AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Jeg følger noen på sosiale media som trener styreketrening, og logger gjerne et par timer på en økt. Når jeg er på trening ser jeg også mange som trener styrke som har lange pause. Og det er sannsynligvis for å kunne ta i skikkelig når de først "jobber" Men hvordan beregnets tiden. Beregner dere kun arbeidstiden, eller regnes også hviletiden? ( fra du kommer til du går) Anonymkode: 3ec7d...cd1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Det er totaltiden det går på. Folk flest trener ca. 45 minutter til 1 time med 2-3 minutter hvile mellom hvert sett. Vloggere bruker halve tiden på kameraet.. Anonymkode: 60d58...de6 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Atørst muskelvekst ved ca 3 minutters ventetid mellom sett. Dette gjelder ved tung styrke altså - ikke nødvendig ved kroppsvektøvelser liksom. Når jeg først trener en muskelgruppe, ønsker jeg å slite dem ut skikkelig med ulike øvelser for å få med alle bevegelser. Anonymkode: 2eb39...417 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 23.25): Atørst muskelvekst ved ca 3 minutters ventetid mellom sett. Dette gjelder ved tung styrke altså - ikke nødvendig ved kroppsvektøvelser liksom. Når jeg først trener en muskelgruppe, ønsker jeg å slite dem ut skikkelig med ulike øvelser for å få med alle bevegelser. Anonymkode: 2eb39...417 Kan man ikke få denne effekten av å trene andre muskelgrupper mens man har "hvile" Må man sitte på rævva? Anonymkode: 3ec7d...cd1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan man ikke få denne effekten av å trene andre muskelgrupper mens man har "hvile" Må man sitte på rævva? Anonymkode: 3ec7d...cd1 Jeg trener ulike muskelgrupper hver dag. Og jeg går så tungt i øvelsene at kroppen har absolutt best av å få faktisk hvile disse 3 minuttene. Jeg har fått desidert best muskelvekst av denne fremgangsmåten. Anonymkode: 2eb39...417
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan man ikke få denne effekten av å trene andre muskelgrupper mens man har "hvile" Må man sitte på rævva? Anonymkode: 3ec7d...cd1 Ja, man bør det om man skal bli diger. For oss andre dødelige er det ikke nødvendig. Anonymkode: b919b...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Det er vel ingen som teller styrketrening i antall minutter/timer trent? 😅 Anonymkode: e0b4b...d05 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 19.34): Det er vel ingen som teller styrketrening i antall minutter/timer trent? 😅 Anonymkode: e0b4b...d05 Jo da det er det. Anonymkode: 3ec7d...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå