AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #21 Skrevet 28. juni 2025 Kniv & gaffel skrev (2 minutter siden): Kvinne 50+ som har vært singel i over ti år. Jeg har ikke sex. Det er helt uaktuelt utenfor et fast og varig forhold. Jeg savner å ha en kjæreste, men har lite seksuelle behov så lenge jeg er singel. Det er noe som kommer hvis jeg blir godt kjent og trygg på en eventuell kjæreste. Du har ikke hatt sex på 10 år? Anonymkode: 4699f...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #22 Skrevet 28. juni 2025 norw skrev (5 minutter siden): At kvinner har 15+? Det tviler jeg ikke på, men det er veldig mange menn som faller helt utenfor. Det stemmer uansett ikke at de fleste har 15+ uavhengig av kjønn. Menn har jo i snitt flere partnere enn kvinner i Norge. Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #23 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor var sex med randoms ræva? Jeg har kun hatt sex enten i forhold eller med en ex. Aldri med tilfeldige. Hører flere si det er skuffende å ha sex med fremmede. Anonymkode: 4699f...9ae Det er alltid kortvarig og overfladisk, så man kjenner ikke hverandre, ikke likes&dislikes, vanskeligere å bli komfortable, det er ingen følelser der som høyner nytelsen, det blir sjeldent orgasmer, og man innser at man klarer å gjøre en bedre jobb selv. Har ikke hatt orgasme med en mann siden 20åra. Av 20-25stk har kun 3-4 stk vært veldig bra i senga, 2stk greit nok, og resten bare.. Det gjorde at jeg gikk inn i sølibat frem til jeg kanskje finner en kjæreste. Ikke leter jeg, og ikke er jeg på datingapper e.l. Det er også helt greit om jeg aldri har sex med et annet menneske igjen. Anonymkode: 27857...d51 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #24 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har hatt 5 kjærester. Den ene var jeg samboer med til jeg ble 26, og levd singellivet siden. Å finne bra og interessante menn er som å lete etter nåla i høystakken evt et gullkorn i Akerselva. Anonymkode: 27857...d51 Hvordan ser du for deg fremtiden med tanke på forhold? Ønsker du å gifte deg en dag? Anonymkode: 4699f...9ae
Kniv & gaffel Skrevet 28. juni 2025 #25 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har ikke hatt sex på 10 år? Anonymkode: 4699f...9ae Mer enn det. Min siste kjæreste døde for 11 år siden, og var før det ganske lenge for syk til å orke noe intimt liv. Har hatt to kjæresteforhold, men ikke vært intim med noen andre. Var også singel i 8 år mellom første og andre kjæreste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #26 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er alltid kortvarig og overfladisk, så man kjenner ikke hverandre, ikke likes&dislikes, vanskeligere å bli komfortable, det er ingen følelser der som høyner nytelsen, det blir sjeldent orgasmer, og man innser at man klarer å gjøre en bedre jobb selv. Har ikke hatt orgasme med en mann siden 20åra. Av 20-25stk har kun 3-4 stk vært veldig bra i senga, 2stk greit nok, og resten bare.. Det gjorde at jeg gikk inn i sølibat frem til jeg kanskje finner en kjæreste. Ikke leter jeg, og ikke er jeg på datingapper e.l. Det er også helt greit om jeg aldri har sex med et annet menneske igjen. Anonymkode: 27857...d51 Men kan jeg spørre.. jeg er nysgjerrig. Jeg har stort sett alltid vært i forhold siden ungdomstida og har hatt regelmessig sex omtrent hele mitt voksne liv, så det du beskriver er veldig interessant for meg. Hvorfor fortsatte du til 20-25 partnere om du ikke likte det? Hvorfor ikke stoppe etter 3-4 eller kanskje 5? Det høres litt ut som selvskading og bevisst gjøre noe man syns er ræva om og om igjen? Eller var det ikke så ræva som du sier? Det høres jo ut som du ville det og likte det siden du fortsatte.. det var jo en grunn til at du fortsatte med det? Jeg dømmer ikke! Jeg er bare veldig nysgjerrig fordi jeg har vært så lenge i forhold. Anonymkode: 4699f...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #27 Skrevet 28. juni 2025 Kniv & gaffel skrev (2 minutter siden): Mer enn det. Min siste kjæreste døde for 11 år siden, og var før det ganske lenge for syk til å orke noe intimt liv. Har hatt to kjæresteforhold, men ikke vært intim med noen andre. Var også singel i 8 år mellom første og andre kjæreste. Kondolerer så mye. ❤️ hvordan går det med deg og helsen din nå? Takk for at du deler. Anonymkode: 4699f...9ae
Kniv & gaffel Skrevet 28. juni 2025 #28 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kondolerer så mye. ❤️ hvordan går det med deg og helsen din nå? Takk for at du deler. Anonymkode: 4699f...9ae Takk, jeg har det bra nå. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #29 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kan jeg spørre.. jeg er nysgjerrig. Jeg har stort sett alltid vært i forhold siden ungdomstida og har hatt regelmessig sex omtrent hele mitt voksne liv, så det du beskriver er veldig interessant for meg. Hvorfor fortsatte du til 20-25 partnere om du ikke likte det? Hvorfor ikke stoppe etter 3-4 eller kanskje 5? Det høres litt ut som selvskading og bevisst gjøre noe man syns er ræva om og om igjen? Eller var det ikke så ræva som du sier? Det høres jo ut som du ville det og likte det siden du fortsatte.. det var jo en grunn til at du fortsatte med det? Jeg dømmer ikke! Jeg er bare veldig nysgjerrig fordi jeg har vært så lenge i forhold. Anonymkode: 4699f...9ae Er litt sånn Puff The Magic Dragon. Man jakter fremdeles på den gode opplevelsen, dopaminet man en gang opplevde, og håper at "denne gangen blir det bra". Anonymkode: 27857...d51 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #30 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan ser du for deg fremtiden med tanke på forhold? Ønsker du å gifte deg en dag? Anonymkode: 4699f...9ae Jeg tror ingen har interesse av å gifte seg med meg, både pga min lave økonomiske status etter samboerskapet samt langvarige selvstendighet. Hadde vært fint å finne en mann med gode verdier som liker meg da, men de er nok like sjeldne som gullkorn i Akerselva. Ikke alle drømmer går i oppfyllelse, men det er fine drømmer okke som. Anonymkode: 27857...d51
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #31 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ingen har interesse av å gifte seg med meg, både pga min lave økonomiske status etter samboerskapet samt langvarige selvstendighet. Hadde vært fint å finne en mann med gode verdier som liker meg da, men de er nok like sjeldne som gullkorn i Akerselva. Ikke alle drømmer går i oppfyllelse, men det er fine drømmer okke som. Anonymkode: 27857...d51 Jeg kjenner det ikke, men jeg tror at det du sier der er bare tull! Du er jo ikke noe mindre elskverdig på grunn av din økonomiske situasjon! Jeg er helt sikker på en god mann vil kunne elske deg av hele hjertet uavhengig av slike ting som har gått litt skeis i livet. Det betyr mye mindre enn du tror. 😊 Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #32 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Menn har jo i snitt flere partnere enn kvinner i Norge. Anonymkode: 4699f...9ae I snitt ja, men det er fordi noen drar snittet helt enormt opp. Anonymkode: 18226...1b0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #33 Skrevet 28. juni 2025 K34. Det varierer, men onanerer/bruker sexleketøy rundt 3-5 ganger per uke. Når jeg har fwb møtes vi regelmessig og oftest hver uke. Sex med tilfeldige menn/one night stand er ikke aktuelt. Det gir meg ingenting. Anonymkode: d1185...8d7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #34 Skrevet 28. juni 2025 K32. Har aldri hatt sex eller forhold før. Anonymkode: bed3c...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #35 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K32. Har aldri hatt sex eller forhold før. Anonymkode: bed3c...9c3 Takk for at du deler? Kan du fortelle hvorfor? Anonymkode: 4699f...9ae
norw Skrevet 28. juni 2025 #36 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Menn har jo i snitt flere partnere enn kvinner i Norge. Anonymkode: 4699f...9ae Snittet er ganske uinteressant. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #37 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): K34. Det varierer, men onanerer/bruker sexleketøy rundt 3-5 ganger per uke. Når jeg har fwb møtes vi regelmessig og oftest hver uke. Sex med tilfeldige menn/one night stand er ikke aktuelt. Det gir meg ingenting. Anonymkode: d1185...8d7 Takk for at du deler! Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #38 Skrevet 28. juni 2025 norw skrev (Akkurat nå): Snittet er ganske uinteressant. Hva er det du egentlig prøver å formidle mellom linjene her? Høres ut som du prøver å snakke om alt dette pratet om makt ubalanse mellom menn og kvinner i dating og alt dette tullpratet som ikke er sant. Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #39 Skrevet 28. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært i forhold stort sett hele mitt voksne liv. Jeg lurer på hvor ofte dere som er singel har sex? Sånn ca hvor mange ganger i løpet av året eller måneden? Vi har sex ca 1-7 ganger i uka i et langvarig ekteskap, er i 40 årene. Jeg innbilte meg at single har veldig mye sex med nye partnere hete tida og at singellivet er en stor fest… Men begynner nå å innse at dette ikke stemmer for de aller aller fleste. Så til dere som er singel. Fortell gjerne kjønn, alder og ca hvor ofte du har sex. Anonymkode: 4699f...9ae Ikke hatt sex på snart tre år. Fatter ikke hvorfor dere i forhold tror vi driver og puler rundt over alt med alle hele tiden. Jeg kan bare drømme om å bli lei av sex eller ha like mye sex som dere i forhold. Skjerp dere. Anonymkode: 5bd71...a7f 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2025 #40 Skrevet 28. juni 2025 Vært ca 1 gang i året siste 2 årene. Mer i 2022. Med samme mann disse gangene da, utenom én annen i 2023. Jeg liker ikke å ha sex med tilfeldige og det er sjeldent jeg holder på med noen. Ellers er det vel 5 år siden sist jeg hadde et slags forhold på ca 5 mnd. Klarer meg helt fint uten sex. Liker det hvis jeg er forelska eller liker noen godt, men det går langt mellom disse. Ser helt normal ut og har mange venner, men har ikke hatt så mye hell i kjærligheten i dette livet 😂 Anonymkode: 82c0e...747 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå