AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #1 Skrevet 28. juni 2025 Har truffet en same som er utro mot mannen sin, første gang jeg møtte henne på lokale puben, gikk jeg bare videre til neste men så er hun pen og hyggelig og det ble vibber og etterhvert byturer med sex. Jeg tenkte ja ja det er sikkert et elendig forhold det er bare å la det stå til, men det viser seg at forholdet er supert men hun kjeder seg bare i forholdet da føler jeg meg kjip selv om aldri truffet mannen da han visstnok er en bra mann snill og veltrent etc.. Føler på at dette er feil men hun er jo en attraktiv dame og hadde sikkert bare truffet en annen om ikke jeg stilte opp da denne damen snakker/flørter uansett med menn på byen og går ut, alltid uten mannen det jeg har sett Hva tenker dere burde jeg holdt meg unna eller bør en singel mann ta de mulighetene som dukker opp ? (Synes jo det er kjipt da de har barn og jeg sa først det bør viikke da du har så små barn, hun sa de er ikke så små) Anonymkode: 3dbe6...fd1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #2 Skrevet 28. juni 2025 Disse samene altså. Anonymkode: e56f4...4bc 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #3 Skrevet 28. juni 2025 Ville holdt meg unna. Hvem vet hva mannen kan gjøre mot henne, og deg, når han oppdager dette sidespranget. Ikke oppsøk drama. Anonymkode: 43747...984 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #4 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ville holdt meg unna. Hvem vet hva mannen kan gjøre mot henne, og deg, når han oppdager dette sidespranget. Ikke oppsøk drama. Anonymkode: 43747...984 Er dette grunnen til at damer «ikke» er utro? Frykt? Anonymkode: 774ee...360
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #5 Skrevet 28. juni 2025 Så over til ekte kg ånd - slik svaret ville vært om rolle var byttet om. Du har møtt på en drittkjerring, og mannen fortjener så mye bedre. Hele forholdet er bare en stor løgn. Du burde fortelle han om henne og la han få ta en avgjørelse hva han nå vil gjøre Anonymkode: 774ee...360 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #6 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ville holdt meg unna. Hvem vet hva mannen kan gjøre mot henne, og deg, når han oppdager dette sidespranget. Ikke oppsøk drama. Anonymkode: 43747...984 Hvis det er så stort problem så vil jeg anta media har fanget opp denne problemstillingen. Har du noe lenker til artikler som beskriver dette problemet ytterligere? Eller er det basert på den typiske, "jeg har ei venninne som..."? Anonymkode: 7d6b9...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #7 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har truffet en same som er utro mot mannen sin, første gang jeg møtte henne på lokale puben, gikk jeg bare videre til neste men så er hun pen og hyggelig og det ble vibber og etterhvert byturer med sex. Jeg tenkte ja ja det er sikkert et elendig forhold det er bare å la det stå til, men det viser seg at forholdet er supert men hun kjeder seg bare i forholdet da føler jeg meg kjip selv om aldri truffet mannen da han visstnok er en bra mann snill og veltrent etc.. Føler på at dette er feil men hun er jo en attraktiv dame og hadde sikkert bare truffet en annen om ikke jeg stilte opp da denne damen snakker/flørter uansett med menn på byen og går ut, alltid uten mannen det jeg har sett Hva tenker dere burde jeg holdt meg unna eller bør en singel mann ta de mulighetene som dukker opp ? (Synes jo det er kjipt da de har barn og jeg sa først det bør viikke da du har så små barn, hun sa de er ikke så små) Anonymkode: 3dbe6...fd1 For alt du vet så er mannen hennes også utro. Det er så lett å tenke at alt er perfekt når man ser en flott fasade, og tviler på at hun vil fortelle deg om det om han har vært utro tidligere eller er utro nå. Men som noen andre her skriver, du vet ikke hvordan mannen hennes reagerer. Det kan bli kjipt om han blir rasende. For før eller siden finner han nok ut av det. Angående det siste der, du må jo selv tenke over egen moral og verdier. Personlig ville jeg aldri hatt sex med en person som er gift, da jeg selv er imot utroskap og kunne aldri vært utro selv. Det ville vært rart å være delaktig i utroskap når jeg er så imot det som jeg er. Skal ikke dømme deg utelukkende på grunn av dette, men det sier jo litt om deg, da. Det kan virke som om du sliter med å "få sex" med andre og tar det nettopp her fordi det er mulig, selv om det på flere måter er ganske umoralsk. Men jeg tenker at det er den som er utro som har ansvaret, så det er jo hun som er verstingen her. Anonymkode: 9f837...791 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #8 Skrevet 28. juni 2025 Hva har det med at hun er same med saken å gjøre?! Det beste er jo å holde seg unna, men du kan jo tenke at om hun ikke hadde vært utro med deg, hadde hun funnet noen andre å være utro med. Så litt tilfeldig sex kan jo være greit. Jeg vet, jeg har vært i lignende situasjoner. Men ingen av de var samer, da.. Om du takler det psykisk, er det nok bare å peise på. Men jeg utelukker jo ikke at du kommer til å slite med dårlig samvittighet osv etterhvert. Anonymkode: 537e8...7a0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #9 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er dette grunnen til at damer «ikke» er utro? Frykt? Anonymkode: 774ee...360 Ja forsåvidt. Jeg er ikke utro fordi jeg er redd for å miste min partner. Hvilket jeg også hadde ment var fortjent dersom jeg bedrar ham. Så kan jeg jo også hevde at jeg ikke har lyst til å være utro, men frykten for hva det kan føre til er såpass vesentlig for meg at jeg ikke kan klare å vurdere om jeg hadde hatt mer lyst dersom det ikke var noen risiko for å miste min partner. Ville jeg vært mer tilbøyelig for å være utro dersom jeg ikke trengte å frykte konsekvenser ved å være det? Det kan jeg ikke svare på, for frykten for å miste min partner er så stor at jeg ikke evner å se bort fra den faktoren. Anonymkode: c8880...5f2
Hundejente Skrevet 28. juni 2025 #10 Skrevet 28. juni 2025 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har det med at hun er same med saken å gjøre?! Det beste er jo å holde seg unna, men du kan jo tenke at om hun ikke hadde vært utro med deg, hadde hun funnet noen andre å være utro med. Så litt tilfeldig sex kan jo være greit. Jeg vet, jeg har vært i lignende situasjoner. Men ingen av de var samer, da.. Om du takler det psykisk, er det nok bare å peise på. Men jeg utelukker jo ikke at du kommer til å slite med dårlig samvittighet osv etterhvert. Anonymkode: 537e8...7a0 S og D er ved siden av hverandre på tastaturet... Endret 28. juni 2025 av Hundejente 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #11 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har truffet en same som er utro mot mannen sin, første gang jeg møtte henne på lokale puben, gikk jeg bare videre til neste men så er hun pen og hyggelig og det ble vibber og etterhvert byturer med sex. Jeg tenkte ja ja det er sikkert et elendig forhold det er bare å la det stå til, men det viser seg at forholdet er supert men hun kjeder seg bare i forholdet da føler jeg meg kjip selv om aldri truffet mannen da han visstnok er en bra mann snill og veltrent etc.. Føler på at dette er feil men hun er jo en attraktiv dame og hadde sikkert bare truffet en annen om ikke jeg stilte opp da denne damen snakker/flørter uansett med menn på byen og går ut, alltid uten mannen det jeg har sett Hva tenker dere burde jeg holdt meg unna eller bør en singel mann ta de mulighetene som dukker opp ? (Synes jo det er kjipt da de har barn og jeg sa først det bør viikke da du har så små barn, hun sa de er ikke så små) Anonymkode: 3dbe6...fd1 Si ifra til mannen, det pleier alltid jeg å gjøre selv om folk flest ikke tør. Anonymkode: fdb59...763 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #12 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Si ifra til mannen, det pleier alltid jeg å gjøre selv om folk flest ikke tør. Anonymkode: fdb59...763 Han må jo få lov til å knulle seg lei av henne før han varsler mannen. Så du ligger med damer og deretter så sier du ifra til mannen at kona er utro, hvor lenge ligger du med dem før du sier ifra. Du sier jo alltid ifra, så det høres ut som det skjer deg ganske ofte. Eller er det bare at de flørter med deg, så oppsøker du mannen og sier at du kunne fått kona hans på kroken. Anonymkode: 1429f...eca
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #13 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har truffet en same som er utro mot mannen sin, første gang jeg møtte henne på lokale puben, gikk jeg bare videre til neste men så er hun pen og hyggelig og det ble vibber og etterhvert byturer med sex. Jeg tenkte ja ja det er sikkert et elendig forhold det er bare å la det stå til, men det viser seg at forholdet er supert men hun kjeder seg bare i forholdet da føler jeg meg kjip selv om aldri truffet mannen da han visstnok er en bra mann snill og veltrent etc.. Føler på at dette er feil men hun er jo en attraktiv dame og hadde sikkert bare truffet en annen om ikke jeg stilte opp da denne damen snakker/flørter uansett med menn på byen og går ut, alltid uten mannen det jeg har sett Hva tenker dere burde jeg holdt meg unna eller bør en singel mann ta de mulighetene som dukker opp ? (Synes jo det er kjipt da de har barn og jeg sa først det bør viikke da du har så små barn, hun sa de er ikke så små) Anonymkode: 3dbe6...fd1 Jobb med deg selv, og slutt med å få dårlig samvittighet for andre sine valg. Og du har sikkert konkludert riktig når du sier, om ikke det hadde blitt meg så hadde det blitt noen andre. Ha god samvittighet og tenk på at du hjelper en vakker dame med litt tiltrengt spenning i hverdagen, det mannen ikke vet, har han ikke vondt av, og noen liker at dama har sex med andre. Kanskje hun går hjem og forteller mannen hvor kåt du ble av å få ligge med dama hans, kanskje han humrer når han ser deg og tenker, han der holdt bare ut i 2 minutt. Anonymkode: 1429f...eca
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #14 Skrevet 28. juni 2025 Det er grunner til å unngå de som går bak ryggen til partner, det er stort sett noen underliggende problemer som ikke er tatt tak i og du er en del av unngåelsen. På et tidspunkt så får du og dama noen konflikter og da forholder hun seg ikke til de heller. Da har hun dobbelt opp med samme trøbbel, men vil da trolig forflytte seg til elsker nummer tre. Vi lever i et relativt fritt samfunn, der vi ikke er forpliktet til å bli værende i forhold til evig tid, utroskap er trøblete saker som kanskje kan være ok om en står i helt uløsbare saker, men det er riktig å ha dårlig samvittighet når det bare beror på «kjedsomhet», manglede mot eller at en får sex tilgjengelig. Anonymkode: cc47d...01a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #15 Skrevet 28. juni 2025 "På den lokale puben" ja.... Mao. en liten by/tettsted, da tror jeg du skal være veldig forsiktig med å blande deg i noe som helst. Anonymkode: 345a3...a54 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #16 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det er så stort problem så vil jeg anta media har fanget opp denne problemstillingen. Har du noe lenker til artikler som beskriver dette problemet ytterligere? Eller er det basert på den typiske, "jeg har ei venninne som..."? Anonymkode: 7d6b9...eb2 TS har involvert seg i et forhold. Når dette kommer frem så vil en mann bli veldig forbanna. Han har nettverk, venner, barn og familie. Han ønsker hevn. Så får TS håpe at denne fyren ikke går fullstendig av hengslene. Facebook outing, punktering av dekk, trusler om vold. Ønske om å rasere ryktet ditt. Han kan gi deg skylden for at han mister halvparten av barnas oppvekst. At huset selges. Du kan få rollen som slangen. Dette kan potensielt få store konsekvenser for deg..... Du gikk inn i hans forhold, du startet dette. Anonymkode: 0121b...e55
Snok1 Skrevet 29. juni 2025 #18 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du gikk inn i hans forhold, du startet dette. Ja, dette kan få konsekvenser. Men det er IKKE TS som er utro. 1
Snok1 Skrevet 29. juni 2025 #19 Skrevet 29. juni 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har truffet en same som er utro mot mannen sin, første gang jeg møtte henne på lokale puben, gikk jeg bare videre til neste men så er hun pen og hyggelig og det ble vibber og etterhvert byturer med sex. 1: Det er hun som er utro, ikke deg. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet. 2: Dersom du blir følelsesmessig engasjert, er det stor sjanse for at du blir forlatt og såret. 3: Dersom utroskapen blir oppdaget kan det bli veldig mye støy som du kan bli trukket inn i. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2025 #20 Skrevet 29. juni 2025 Hundejente skrev (16 timer siden): S og D er ved siden av hverandre på tastaturet... Jada, jeg vet det. Men at hun er same har ingenting med saken å gjøre. TS kunne, som normale folk, lest gjennom før han postet. Anonymkode: 537e8...7a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå