AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #1 Skrevet 27. juni 2025 Jeg synes det har blitt så mye dårlige vindusnaler . Har kjøpt flere men like dårlige alle sammen. Før hadde Jordan en sort som jeg alltid ble fornøyd med. Har dere tips om noen som selger en god nal?. Anonymkode: f56d0...913
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #2 Skrevet 27. juni 2025 Vet du - dette har irritert meg og! Tipper kvaliteten på gummien er dårligere, og at de lager naler som skal gå fort i stykker istedenfor naler som varer lenge. Mitt beste tips er å gå i en spesialforretning, og ikke på dagligvarebutikken for å få tak i. Evt se om du kan få bestilt fra internett, mulig utlandet? Anonymkode: e97ce...c39 1
Stjertmeis Skrevet 27. juni 2025 #3 Skrevet 27. juni 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes det har blitt så mye dårlige vindusnaler . Har kjøpt flere men like dårlige alle sammen. Før hadde Jordan en sort som jeg alltid ble fornøyd med. Har dere tips om noen som selger en god nal?. Anonymkode: f56d0...913 Jeg kjøpte nylig en på Megaflis av merket Sini. Har ikke brukt like god siden jeg jobbet pø hotell i ungdommen. Altså, den er bred, tar godt og etterlater ingen striper. Jeg er skikkelig fornøyd! 1
Stjertmeis Skrevet 27. juni 2025 #4 Skrevet 27. juni 2025 Det må være denne: https://www.megaflis.no/hus--hage/rengjoring/rengjoringsartikler/sini-vindusnal-40-cm Min har en annen farge på skaftet, men er 40 cm.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #5 Skrevet 27. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet du - dette har irritert meg og! Tipper kvaliteten på gummien er dårligere, og at de lager naler som skal gå fort i stykker istedenfor naler som varer lenge. Mitt beste tips er å gå i en spesialforretning, og ikke på dagligvarebutikken for å få tak i. Evt se om du kan få bestilt fra internett, mulig utlandet? Anonymkode: e97ce...c39 Får gjøre det. Kjedelig når vi hadde ting som fungerte . Anonymkode: f56d0...913 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #6 Skrevet 27. juni 2025 Stjertmeis skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte nylig en på Megaflis av merket Sini. Har ikke brukt like god siden jeg jobbet pø hotell i ungdommen. Altså, den er bred, tar godt og etterlater ingen striper. Jeg er skikkelig fornøyd! Takk så mye😀 Anonymkode: f56d0...913 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #7 Skrevet 27. juni 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes det har blitt så mye dårlige vindusnaler . Har kjøpt flere men like dårlige alle sammen. Før hadde Jordan en sort som jeg alltid ble fornøyd med. Har dere tips om noen som selger en god nal?. Anonymkode: f56d0...913 Kjøpte først en på Lyreco.no den var så god at jeg kjøpte en til. En til vinduer og en til dusjen. Anonymkode: 70cd3...ec7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2025 #8 Skrevet 27. juni 2025 https://www.lyreco.no/p/vindusnal-nordex-45cm-108274 Prima nal. Anonymkode: 70cd3...ec7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå