AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Hva gjør bussjåfører om de plutselig blir akutt dårlige i magen mens de er på jobb/sitter bak rattet? Alle har sikkert opplevd en gang eller to i løpet av livet at de bare MÅ på do NÅ, men bussjåfører kan jo ikke akkurat bare stoppe bussen og gjøre sitt fornødne i veikanten… Anonymkode: d2483...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Alternativet er å drite i buksa, så… Hilsen yrkessjåfør Anonymkode: 077c5...f07 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Det er flere busstopp med toalett, oftest på bussterminaler. Jeg har opplevd at bussjåføren har tatt en pause (for å gå på toalettet). De sier ikke hva de gjør, men når de stopper bussen og så går inn på WC rett etterpå er det litt åpenbart. Anonymkode: b9add...142
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Min tidligere husvert var bussjåfør og kjørte rute forbi boligen jeg leide. 2 ganger stoppet han bussen og banket frenetisk på til meg «eg må på do, eg må på do» Anonymkode: 512f0...e11 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er flere busstopp med toalett, oftest på bussterminaler. Jeg har opplevd at bussjåføren har tatt en pause (for å gå på toalettet). De sier ikke hva de gjør, men når de stopper bussen og så går inn på WC rett etterpå er det litt åpenbart. Anonymkode: b9add...142 "Det blir eit stopp på mellom 3 og 10 minutter, fordi eg må drite, kjenner heile ryggen er lava. Takk for tolmodigheita." Anonymkode: 07d94...2b1 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er flere busstopp med toalett, oftest på bussterminaler. Jeg har opplevd at bussjåføren har tatt en pause (for å gå på toalettet). De sier ikke hva de gjør, men når de stopper bussen og så går inn på WC rett etterpå er det litt åpenbart. Anonymkode: b9add...142 Men hva om bussen er langt unna bussterminalen/nærmeste yrkessjåførtoalett? Det må jo være helt krise! Det er ganske langt mellom hvert toalett de kan bruke på rutene sine noen ganger. Og ganske mange busstopp på veien der folk skal både av og på bussen, rødt lys, trafikkork, osv. Hvis man må på do akutt så har man ikke mange sekundene på seg før det eksploderer! Anonymkode: d2483...d7a
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva om bussen er langt unna bussterminalen/nærmeste yrkessjåførtoalett? Det må jo være helt krise! Det er ganske langt mellom hvert toalett de kan bruke på rutene sine noen ganger. Og ganske mange busstopp på veien der folk skal både av og på bussen, rødt lys, trafikkork, osv. Hvis man må på do akutt så har man ikke mange sekundene på seg før det eksploderer! Anonymkode: d2483...d7a Da må man bare knipe igjen. De fleste klarer det om de må. Anonymkode: b4ba9...aaf 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Så lenge man sitter så skal det veldig mye til at man ikke klarer å holde seg en stund. Jeg har aldri opplevd at jeg akutt MÅ på do med mindre jeg har vært syk og samtidig i bevegelse. Sitter man stille har man jo god kontroll. Anonymkode: 846b6...4d7 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Jeg har aldri akutt måttet på do sånn at jeg ikke har kunnet holde meg, vet ikke hvor vanlig det er. Anonymkode: c365a...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva om bussen er langt unna bussterminalen/nærmeste yrkessjåførtoalett? Det må jo være helt krise! Det er ganske langt mellom hvert toalett de kan bruke på rutene sine noen ganger. Og ganske mange busstopp på veien der folk skal både av og på bussen, rødt lys, trafikkork, osv. Hvis man må på do akutt så har man ikke mange sekundene på seg før det eksploderer! Anonymkode: d2483...d7a Hvor ofte skjer det at man blir så akutt dårlig at man kun har sekunder på seg? Det er ikke bare bussjåfører som ikke kan slippe alt og løpe på toalettet. Det gjelder alle som jobber alene. Er man dårlig i magen, og skal jobbe alene, så tar man imodium eller melder seg syk. Anonymkode: c7521...ed9
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min tidligere husvert var bussjåfør og kjørte rute forbi boligen jeg leide. 2 ganger stoppet han bussen og banket frenetisk på til meg «eg må på do, eg må på do» Anonymkode: 512f0...e11 Virkelig ikke ok at husverten kommer og låner doen til en leietaker på jevnlig basis.. Anonymkode: dedcf...f33
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri akutt måttet på do sånn at jeg ikke har kunnet holde meg, vet ikke hvor vanlig det er. Anonymkode: c365a...f7b Det har ikke jeg heller. Eller jeg har hatt akutt diaré, men ikke uten å være helt klart syk og ute av stand til å dra på jobb i god tid før det startet. Jeg har akutt begynt å kaste opp uten å ha skjønt at det ville komme én gang som jeg kan huske. Da var jeg typisk nok på jobb, og heldigvis var det ikke teppegulv eller noe sånt utenfor det badet jeg kunne akkurat rukket frem til, men som var opptatt. Om det skjer en bussjåfør, så regner jeg med vedkommende må stoppe bussen og gå ut. Og så må noen prøve å få tak i en vikar. Anonymkode: 42116...88a
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Virkelig ikke ok at husverten kommer og låner doen til en leietaker på jevnlig basis.. Anonymkode: dedcf...f33 2 ganger akutt er jevnlig basis? Anonymkode: c7521...ed9 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli De stopper langs veien slik som oss andre, men i motsetning til deg og meg kommer det som notis i avisen Anonymkode: eeb17...b88 1
Brunhilde Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): 2 ganger akutt er jevnlig basis? Anonymkode: c7521...ed9 For noen er verden sort/hvitt og helt uten nyanser 😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli Jeg bruker for sikkerhetsskyld å stappe ekstra papir rundt og opp i anus før jeg går på jobb. Da er jeg 100% sikker om uhellet skulle være ute. Bruker også å drikke lite vann på jobb så man slipper å late vannet i tide og utide. Med presset tidsskjema over bussrutene blir det sjeldent tid til toalettbesøk før man går av vakt. Bussjåfør i Ruter. Anonymkode: 3c66f...6ee 1 1
MalloryK Skrevet 1. juli #18 Skrevet 1. juli Haha, husker engang jeg var på sånn langdistanse busstur. Og vi tok et stopp på en togstasjon. Buss-sjåføren tok med seg vesken med alle pengene og løøøøp inn på stasjonen. Jeg ser det fortsatt for meg, 25 år senere. Han med den lille pengevesken og tok sånn Mr Bean løping til toalettene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå