AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Jeg trener en del Crossfit (crosstraining på SATS) og andre gruppetimer, og jeg merker at jeg går helt inn i egen boble. Jeg gir alt, svetten renner, og jeg blir så fokusert at jeg nesten glemmer folk rundt meg. Har trent hele livet, med noen opphold innimellom, kampsport en periode.. alt mulig, og har grunnstyrken på plass. Samtidig legger jeg merke til at en del andre kvinner bruker lettere vekter og holder litt igjen. Svetter nesten ikke. Jeg blir veldig “seriøs” i ansiktet når jeg trener, selv om jeg egentlig bare er fokusert og får ut masse stress gjennom trening. Dere som kanskje trener litt lettere eller roligere – føler dere det er ubehagelig når noen rundt dere gir alt? Hadde vært spennende å høre andres erfaringer – både fra dere som trener hardt, og dere som liker mer moderat intensitet. Hilsen en som visstnok ser streng ut når hun trener… Anonymkode: 8a192...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Når jeg trener, er fokuset på meg selv. Uavhengig om jeg trener lett eller tungt. Tror det gjelder de fleste av oss, vi er mest opptatt av oss selv 😅 Anonymkode: 35669...acf 2
MakeItHappen Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Gir som regel alt jeg har, men har vært skadet i perioder og da har jeg redusert på vekt/intensitet men likevel vært med på trening. Jeg føler ikke det er ubehagelig om andre gir alt. Vi er alle der med ulike behov og forutsetninger. Dessuten fokuserer jeg kun på meg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg passer på meg selv, og regner med at alle andre og gjør det. Så hva andre gjør plager meg ikke. Jeg har hatt diverse skader (bla brudd) og vært med på trening alikevel og da må jeg dra ned på vekter og intensitet. Vanligvis gir jeg alt, og mer. Men jeg smiler mye fordi jeg liker det. Anonymkode: 81552...adf
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Hvis du mener du går sånn i din egen boble at du knapt registrerer andre, men likevel har tid til å fundere over hvilke vekter/intensitet de andre har, så burde du fokusere enda mer på deg selv. Jeg trener variert, noen ganger hardt, noen ganger roligere. Jeg bryr meg ikke om andre trener verken hardere eller roligere enn meg. Stort sett det eneste som irriterer meg på sentrert er de som skal legge seg borti eller ha meninger om andres trening. Anonymkode: e434b...c60 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Jeg trener samme type trening som deg og synes absolutt ikke det er ubehagelig med noen som gir alt. Men jeg synes det er ubehagelig med en følelse av at andre skal dømme meg! Jeg er på trening med mine behov og mine forutsetninger, ikke for å brife med hvor tungt jeg løfter eller hvor høy intensitet jeg har. Det samme håper jeg andre gjør. Anonymkode: 021fc...023 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Når jeg trener fokuserer jeg kun på meg selv. Hva andre driver med er fullstendig uinteressant. Anonymkode: ebf05...d04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå