Fountaine Skrevet 29. juni #41 Skrevet 29. juni Prøv en annen antidepressiva. Det finnes mange og de fungerer ulikt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #42 Skrevet 29. juni Fountaine skrev (22 minutter siden): Prøv en annen antidepressiva. Det finnes mange og de fungerer ulikt. Har prøvd mange typer, men de har fungert svært dårlig. Mest sannsynlig fordi jeg har bipolar lidelse. Bruker derfor stemningsstabiliserende og antipsykotika. Som en annen kommenterte så bør jeg nok få dosen justert. Men det får jeg ikke før sommerferien er over. Anonymkode: 6ea56...776
AnonymBruker Skrevet 29. juni #43 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var sånn i mange år selv, sleit med ptsd, angst og depresjoner. Sov mer enn jeg var våken. Fikk bare nok en dag, men har ikke den perioden enten bodd i blokk eller tett nabolag så det var ikke bare å komme seg ut uten å møte på noen. Det hjalp om jeg hadde musikk på ørene når jeg gikk ut, da får jeg ikke ledig for småprat. Pleide å sykle endel, syklet til en hoppbakke som var lite brukt også pleide jeg å løpe opp og ned der til jeg nesten spydde. Tok meg en pause også på igjen før jeg syklet hjem igjen. Var langtidssykemeldt og hadde nesten ingen venner, ingen utdanning og en samboer som ikke brydde seg. Litt av et liv. Begynte så smått å jobbe med noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle like. Det sleit meg helt ut, så når jeg kom hjem kl 14 så kunne jeg sove helt til neste dag, men da var jeg i gang med noe. Jobbet ca 70-100% et år før jeg følte jeg hadde overskudd til mer i livet. Byttet til en roligere jobb og orket da å trene etter jobb annen hver dag og en dag helg. Denne gangen turte jeg å begynne på treningssenter. Spol frem til nå, ca 10 år senere så har jeg ikke et fnugg av de samme psykiske problemene. En veldig sosial arbeidsplass, noen barn jeg følger godt opp og flere gode venner. Det hele begynte med å sykle til en hoppbakke der det ikke fantes folk 😁 Anonymkode: 46774...03a Wow, bra jobba. Ikke TS, men takk for at du deler. Shit, tenk at det er mulig. Er alltid lett å tenke at "men det er deg, for meg går det ikke", men du var jo i vår posisjon en gang. Har du venner og partner som bryr seg nå, kom det av seg selv når du ikke hadde psykiske problem mer? Jeg blir ofte oppgitt over HELE veien fremover, men kanskje det bare er nok å gjøre "det neste steget" av gangen. Anonymkode: 53f0d...336 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #44 Skrevet 2. juli Vil bare si at jeg har fått til å gå tur både i går og i dag. I dag har jeg vært på butikken også så har faktisk gått over 10.000 skritt! Aner ikke sist jeg gjorde det😅 Føler meg svett og ekkel, men har ikke orket å dusje enda og vet ikke om det blir i dag, men det får bare være, jeg har i det minste vært ute og gått! Kjøkkenet ser ikke ut, men det får også bare være. Satser på at huseier ikke vil innom de nærmeste dagene, for jeg orker ikke å rydde. Mangelen på glede-respons når jeg gjør ting som er bra eller som jeg egentlig liker plager meg veldig, og det gjør at dagen generelt føles uutholdelig, selv om jeg likevel holder ut, så helt uutholdelig er det jo likevel ikke. Det gjør meg likevel motløs og urolig. Anonymkode: 6ea56...776 4
kjøttkaker Skrevet 6. juli #45 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 18.07): Vil bare si at jeg har fått til å gå tur både i går og i dag. I dag har jeg vært på butikken også så har faktisk gått over 10.000 skritt! Aner ikke sist jeg gjorde det😅 Føler meg svett og ekkel, men har ikke orket å dusje enda og vet ikke om det blir i dag, men det får bare være, jeg har i det minste vært ute og gått! Kjøkkenet ser ikke ut, men det får også bare være. Satser på at huseier ikke vil innom de nærmeste dagene, for jeg orker ikke å rydde. Mangelen på glede-respons når jeg gjør ting som er bra eller som jeg egentlig liker plager meg veldig, og det gjør at dagen generelt føles uutholdelig, selv om jeg likevel holder ut, så helt uutholdelig er det jo likevel ikke. Det gjør meg likevel motløs og urolig. Anonymkode: 6ea56...776 Wooow! Bra jobba, TS! Å gå 10k er ikke bare bare. Jeg klarer maks 1-2000 for tiden. Vær fornøyd med det du fikk til, ikke tenk så mye på de andre tingene. Små seire ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå