AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #1 Skrevet 29. juni 2025 Har hatt litt kontakt med en fyr ei lita stund nå. Vi har hatt kontakt tidligere (for et par år siden) og så matchet vi på en datingside... Det er alltid jeg som tar kontakt og spør om vi skal finne på noe. Svarene er enten unnskyldninger om at det ikke passer el så er de veldig korte(virker litt likegyldende) Hva skal jeg gjøre? Bare gi f... og se om han evt spør om om finne på noe? Gidder ikke sitte å vente liksom! Og hvertfall kjedelig når det alltid er jeg som spør om å finne på noe. Anonymkode: f2d73...579
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #3 Skrevet 29. juni 2025 Han er ikke interessert. Ikke nok ihvertfall. Gi blaffen. gå videre. Anonymkode: 69196...93e 5
1022 Skrevet 29. juni 2025 #4 Skrevet 29. juni 2025 evahanshans skrev (3 minutter siden): Han er ikke interessert. Er jo det jeg tenker selv da... Bare skjønner ikke hvorfor han tar kontakt igjen da...
1022 Skrevet 29. juni 2025 #5 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ikke interessert. Ikke nok ihvertfall. Gi blaffen. gå videre. Anonymkode: 69196...93e Ja jeg tenker jo selv at jeg må det. Bare fint å få noen andres meninger om det..
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #6 Skrevet 29. juni 2025 1022 skrev (12 minutter siden): Er jo det jeg tenker selv da... Bare skjønner ikke hvorfor han tar kontakt igjen da... Du sier jo at du alltid er DU som tar kontakt..?? Anonymkode: 7f719...be6 4 2
1022 Skrevet 29. juni 2025 #7 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du sier jo at du alltid er DU som tar kontakt..?? Anonymkode: 7f719...be6 Ja var han som tok kontakt på datingsiden... men alltid jeg som tar kontakt og spør om å finne på noe... så skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt tok kontakt der hvis han ikke ønsket det...
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #8 Skrevet 29. juni 2025 1022 skrev (5 minutter siden): Ja var han som tok kontakt på datingsiden... men alltid jeg som tar kontakt og spør om å finne på noe... så skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt tok kontakt der hvis han ikke ønsket det... Det føles godt å vite at man fremdeles har sjans, selv om han ikke faktisk er interessert. Han ser at du jakter han og det forer valideringsbehovet hans. Han gjør det ikke nødvendigvid bevisst, de fleste gjør slikt helt ubevisst. Gå videre. Anonymkode: 7f719...be6 4
1022 Skrevet 29. juni 2025 #9 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det føles godt å vite at man fremdeles har sjans, selv om han ikke faktisk er interessert. Han ser at du jakter han og det forer valideringsbehovet hans. Han gjør det ikke nødvendigvid bevisst, de fleste gjør slikt helt ubevisst. Gå videre. Anonymkode: 7f719...be6 Så bare gi helt f...i han? Er vell det beste siden man sitter igjen med egentlig ingenting.....
Mardina Skrevet 29. juni 2025 #10 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt litt kontakt med en fyr ei lita stund nå. Vi har hatt kontakt tidligere (for et par år siden) og så matchet vi på en datingside... Det er alltid jeg som tar kontakt og spør om vi skal finne på noe. Svarene er enten unnskyldninger om at det ikke passer el så er de veldig korte(virker litt likegyldende) Hva skal jeg gjøre? Bare gi f... og se om han evt spør om om finne på noe? Gidder ikke sitte å vente liksom! Og hvertfall kjedelig når det alltid er jeg som spør om å finne på noe. Anonymkode: f2d73...579 Han er ikke interessert nok i deg og den relasjonen deres har. Move on! 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #11 Skrevet 29. juni 2025 1022 skrev (26 minutter siden): Ja var han som tok kontakt på datingsiden... men alltid jeg som tar kontakt og spør om å finne på noe... så skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt tok kontakt der hvis han ikke ønsket det... det var for å se om han fikk napp - det gjorde han, så nå går han videre. Anonymkode: 6883a...841 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #12 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): det var for å se om han fikk napp - det gjorde han, så nå går han videre. Anonymkode: 6883a...841 Ja er nok dessverre sant det! Anonymkode: f2d73...579
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå