AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Hører det er det første de tilbyr de fleste. Men at også mange bytter etter kort tid. Hvorfor? Og hva passet deg bedre? Anonymkode: 6f845...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk ekstremt rask puls. Anonymkode: 3e602...062 Samme her, det var skikkelig ekkelt Anonymkode: 1198e...a88
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Ble rolig i hodet, men kroppen var konstant stressa og rastløs. Skikkelig ekkelt. Anonymkode: be41d...802 1
miamiamia Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Det er jo syntetisk så ikke noe rart kroppen reagerer negativt. Det sløver jo bare hjernen, og tar aldeles ikke problemet vekk. Blir matt av voksne damer som plutselig får ADHD diagnose og skal "alle" begynne på medisiner og tro at det liksom skal fjerne denne diagnosen når det ikke snakkes noe om kosthold, søvn, skjermbruk osv. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Jeg brukte Ritalin med modifisert frisetting. Kjente at kroppen ble veldig stresset av det. Virkningen var ellers god, klarte å holde oppe fokus og konsentrasjon. Ritalin gjorde at jeg hadde bedre kontroll på følelsene mine også. Dessverre var bivrkningene i form av hjertebank,, kvalme, følelse av å være småsjuk hele tiden, ikke til å ha noen livskvalitet med. Byttet deretter over til Aduvanz, som hadde andre bivirkninger igjen som om de ellers fungerte utmerket. Endte til slutt opp med Attentin, som er det som gir minst plagsomme bivirkninger til nå. Var også innom Adderall, men det ble jeg bare utrolig sur og gretten av. Anonymkode: 33722...de7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni miamiamia skrev (18 minutter siden): Det er jo syntetisk så ikke noe rart kroppen reagerer negativt. Det sløver jo bare hjernen, og tar aldeles ikke problemet vekk. Blir matt av voksne damer som plutselig får ADHD diagnose og skal "alle" begynne på medisiner og tro at det liksom skal fjerne denne diagnosen når det ikke snakkes noe om kosthold, søvn, skjermbruk osv. For noe sprøyt. Syntetisk eller ikke har naturligvis ingenting med saken å gjøre. Når du ikke har peiling på naturvitenskap er det best å holde munn. Anonymkode: 31d5a...44c 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Jeg bruker Ritalin frisett- Hadde bivirkninger 1. uka- økte dose etter 2 uker og nå har jeg brukt noen måneder på å finne min dose rett og slett. plager i starten, absolutt, men de gikk over. nå får jeg litt ekstra energi (det vil nok gå over) den første timen, så blir det helt rolig både i topp og kropp. så jeg ga det litt tid, og lagt til en del rutiner, så virker den som den skal. Mye av jobben må man jo gjøre selv, den gir et ekstra push noen ganger. Anonymkode: 3e39e...c24
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni miamiamia skrev (9 timer siden): Det er jo syntetisk så ikke noe rart kroppen reagerer negativt. Det sløver jo bare hjernen, og tar aldeles ikke problemet vekk. Blir matt av voksne damer som plutselig får ADHD diagnose og skal "alle" begynne på medisiner og tro at det liksom skal fjerne denne diagnosen når det ikke snakkes noe om kosthold, søvn, skjermbruk osv. Aduvanz hjelper da, så det er jo i så fall rart? Og jeg har vært sånn i 40 år, det var vel ikke problemet med skjermbruk, kosthold og søvn da? Anonymkode: be41d...802
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Jeg fikk ekstrem insomnia. Anonymkode: 4982a...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå