Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det har blitt så mye dårlige  vindusnaler . Har kjøpt flere men like dårlige alle sammen. Før hadde Jordan en sort som jeg alltid ble fornøyd med. Har dere tips om noen som selger en god nal?. 

Anonymkode: f56d0...913

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du - dette har irritert meg og! Tipper kvaliteten på gummien er dårligere, og at de lager naler som skal gå fort i stykker istedenfor naler som varer lenge. 

Mitt beste tips er å gå i en spesialforretning, og ikke på dagligvarebutikken for å få tak i. Evt se om du kan få bestilt fra internett, mulig utlandet? 

Anonymkode: e97ce...c39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg synes det har blitt så mye dårlige  vindusnaler . Har kjøpt flere men like dårlige alle sammen. Før hadde Jordan en sort som jeg alltid ble fornøyd med. Har dere tips om noen som selger en god nal?. 

Jeg kjøpte nylig en på Megaflis av merket Sini. Har ikke brukt like god siden jeg jobbet pø hotell i ungdommen. Altså, den er bred, tar godt og etterlater ingen striper. Jeg er skikkelig fornøyd! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet du - dette har irritert meg og! Tipper kvaliteten på gummien er dårligere, og at de lager naler som skal gå fort i stykker istedenfor naler som varer lenge. 

Mitt beste tips er å gå i en spesialforretning, og ikke på dagligvarebutikken for å få tak i. Evt se om du kan få bestilt fra internett, mulig utlandet? 

Anonymkode: e97ce...c39

Får gjøre det. Kjedelig når vi hadde ting som fungerte .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte nylig en på Megaflis av merket Sini. Har ikke brukt like god siden jeg jobbet pø hotell i ungdommen. Altså, den er bred, tar godt og etterlater ingen striper. Jeg er skikkelig fornøyd! 

Takk så mye😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjøpte først en på Lyreco.no den var så god at jeg kjøpte en til. En til vinduer og en til dusjen. 

Anonymkode: 70cd3...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...