AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Veldig sukkersøtt og mammaen er trolig en ung mor og/eller trygdet. Anonymkode: f6262...90b 13
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Ultra harry, enten ung mor eller ravende gal som denne: Valdres-saken – Siste nytt – NRK Anonymkode: d5877...13d 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Unge mødre som får barn som blir unge mødre. Assosiasjoner: rus, psyke, kriminelle, helbredet blondt eller farget sort hår, noen piercinger og tatoveringer, eiere av staffordshire bullterriere osv. Anonymkode: e9908...ee2 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unge mødre som får barn som blir unge mødre. Assosiasjoner: rus, psyke, kriminelle, helbredet blondt eller farget sort hår, noen piercinger og tatoveringer, eiere av staffordshire bullterriere osv. Anonymkode: e9908...ee2 Helbleket blond * Anonymkode: e9908...ee2 1
mereo Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni (endret) Synes det er ett mindre pent navn. Det fungerer ikke på norsk. Endret 1. juli av mereo 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Synes det er fint, men jeg knytter det veldig til Valdres saken Anonymkode: 3ff29...f54
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Angelica høres ut som en blond Barbie-dukke. Kjenner ei på 10 år som heter det. Navnet passer ikke til henne, synes jeg, hun hadde passet bedre til å hete Pippi Langstrømpe. Hører vi at noen har dyttet læreren, stukket av i robåt på ekskursjon, hoppet ut av vinduet eller knekt hekken til naboen med moped, så kan du være sikker på at det er Pippi... Hun er en storm av en sta jentunge, med kronisk skrubbsår på knærne og bustete hår, hun kommer til å nå langt her i livet! Anonymkode: ee065...e8f
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni Julie Angelica og Lene Angelica: da vet du hva du har i vente. Ville ha droppa det. Andre assosiasjoner: vi menn, barnevern, røyk, ustabilt. Anonymkode: e9908...ee2 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni Syns det navnet er kjempe fint ☺️ men jeg kjenner flere fra Canada som heter det enn i Norge. Blir litt for utenlandsk syns jeg å kalle ei norsk jente for det. Anonymkode: 3fe7c...6e1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Jeg skulle til å skrive at Angelica er på topp ti listen over de mest harrye navnene jeg vet om, men så begynte jeg å tenke, og jeg klarte ikke komme på et navn som er mer harry. Så… Angelica topper listen over Norges mest harrye navn, etterfulgt av Angrlina. Anonymkode: d9c46...c0b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #19 Skrevet 2. juli Jeg synes det er et meget vakkert navn, og et av mine favorittnavn. Anonymkode: e6243...bb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå