AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Langt samliv, egentlig ganske likt behov for sex, men opp gjennom årene har jeg gang på gang gått lei av at han overlater initiativet til meg, eller kun viser at han vil ha sex når han tar initiativ, for at jeg skal gi ham oppvarming og service som forspill, mens jeg må selvantenne. Hvilket jeg kan, i og med at jeg tenner på å kose med ham som oppvarming. Jeg går likevel lei av at det bestandig er jeg som skal kose med ham, hver gang, mens han ikke varmer meg opp med forspill. Tatt dette opp gang på gang. Han skjerper seg en liten stund, og så er det rett tilbake til å forvente at jeg gang etter gang skal gi ham massasje, bj og diverse service før vi har samleie. I går ønsket han sex, og initiativet var å slå til side dyna, så jeg skulle skjønne at han ønsket at jeg satte i gang. Bruke munn eller hånd på ham. Nei, vil du ha sex går du gi litt innsats du sa jeg. Det der er nå kjedelig, og du er blitt forferdelig lat. Jeg er ikke interessert i å gjøre det der hver gang. Jeg vil også motta kos og pirring i starten innimellom, ikke bare gi. Så la han dyna på igjen, krøp inntil meg, og ingenting mer skjedde. Nå blir det nok ikke sex på en stund for jeg har fått avtenning på at det er slik som nevnt hver gang. Når han har fått god oppvarming (10- 20 minutter) er han en raus og god elsker, som bryr seg om at jeg får orgasme, men det er vel ikke urimelig av meg å kreve litt forspill til min fordel innimellom også? Jeg er ikke passiv ved samleie heller, men i mange stillinger er han da nødvendigvis den som beveger seg mest. Hva bør jeg si og gjøre for å få ham til å skjønne at forspillet også bør være gjensidig? Jeg er ikke redd for å være direkte, som man sikkert kan lese, men jeg er lei av at han bare glir tilbake til egoisme angående forspill. Nå begynner dette å gjøre meg usikker også. Tanker om at han ikke tenner på meg og ikke ønsker å ta i meg før han er varmet godt opp begynner å melde seg. Lyst har han, men så late initiativ at jeg mister gnisten. Anonymkode: dd53f...38a 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vis ham denne posten? Anonymkode: 06d19...ea9 Det er ingenting jeg har skrevet her som jeg ikke har sagt til ham, bortsett fra at dette begynner å gjøre meg usikker. Det ville han bare avvist grunn for, uansett. Anonymkode: dd53f...38a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni AT du gidder!!! Helt utrolig. Anonymkode: 6d579...062 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Jeg synes ikke du er direkte, jeg synes du er utydelig og kritisk. Du sier alt han ikke burde gjøre, du kommer med en lang tirade av kritikk, selvsagt vil han ikke ha sex etter det, hadde du blitt tent av å få den responsen? Du kan si "jeg får kanskje lyst hvis du masserer meg litt" "gjør slik eller sånn", vær konkret. Når du bare klager og sier hva han ikke skal gjøre så vet han jo ikke hva du vil ha. Anonymkode: 19b36...dbb 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg synes ikke du er direkte, jeg synes du er utydelig og kritisk. Du sier alt han ikke burde gjøre, du kommer med en lang tirade av kritikk, selvsagt vil han ikke ha sex etter det, hadde du blitt tent av å få den responsen? Du kan si "jeg får kanskje lyst hvis du masserer meg litt" "gjør slik eller sånn", vær konkret. Når du bare klager og sier hva han ikke skal gjøre så vet han jo ikke hva du vil ha. Anonymkode: 19b36...dbb Dette var "samtale" nr 100 eller noe slikt om dette opp gjennom årene, så klart den ble påvirket av at jeg er LEEEEEEEI av å gjenta. Har tidligere tatt det opp på alle tenkelige fine måter, ved sex og utenom sex. Anonymkode: dd53f...38a 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Pluss at vi har hatt perioder uten sex, fordi jeg nektet å ta initiativet, eller bedrive slik ensidig service som forspill. Da har han furtet en tid før han har skjerpet seg, men så glir han tilbake til dette. Det er fryktelig egoistisk, og også forferdelig kjedelig og lite variert for min del. At jeg varierer service for ham medfører ikke at variasjon blir stor nok for å opprettholde lyst på ham når det kun går ene veien. Da onanerer jeg heller. Nå har jeg gått tom for måter å ta det opp på, og på måter å få varig endringer på. Begge har lyst på et aktivt sexliv, men dette dreper min lyst på ham. Anonymkode: dd53f...38a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Mardina skrev (Akkurat nå): Som en annen skrev; at du gidder 🤔 Periodisk gjør jeg ikke det, og nå er det igjen en slik periode. Å gidde har jeg mellom å bli lei gjort fordi han etter hver gang jeg tar det opp skjerper seg en stund, og fordi jeg også blir kår selvfølgelig. Jeg ønsker jo sex, så... Men hver gang jeg kommer til å bli drittlei føler jeg også at det dreper litt av å føle det verdt å gi innsats for å opprettholde sexliv med ham. Jeg nyter i utgangspunktet veldig å gi, men det blir sårt, trist og irriterende når han er så... lat og egoistisk. At det aldri blir noe han selv tenker på at burde være mer rettferdig. Selv når det er tatt opp så mange ganger. Han ødelegger at jeg har lyst til å kose slik med ham. Det blir kjedelig. Anonymkode: dd53f...38a
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke du er direkte, jeg synes du er utydelig og kritisk. Du sier alt han ikke burde gjøre, du kommer med en lang tirade av kritikk, selvsagt vil han ikke ha sex etter det, hadde du blitt tent av å få den responsen? Du kan si "jeg får kanskje lyst hvis du masserer meg litt" "gjør slik eller sånn", vær konkret. Når du bare klager og sier hva han ikke skal gjøre så vet han jo ikke hva du vil ha. Anonymkode: 19b36...dbb Nei vet du hva. En ekte mann vet hva han skal gjøre og trenger ikke mange instruksjoner😅 Anonymkode: 430ad...f2c 2 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var "samtale" nr 100 eller noe slikt om dette opp gjennom årene, så klart den ble påvirket av at jeg er LEEEEEEEI av å gjenta. Har tidligere tatt det opp på alle tenkelige fine måter, ved sex og utenom sex. Anonymkode: dd53f...38a Jeg bryr meg egentlig ikke hvilket nummer samtale det var, hvis du forventer å komme noen vei med den type kommunikasjon så tar du livet av sexlivet ditt helt selv. Og bare det at du har gjort dette 100 ganger sier jo alt. 😅 Anonymkode: 19b36...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei vet du hva. En ekte mann vet hva han skal gjøre og trenger ikke mange instruksjoner😅 Anonymkode: 430ad...f2c Typen til TS har fått gjennom i ÅREVIS at han kommer unna med å lette på dyna og bli stimulert og sugd, selvsagt gjør han det da. Herregud så spesielt det er å se voksne kvinner drive assosiasjoslæring i årevis, og så brått når de er lei klager og kjefter de og skjønner ikke hvorfor ting ikke endres. Anonymkode: 19b36...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Typen til TS har fått gjennom i ÅREVIS at han kommer unna med å lette på dyna og bli stimulert og sugd, selvsagt gjør han det da. Herregud så spesielt det er å se voksne kvinner drive assosiasjoslæring i årevis, og så brått når de er lei klager og kjefter de og skjønner ikke hvorfor ting ikke endres. Anonymkode: 19b36...dbb Jeg har jo hatt håp og tro på at han skal skjønne bedre hver gang jeg har tatt det opp, men så glir han tilbake. Men ok, ditt tips er å bare ikke være velvillig til å yte lenger antar jeg da, og det blir jo også resultatet. Er det da JEG som har ødelagt vårt sexliv, eller han, tross mange mange sjanser til å bedre seg? Anonymkode: dd53f...38a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg bryr meg egentlig ikke hvilket nummer samtale det var, hvis du forventer å komme noen vei med den type kommunikasjon så tar du livet av sexlivet ditt helt selv. Og bare det at du har gjort dette 100 ganger sier jo alt. 😅 Anonymkode: 19b36...dbb Ja det er selvfølgelig den som ikke gidder å skjerpe seg som er uskyldig. Sikkert det samme når alt som skal til for god stemning hjemme er at mannen begynner å ta sin del av husarbeidet. Da er det nok dem som gjør husarbeidet sin skyld. Hvordan skal man ta opp ting med menn uten å ende opp med å få skylden? Jeg har ikke gjort dette 100 ganger forøvrig. Jeg har tatt det opp veldig seriøst også. Nå er jeg kommet til å ikke orke lengre. Så bye bye sexliv da, og det er altså min skyld. Anonymkode: dd53f...38a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Periodisk gjør jeg ikke det, og nå er det igjen en slik periode. Å gidde har jeg mellom å bli lei gjort fordi han etter hver gang jeg tar det opp skjerper seg en stund, og fordi jeg også blir kår selvfølgelig. Jeg ønsker jo sex, så... Men hver gang jeg kommer til å bli drittlei føler jeg også at det dreper litt av å føle det verdt å gi innsats for å opprettholde sexliv med ham. Jeg nyter i utgangspunktet veldig å gi, men det blir sårt, trist og irriterende når han er så... lat og egoistisk. At det aldri blir noe han selv tenker på at burde være mer rettferdig. Selv når det er tatt opp så mange ganger. Han ødelegger at jeg har lyst til å kose slik med ham. Det blir kjedelig. Anonymkode: dd53f...38a Han er egoistisk og lat, og han velger over år å ikke ta ansvar for felles sexliv. Jeg hadde sagt til ham at hvis dere noengang skal få et varig fungerende sexliv, så trenger dere profesjonell hjelp av parterapeut og sexolog. Så hvis han vil ha et sexliv og et forhold videre, så må han vise at han ønsker det, og at det første han i så fall må gjøre er å bestille time til dere i løpet av kommende uke. Og om han ikke vil ta ansvar for å bestille time til parterapi/sexolog, så tenker jeg at du kanskje bør innse at dette er slik han er, det vil aldri bli bedre - og så spørre deg selv om du ønsker dette for resten av ditt liv, å få ødelagt egen sexlyst og sexliv, og å leve med en partner som ikke tar ansvar i forholdet, som er egoistisk og lat og ikke bryr seg om dine behov og ønsker. Du skrev i et annet svar: "Begge har lyst på et aktivt sexliv, men dette dreper min lyst på ham. " Dette er åpenbart feil, han er ikke særlig interessert i et aktivt sexliv. Han vil at du skal være aktiv slik at han får et sexliv. At dere to begge og sammen skal ha et godt sexliv, det er overhodet ikke en av hans prioriteringer. Og det tror jeg du bør innse... Orker du virkelig å ha det slik videre? Anonymkode: 364bb...906 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har jo hatt håp og tro på at han skal skjønne bedre hver gang jeg har tatt det opp, men så glir han tilbake. Men ok, ditt tips er å bare ikke være velvillig til å yte lenger antar jeg da, og det blir jo også resultatet. Er det da JEG som har ødelagt vårt sexliv, eller han, tross mange mange sjanser til å bedre seg? Anonymkode: dd53f...38a God kombo av dere begge. Ingen av oss kan forvente å kommunisere en ting med ordene våres, og en totalt motsatt med handlingene våres og så bli hørt på ordene våres. Folk lytter aller mest til handligene våres. Anonymkode: 19b36...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er egoistisk og lat, og han velger over år å ikke ta ansvar for felles sexliv. Jeg hadde sagt til ham at hvis dere noengang skal få et varig fungerende sexliv, så trenger dere profesjonell hjelp av parterapeut og sexolog. Så hvis han vil ha et sexliv og et forhold videre, så må han vise at han ønsker det, og at det første han i så fall må gjøre er å bestille time til dere i løpet av kommende uke. Og om han ikke vil ta ansvar for å bestille time til parterapi/sexolog, så tenker jeg at du kanskje bør innse at dette er slik han er, det vil aldri bli bedre - og så spørre deg selv om du ønsker dette for resten av ditt liv, å få ødelagt egen sexlyst og sexliv, og å leve med en partner som ikke tar ansvar i forholdet, som er egoistisk og lat og ikke bryr seg om dine behov og ønsker. Du skrev i et annet svar: "Begge har lyst på et aktivt sexliv, men dette dreper min lyst på ham. " Dette er åpenbart feil, han er ikke særlig interessert i et aktivt sexliv. Han vil at du skal være aktiv slik at han får et sexliv. At dere to begge og sammen skal ha et godt sexliv, det er overhodet ikke en av hans prioriteringer. Og det tror jeg du bør innse... Orker du virkelig å ha det slik videre? Anonymkode: 364bb...906 Nei jeg mister stadig mer interesse for dette. Har forsøkt å ha fokus på at han i det minste er bra etter starten, men jeg er gått lei og har blitt lei meg på grunn av hans egoistiske "initiativ", så nå tror jeg du har rett i at han får ballen. Om han ønsker at vi skal ha et sexliv videre får han vise meg det. Ta tak i dette, enten i praksis eller ved å bestille time hos noen. Hvilket virker noe unødvendig egentlig. Alt som skal til er jo at han bidrar litt angående forspill. Det er det eneste problemet, og kun akkurat det kan løse situasjonen. Han må det om vi går til sexolog også, så da skal vi bruke tid og penger på at en annen må fortelle ham akkurat det. Resten er jo bra. Jeg kommer ikke til å gi ham noe service fremover. Vil han ha sex har han oppskriften. Anonymkode: dd53f...38a 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni Når han gjør sånn, ta hånden hans og legg den der du vil ha den. Eller ta rundt ham og dra ham over deg så du er underst, da blir han nødt til å være litt mer aktiv i stedet for å ligge på rygg og vente. Dra/dytt hodet hans forsiktig mot brystene din og si "mmmmmmm, kyss dem". I stedet for å ta opp temaet med prating, vis ham hva du vil ha. Jeg har en tendens til å bli passiv og bare nyte, da tar mannen min tak i hånden min og fører den dit han vil ha den. Først da kommer jeg på at jeg må kose på han også. Anonymkode: df5c5...80c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni Det er jo bare å la være å gjøre det for han. Så kan han da kanskje også føle hvordan det er for deg når han er egoistisk. Anonymkode: 0c70d...5ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå