AnonymBruker Skrevet 29. juni #81 Skrevet 29. juni Katten.2.0 skrev (8 timer siden): Da jeg var singel hadde jeg sex 4-14 ganger i uka. Hadde 4-10 faste partnere jeg møtte. Hvis jeg skulle blitt singel på ny er jeg usikker på hvordan det hadde blitt. Forhåpentligvis ikke sjeldnere enn en gang i uka, men blir jo særere og særere jo eldre jeg blir, så ikke sikkert jeg ville hatt mer enn 2-3 faste. Herregud.. Anonymkode: d4267...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #82 Skrevet 29. juni Fighter83 skrev (8 timer siden): Kan i teorien ha sex hver eneste dag, flere ganger om dagen, om jeg vil og går inn for det. Meeeen... savner kjærlighet osv da så gidder ikke så mye sånn type sex. Blir heller litt casual sex innimellom da jeg ikke finner den store kjærligheten men ligger kanskje på 8 samleier i mnd i gjennomsnitt, kanskje. Synes det er lite! Du er ikke kjæresteemne for menn flest Anonymkode: d4267...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #83 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er ikke kjæresteemne for menn flest Anonymkode: d4267...7c7 Folk flest er ikke kjæresteemner for folk flest. Heldigvis trenger man ikke folk flest, bare den ene Som mann tar jeg mye heller ei som synes 8 samleier i måneden er lite enn ei som har klart seg fint uten i mange år. Anonymkode: 2ba6e...cee 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #84 Skrevet 29. juni Har sex med eks ca en gang i uka. Gidder ikke fremmede Kvinne 34 Anonymkode: 963f8...ae8
AnonymBruker Skrevet 29. juni #85 Skrevet 29. juni Kommet litt ut av tellingen, ca. 3-4 år siden sist. Før det var det 1-2 ganger i året noen år, så var det en gang i måneden. Før barn var det nok ukentlig. Par av avholdsårene i parterapi, et av årene i av-og-på forhold, og ett som singel. M40. Anonymkode: 8786c...198
AnonymBruker Skrevet 29. juni #86 Skrevet 29. juni Aldri. Har ikke hatt sex siden 2018, da jeg var i et forhold. Leter for så vidt kun etter en kjæreste, men noe annet er uansett ikke tilgjengelig. Husker ikke hvordan sex føles lenger og har glemt gamle triks, og kjenner av den grunn på såpass mye prestasjonsangst nå at jeg ikke er sikker på om jeg tør engang om riktig dame skulle dukke opp. Ikke at jeg har noen forventning om at hun skal dukke opp heller, etter å ha lett så lenge uten å treffe noen det klaffer med. Har vel ikke gitt helt opp enda, men kjenner at det tar for mye energi i lengden å finne noe som kanskje ikke finnes. Mann i siste halvdel av 30-åra. Anonymkode: 6eb11...b46
AnonymBruker Skrevet 29. juni #87 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk flest er ikke kjæresteemner for folk flest. Heldigvis trenger man ikke folk flest, bare den ene Som mann tar jeg mye heller ei som synes 8 samleier i måneden er lite enn ei som har klart seg fint uten i mange år. Anonymkode: 2ba6e...cee Selv om de 8 samleiene er forskjellige menn? Anonymkode: d4267...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #88 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kommet litt ut av tellingen, ca. 3-4 år siden sist. Før det var det 1-2 ganger i året noen år, så var det en gang i måneden. Før barn var det nok ukentlig. Par av avholdsårene i parterapi, et av årene i av-og-på forhold, og ett som singel. M40. Anonymkode: 8786c...198 Ser jeg misforsto oppgaven. Dette var i forhold. Utenfor har jeg totalt hatt 3-4 tilfeldige (ONS) og like mange ganger totalt. Anonymkode: 8786c...198
AnonymBruker Skrevet 29. juni #89 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvem er disse mange? Jeg hører ikke det samme. Kanskje en periode i 20-årene, men da lever man jo litt annerledes. Dere gifte lever jo helt på en annen planet når dere tror vi single fester og puler vilt hele tiden uansett alder. Hvordan er det mulig å tro sånt?! Anonymkode: 5bd71...a7f TS her.. for å forklare litt. De aller aller færreste er i min situasjon.. altså å treffe «the one» i tenåra og holder sammen for alltid. Vi har alltid hatt veldig mye sex og et godt samliv. Det er jo en grunn til at vi hoder sammen. Når jeg snakker med folk som møtte sin partnere senere i livet og vi kommer inn på temaet «antall sexpartnere», har de fleste jeg snakker med hadde over 10, eller over 20 eller over 30, fordi de har vært single, har vært inn og ut av forhold og slikt. For meg, som omtrent aldri har vært singel skaper det en slags følelse av å ha gjort noe utenfor normalen. Det føles ut som jeg egentlig burde ha vært singel en stund først og ligget med flere. Jeg kommer aldri til å gå i fra min ektefelle.. vi kommer alltid til å holde sammen! Vi har det alt for godt til å avslutte. Samtidig så føles det litt ensomt når folk legger ut om alle sine sexpartnere.. og samtidig påstår at de har lite sex? Jeg er i 40 åra nå og funderer på valgene jeg har tatt. Det er lett for folk som har ligget med mange å bare avfeie dette som en ubetydelig sak, men det er faktisk svært få som møter sin kjære i tenåra og merker at hos denne personen vil jeg bli for alltid! Jeg har det fantastisk i forholdet mitt! Ikke misforstå. Og vi har mye mer sex enn de fleste andre. Jeg brydde meg aldri om dette med flere partnere når jeg var ung.. det har dukket opp i det siste. Men å høre folk si de har ligget med 15-20-30 forskjellige skaper et bilde i mitt hode av et liv som er en eneste stor fest! Jeg føler ofte at single som har hatt 20-30 eller flere partnere egentlig ikke fortjener noe medlidenhet for singellivet, for da har du jo faktisk virkelig levd å bytter partneren og opplevd mye variasjon, det virker hvertfall slik fra mitt ståsted. Jeg har hatt fast partner omtrent hele mitt voksne liv og i ungdomstida.. jeg har prioritert og pleiet forholdet.. jeg har mange ganger tenkt at det hadde vært spennende med ny partner, og jeg skjønner ikke hvorfor single som har ligget med mange klager på at de er ensomme og single.. livet ditt høres jo ut som en kjempe spennende fest! Jeg har det helt fantastisk i mitt sexliv… hvorfor skulle det vært noe kjedeligere med mange forskjellige?? Forklar gjerne det til meg… det er ikke et retorisk spørsmål. Så det at mange har ligget med mange forskjellige er det som gjør at jeg tenker at single «puler rundt» Som du sier, for å svare kort på det du spør om. Hvordan ellers for man en historikk med mange partnerens? Å si at du har ligget med 20-30 forskjellige tolker jeg fort som at livet ditt er en stor fest! Jeg begynner å innse nå at jeg kanskje har feiltolket dette veldig. Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 29. juni #90 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS her.. Å høre folk si de har ligget med 15-20-30 forskjellige skaper et bilde i mitt hode av et liv som er en eneste stor fest! Jeg føler ofte at single som har hatt 20-30 eller flere partnere egentlig ikke fortjener noe medlidenhet for singellivet, for da har du jo faktisk virkelig levd å bytter partneren og opplevd mye variasjon, det virker hvertfall slik fra mitt ståsted. Anonymkode: 4699f...9ae Forstår ikke hvordan du tenker det å ha hatt/ha flere partnere gjør livet til en stor fest? Single har også en hverdag med jobb etc. Tenker ikke livet mitt er en stor fest fordi jeg har hatt et tosiffret antall partnere. 🤷🏼♀️ Medlidenhet for å være singel har jeg aldri ønsket. Jeg synes det er provoserende å bli sett ned på av enkelte i forhold som tror deres liv er standarden og det alle ønsker. Anonymkode: d1185...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #91 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): TS her.. for å forklare litt. De aller aller færreste er i min situasjon.. altså å treffe «the one» i tenåra og holder sammen for alltid. Vi har alltid hatt veldig mye sex og et godt samliv. Det er jo en grunn til at vi hoder sammen. Når jeg snakker med folk som møtte sin partnere senere i livet og vi kommer inn på temaet «antall sexpartnere», har de fleste jeg snakker med hadde over 10, eller over 20 eller over 30, fordi de har vært single, har vært inn og ut av forhold og slikt. For meg, som omtrent aldri har vært singel skaper det en slags følelse av å ha gjort noe utenfor normalen. Det føles ut som jeg egentlig burde ha vært singel en stund først og ligget med flere. Jeg kommer aldri til å gå i fra min ektefelle.. vi kommer alltid til å holde sammen! Vi har det alt for godt til å avslutte. Samtidig så føles det litt ensomt når folk legger ut om alle sine sexpartnere.. og samtidig påstår at de har lite sex? Jeg er i 40 åra nå og funderer på valgene jeg har tatt. Det er lett for folk som har ligget med mange å bare avfeie dette som en ubetydelig sak, men det er faktisk svært få som møter sin kjære i tenåra og merker at hos denne personen vil jeg bli for alltid! Jeg har det fantastisk i forholdet mitt! Ikke misforstå. Og vi har mye mer sex enn de fleste andre. Jeg brydde meg aldri om dette med flere partnere når jeg var ung.. det har dukket opp i det siste. Men å høre folk si de har ligget med 15-20-30 forskjellige skaper et bilde i mitt hode av et liv som er en eneste stor fest! Jeg føler ofte at single som har hatt 20-30 eller flere partnere egentlig ikke fortjener noe medlidenhet for singellivet, for da har du jo faktisk virkelig levd å bytter partneren og opplevd mye variasjon, det virker hvertfall slik fra mitt ståsted. Jeg har hatt fast partner omtrent hele mitt voksne liv og i ungdomstida.. jeg har prioritert og pleiet forholdet.. jeg har mange ganger tenkt at det hadde vært spennende med ny partner, og jeg skjønner ikke hvorfor single som har ligget med mange klager på at de er ensomme og single.. livet ditt høres jo ut som en kjempe spennende fest! Jeg har det helt fantastisk i mitt sexliv… hvorfor skulle det vært noe kjedeligere med mange forskjellige?? Forklar gjerne det til meg… det er ikke et retorisk spørsmål. Så det at mange har ligget med mange forskjellige er det som gjør at jeg tenker at single «puler rundt» Som du sier, for å svare kort på det du spør om. Hvordan ellers for man en historikk med mange partnerens? Å si at du har ligget med 20-30 forskjellige tolker jeg fort som at livet ditt er en stor fest! Jeg begynner å innse nå at jeg kanskje har feiltolket dette veldig. Anonymkode: 4699f...9ae Det er veldig tydelig at du lengter etter å ligge rundt. Spør mannen din om han vil åpne forholdet. Anonymkode: d4267...7c7 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni #92 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er veldig tydelig at du lengter etter å ligge rundt. Spør mannen din om han vil åpne forholdet. Anonymkode: d4267...7c7 Takk for at du forstår! Jeg lengter i bunn og grunn ikke etter å ligge rundt, men jeg føler til tider det er noe «feil» kulturelt sett med valgene jeg har tatt og at jeg burde hatt en historikk med flere partnere. Vil ikke ha åpent forhold.. altfor sjalu til det. Vil bare ha fred i tankene for livet jeg valgte og slutte å sammenligne de hyper monogame 20 åra mine med de som levde fri som fuglen. Er helt sykt mix av følelser. Jeg vil ikke skilles.. jeg vil ha en fuckings tidsmaskin og fortelle meg selv at jeg burde ta bare et halvt år med singel tid! 😂tuller.. men takk for at du klarer å lese mellom linjene å forstå hva jeg sier! Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 29. juni #93 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Forstår ikke hvordan du tenker det å ha hatt/ha flere partnere gjør livet til en stor fest? Single har også en hverdag med jobb etc. Tenker ikke livet mitt er en stor fest fordi jeg har hatt et tosiffret antall partnere. 🤷🏼♀️ Medlidenhet for å være singel har jeg aldri ønsket. Jeg synes det er provoserende å bli sett ned på av enkelte i forhold som tror deres liv er standarden og det alle ønsker. Anonymkode: d1185...8d7 Jeg forstår det igrunn ikke jeg heller. Midtlivskrise kanskje. Anonymkode: 4699f...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #94 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for at du forstår! Jeg lengter i bunn og grunn ikke etter å ligge rundt, men jeg føler til tider det er noe «feil» kulturelt sett med valgene jeg har tatt og at jeg burde hatt en historikk med flere partnere. Vil ikke ha åpent forhold.. altfor sjalu til det. Vil bare ha fred i tankene for livet jeg valgte og slutte å sammenligne de hyper monogame 20 åra mine med de som levde fri som fuglen. Er helt sykt mix av følelser. Jeg vil ikke skilles.. jeg vil ha en fuckings tidsmaskin og fortelle meg selv at jeg burde ta bare et halvt år med singel tid! 😂tuller.. men takk for at du klarer å lese mellom linjene å forstå hva jeg sier! Anonymkode: 4699f...9ae Fare for utroskap her. Anonymkode: d4267...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #95 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fare for utroskap her. Anonymkode: d4267...7c7 Hvorfor sier du det? Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 29. juni #96 Skrevet 29. juni K28 I min nåværende situasjon ønsker jeg å være singel. Treffer folk gjennom diverse apper, så kan ha mye sex i helgene men mer sjelden på ukedager. Syns det er litt spennende å treffe så mange nye hele tiden, men det er selvsagt ikke bare gode opplevelser. I det siste har jeg vært nesten bare med andre damer, men det varierer litt hva jeg trenger. Anonymkode: 3e951...175
AnonymBruker Skrevet 29. juni #97 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor sier du det? Anonymkode: 4699f...9ae Det er vanlig blant damer i din livssituasjon. Blir gift i altfor ung alder, blir med tiden rastløs, vil deretter ta igjen "tapt ungdom" og "leve livet" i 40 årene, også går det til helvete. Leser om det hele tiden. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Anonymkode: d4267...7c7 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #98 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg forstår det igrunn ikke jeg heller. Midtlivskrise kanskje. Anonymkode: 4699f...9ae Da ville jeg sluttet å fokusere på hva andre har gjort i livet og heller funnet en hobby. Hvor mange andre har ligget med burde ikke være interessant. Kjærestene jeg har hatt, med unntak av den første, aner jeg ikke hvor mange partnere hadde før meg og det er heller ikke rellevant. Hvor mange fremmede har vært med kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: d1185...8d7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #99 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vanlig blant damer i din livssituasjon. Blir gift i altfor ung alder, blir med tiden rastløs, vil deretter ta igjen "tapt ungdom" og "leve livet" i 40 årene, også går det til helvete. Leser om det hele tiden. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Anonymkode: d4267...7c7 Damer i 40 årene kan være lettere på tråden enn yngre damer. Noen menn utnytter dette. Anonymkode: d4267...7c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå