AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg har vært i forhold stort sett hele mitt voksne liv. Jeg lurer på hvor ofte dere som er singel har sex? Sånn ca hvor mange ganger i løpet av året eller måneden? Vi har sex ca 1-7 ganger i uka i et langvarig ekteskap, er i 40 årene. Jeg innbilte meg at single har veldig mye sex med nye partnere hete tida og at singellivet er en stor fest… Men begynner nå å innse at dette ikke stemmer for de aller aller fleste. Så til dere som er singel. Fortell gjerne kjønn, alder og ca hvor ofte du har sex. Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Er man men for min del. I Norge. Aldri sex. Norske damer vil ikke se på meg en gang Men på ferie mer eller mindre hver dag. (Ikke ny dame hver dag da) Skal ikke lengre en til Finland eller Tyskland så løsner det. (Er vanlig med bord på kaffebarer som er laget for å bli kjent med nye folk utenfor Norge, så lett å møte nye folk) Har ikke hatt noe hell i Sverige eller Danmark. Så er nå aktivt på jakt etter jobb i et EUland utenfor Skandinavia. Anonymkode: 66ea8...a22 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni K34. Sex ca 1-2 ganger pr år som singel, men sluttet helt å ha sex for 2-3 år siden da sex med randoms alltid var utrolig ræva. Oppladbare leketøy er sikkerstikk, og man slipper forholde seg til rare mennesker. Anonymkode: 27857...d51 9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Når det dukker opp noen jeg har lyst til å ha sex med, som har lyst til å ha sex med meg. Det kan gå alt i fra dager til år mellom hver gang, og det er ikke noe som opptar meg så veldig i hverdagen. Anonymkode: 217de...bfb
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Varierer veldig. Homofil mann på 28. Har stort sett vært singel bestandig. Jeg har noen ganger sex med 10 nye ila 6-12 måneder. Nå har jeg ikke hatt sex siden september i fjor. Tror dette er varierende og dynamisk for de fleste single. Anonymkode: 3dd6a...e49 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): K34. Sex ca 1-2 ganger pr år som singel, men sluttet helt å ha sex for 2-3 år siden da sex med randoms alltid var utrolig ræva. Oppladbare leketøy er sikkerstikk, og man slipper forholde seg til rare mennesker. Anonymkode: 27857...d51 Takk for svar og bra du kan tilfredsstille deg selv. 😊 hva med forhold? Har du hatt kjæreste før? Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): K34. Sex ca 1-2 ganger pr år som singel, men sluttet helt å ha sex for 2-3 år siden da sex med randoms alltid var utrolig ræva. Oppladbare leketøy er sikkerstikk, og man slipper forholde seg til rare mennesker. Anonymkode: 27857...d51 Hvorfor var sex med randoms ræva? Jeg har kun hatt sex enten i forhold eller med en ex. Aldri med tilfeldige. Hører flere si det er skuffende å ha sex med fremmede. Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Varierer veldig. Av og til kan det gå over et år uten, av og til blir det mye på kort tid. Spørs helt om det er noen som er interessert. Anonymkode: 18226...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar og bra du kan tilfredsstille deg selv. 😊 hva med forhold? Har du hatt kjæreste før? Anonymkode: 4699f...9ae Jeg har hatt 5 kjærester. Den ene var jeg samboer med til jeg ble 26, og levd singellivet siden. Å finne bra og interessante menn er som å lete etter nåla i høystakken evt et gullkorn i Akerselva. Anonymkode: 27857...d51 1
norw Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Som singel mann kan man ikke regne med sex, ikke nødvendigvis hvert år. Kjenner godt voksne menn som knapt har hatt sex. For meg er det heldigvis ikke like ille, men at man kan gå et år eller to uten sex er jo ganske begredelig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har vært i forhold stort sett hele mitt voksne liv. Jeg lurer på hvor ofte dere som er singel har sex? Sånn ca hvor mange ganger i løpet av året eller måneden? Vi har sex ca 1-7 ganger i uka i et langvarig ekteskap, er i 40 årene. Jeg innbilte meg at single har veldig mye sex med nye partnere hete tida og at singellivet er en stor fest… Men begynner nå å innse at dette ikke stemmer for de aller aller fleste. Så til dere som er singel. Fortell gjerne kjønn, alder og ca hvor ofte du har sex. Anonymkode: 4699f...9ae Jeg har ikke sex som singel. Gjør ingen forsøk på det. For meg så er sex uinteressant utenom i en fast/kjæresterelasjon. Å ha sex med «tilfeldige» damer, FF etc er ikke min greie i det hele tatt lenger. Syntes rett og slett sex er mye bedre med en kjæreste. Så svaret på spørsmålet ditt blir, aldri. Anonymkode: 25dd5...83c 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni norw skrev (3 minutter siden): Som singel mann kan man ikke regne med sex, ikke nødvendigvis hvert år. Kjenner godt voksne menn som knapt har hatt sex. For meg er det heldigvis ikke like ille, men at man kan gå et år eller to uten sex er jo ganske begredelig. Jeg syns dette virker veldig paradoksalt. Hver gang spørsmålet om body count kommer opp så har de fleste 15-20-30 eller fler. Da stemmer jo ikke det du sier? Anonymkode: 4699f...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): K34. Sex ca 1-2 ganger pr år som singel, men sluttet helt å ha sex for 2-3 år siden da sex med randoms alltid var utrolig ræva. Anonymkode: 27857...d51 Akkurat samme erfaring som meg. Jeg sluttet helt med «ons», «ff» etc. gidder ikke sex som er sub-standard sammenlignet med sexen med en kjæreste. Mann Anonymkode: 25dd5...83c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni norw skrev (5 minutter siden): Som singel mann kan man ikke regne med sex, ikke nødvendigvis hvert år. Kjenner godt voksne menn som knapt har hatt sex. For meg er det heldigvis ikke like ille, men at man kan gå et år eller to uten sex er jo ganske begredelig. Dette er virkelig ikke i tråd med den virkeligheten jeg kjenner. Å møte damer, date osv er jo ikke akkurat en tryllekunst. Syntes dog det er bedre å gå uten sex, en å ha sex med randoms, ffs etc. Anonymkode: 25dd5...83c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns dette virker veldig paradoksalt. Hver gang spørsmålet om body count kommer opp så har de fleste 15-20-30 eller fler. Da stemmer jo ikke det du sier? Anonymkode: 4699f...9ae Ikke meg du siterer. Jeg er man på 40+ som så å si aldri har seg her hjemme på Bjerget. Har body count på godt over 50 Men 20 av dem var mellom 14 og 25. Etter fylte 25 og man slutta å drikke seg drita i helgene stoppa det opp. Så det er forklaringen. Vi fikk opp counter i yngre dager. Anonymkode: 66ea8...a22 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg syns dette virker veldig paradoksalt. Hver gang spørsmålet om body count kommer opp så har de fleste 15-20-30 eller fler. Da stemmer jo ikke det du sier? Anonymkode: 4699f...9ae AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er virkelig ikke i tråd med den virkeligheten jeg kjenner. Å møte damer, date osv er jo ikke akkurat en tryllekunst. Syntes dog det er bedre å gå uten sex, en å ha sex med randoms, ffs etc. Anonymkode: 25dd5...83c Det er jo fordi man typisk kan dette, eller ikke. Kvinner er likere hverandre sånn sett, men menn har typisk enten flere titalls partnere, og kan gjerne dra damer på byen, eller så har de ca. aldri sex. Har kamerater som enten er 40 år gamle jomfruer eller har sex hver skuddår, og venner som finner seg en ny dame på to sekunder etter at det blir slutt med den forrige. Anonymkode: 18226...1b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du siterer. Jeg er man på 40+ som så å si aldri har seg her hjemme på Bjerget. Har body count på godt over 50 Men 20 av dem var mellom 14 og 25. Etter fylte 25 og man slutta å drikke seg drita i helgene stoppa det opp. Så det er forklaringen. Vi fikk opp counter i yngre dager. Anonymkode: 66ea8...a22 De alle fleste i din body count fikk du i voksen alder. Kun 20 av de 50+ var når du var ung. Med andre ord., du har mye sex med mange forskjellige som voksen singel? Anonymkode: 4699f...9ae
norw Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns dette virker veldig paradoksalt. Hver gang spørsmålet om body count kommer opp så har de fleste 15-20-30 eller fler. Da stemmer jo ikke det du sier? Anonymkode: 4699f...9ae At kvinner har 15+? Det tviler jeg ikke på, men det er veldig mange menn som faller helt utenfor. Det stemmer uansett ikke at de fleste har 15+ uavhengig av kjønn. 1
Kniv & gaffel Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni Kvinne 50+ som har vært singel i over ti år. Jeg har ikke sex. Det er helt uaktuelt utenfor et fast og varig forhold. Jeg savner å ha en kjæreste, men har lite seksuelle behov så lenge jeg er singel. Det er noe som kommer hvis jeg blir godt kjent og trygg på en eventuell kjæreste. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå