasse liggende. Kan jeg bruke den som erstatning i denne oppskrifta? https://www.alt.dk/mad/morgenhorn/3155361 Anonymkode: 8bf89...82b
Brunhilde Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Ja, det vil jeg tro, men det blir kanskje litt mer som et makronfyll? Personlig tror jeg det vil bli godt.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Brunhilde skrev (36 minutter siden): Ja, det vil jeg tro, men det blir kanskje litt mer som et makronfyll? Personlig tror jeg det vil bli godt. Det ble amazing! Blandet med eggehvite og sukker som foreslått i oppskrifta, og spedde på med litt melk og kanel. Anonymkode: 8bf89...82b 3
Haldrup Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Den eneste reelle forskjellen på kransekakemasse og rå marsipan er sukker innholdet..... Rå marsipan blir tilsatt mer sukker og eggehvite for å bli kransekakemasse.... Noen ganger er marsipanen grovere enn kransekakemassen, men den trenger ikke være det.... Så om du tilpasser oppskriften ved å redusere sukkerinnholdet til kransekakemasse i stedet for rå marsipan, da gjør det ingen forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå