Gå til innhold

Fra kjæreste til mye onanering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker at bruddet med typen og mangel på sex har gjort meg ekstremt stresset. Og har gått over til å onanere flere ganger daglig. Jeg er fremdeles ikke helt over det og vil ikke ligge rundt. Men merker at det tærer på å gå uten sex. Har noen vært i lignende situasjon og har noen råd? Vi var sammen lenge og selv på slutten hadde vi litt sex.. merker jeg savner det..

Anonymkode: c426e...fa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å bare fortsette å ha sex en liten periode for å gjøre overgangen litt lettere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det innafor å bare fortsette å ha sex en liten periode for å gjøre overgangen litt lettere?

Nei, dette hadde jeg ikke gjort, det gjorde jeg, og det forverret og forlenget hele bruddet. Det endte med at bruddet måtte gjøres på nytt til slutt, og det ble enda verre enn forrige gang..

Anonymkode: b5f23...69e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, dette hadde jeg ikke gjort, det gjorde jeg, og det forverret og forlenget hele bruddet. Det endte med at bruddet måtte gjøres på nytt til slutt, og det ble enda verre enn forrige gang..

Anonymkode: b5f23...69e

Jeg føler vi har gjort det slutt, så tenkte mer bare på sex innimellom bare for å gjøre overgangen litt lettere. Syns bare det ble en litt brå slutt når det gjelder det

Skrevet

Det kan også være akkurat som trøstespising. Det gir dopamin til hjernen, og er nok ganske vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
Tekumseh79 skrev (41 minutter siden):

Det kan også være akkurat som trøstespising. Det gir dopamin til hjernen, og er nok ganske vanlig.

Det kan være, men kanskje mer en fin rutine som funket for begge selvom andre ting ikke funket like bra. Han har også sagt han savner det på tull og jeg tror det kan være en fin midlertidig løsning som hjelper på overgangen bare

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt innafor, har selv gjort det, og var bra for min del. Men vil allikevel ikke anbefale det, da det fort vil gjøre ting enda verre 

AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (3 minutter siden):

Absolutt innafor, har selv gjort det, og var bra for min del. Men vil allikevel ikke anbefale det, da det fort vil gjøre ting enda verre 

Hvorfor vil du ikke anbefale det når du skriver at du opplevde det som bra for deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du ikke anbefale det når du skriver at du opplevde det som bra for deg?

Fordi jeg tror at sjansen for at det går bra er veldig liten, og at jeg egentlig bare var heldig, men mulig jeg tar feil 

AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg tror at sjansen for at det går bra er veldig liten, og at jeg egentlig bare var heldig, men mulig jeg tar feil 

Okei, men tenker bare for en liten periode? Syns bare at det ble litt for brå slutt og heller ta det litt gradvis vil gjøre det litt lettere for meg å håndtere det? Vil helst unngå å lete etter noen nye med en gang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...