AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Men ikke mot andre kollegaer. Jeg er kvinne, han mann om det har noe å si. Kan jo ikke akkurat spørre om han har noe i mot meg heller. Hva tror dere? Anonymkode: 40681...2c4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Hvorfor kan du ikke spørre om det? Skal uhøflige og urettferdige mennesker på arbeidsplassen bare få ture videre med oppførselen sin uten å noen gang bli satt på plass eller få høre det? Det er en helt rimelig forespørsel å si til han at du har lagt merke til at han forskjellsbehandler deg ifht de andre kollegene på arbeidsplassen, og at du lurer på hvorfor han utviser denne atferden. Anonymkode: c11b0...897 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ikke mot andre kollegaer. Jeg er kvinne, han mann om det har noe å si. Kan jo ikke akkurat spørre om han har noe i mot meg heller. Hva tror dere? Anonymkode: 40681...2c4 Måten du formulerer dette innlegget hadde nok gjort at jeg også hadde vært avvisende mot deg. Anonymkode: 1655f...bed 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Måten du formulerer dette innlegget hadde nok gjort at jeg også hadde vært avvisende mot deg. Anonymkode: 1655f...bed Hva er galt med formuleringen? Anonymkode: be348...b70 13
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Hvordan konkret er han avvisende mot deg? Syns det skal være ganske tydelig for at man skal begynne å konfrotere ham med det. Det er jo ikke sikkert han liker deg like godt som andre, men det er jo lov å ikke like hverandre så lenge man ikke behandler hverandre dårlig. Anonymkode: 4b4c4...8b3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan konkret er han avvisende mot deg? Syns det skal være ganske tydelig for at man skal begynne å konfrotere ham med det. Det er jo ikke sikkert han liker deg like godt som andre, men det er jo lov å ikke like hverandre så lenge man ikke behandler hverandre dårlig. Anonymkode: 4b4c4...8b3 De andre kan han prate med, le og tøyse. Men sier jeg noe, har han aldri tid. Anonymkode: 40681...2c4
Blueberrymuffin Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De andre kan han prate med, le og tøyse. Men sier jeg noe, har han aldri tid. Anonymkode: 40681...2c4 Jeg ville da spurt rett ut hva problemet er. Det å gå rundt og lure, og bli behandlet som luft hadde jeg da aldri giddet å finne meg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Måten du formulerer dette innlegget hadde nok gjort at jeg også hadde vært avvisende mot deg. Anonymkode: 1655f...bed da har du issues Anonymkode: f43a7...9d0 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De andre kan han prate med, le og tøyse. Men sier jeg noe, har han aldri tid. Anonymkode: 40681...2c4 Tror du at det er en menneskerett å bli likt av alle? Anonymkode: 2f6db...b06 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men ikke mot andre kollegaer. Jeg er kvinne, han mann om det har noe å si. Kan jo ikke akkurat spørre om han har noe i mot meg heller. Hva tror dere? Anonymkode: 40681...2c4 Hvordan i alle dager skal vi tro noe om dette? Vi aner ingenting om deg eller han, og HI er jo særdeles mager. Ser du ikke dette selv, at det er umulig å ta noe stilling basert på at dere er ulike kjønn? Anonymkode: ee1b6...5a2 3
Eric_B Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni (endret) Verden er ikke skapt for å bli likt av alle. Ikke legg noe i det. En person sin oppførsel definerer han, ikke deg. Hvis alle hadde oppført seg sånn som han mot deg så hadde det vært noe å brukt en kalroi på. Det kan være alt slags mulige årsaker. - du kan minne han om noen han ikke liker - han er gift og ser at du er en type han vil like så han holder avstand for egen del - han kjenner deg ikke enda og er sånn til de han ikke kjenner - han er betatt men tafatt i fremtoning - han har issues og er sur fordi du tok siste stratosen i automaten for fire uker siden osv Det er sikkert mer. Hadde ikke brukt 2 sekunder på å tenke på det der. Endret 26. juni av Eric_B 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni Kanskje det er noe ved din personlighet han ikke klikker med. Folk går jo ikke alltid overens, dessverre. Anonymkode: bc6ef...9f4 2
Mooza Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Oppfør deg høflig og tilbakeholdene mot han, slik at han får tid til å regulere seg. Det endrer seg nok over tid. Han er gjerne bare reservert. Ikke grunn så mye over det.. 1
norw Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni Er nok mye dårlig oppførsel på arbeidsplasser, hos oss er det både ignorering og åpenbar forskjellsbehandling. Jeg gjør ingenting med det, direkte, men tilpasser meg litt i den forstand at jeg kan ignorere tilbake, være mindre hjelpsom osv. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni Kanskje han rett og slett ikke liker deg? Absolutt ingen blir likt av alle. Anonymkode: 5466f...a89
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni Eric_B skrev (2 timer siden): Verden er ikke skapt for å bli likt av alle. Ikke legg noe i det. En person sin oppførsel definerer han, ikke deg. Hvis alle hadde oppført seg sånn som han mot deg så hadde det vært noe å brukt en kalroi på. Det kan være alt slags mulige årsaker. - du kan minne han om noen han ikke liker - han er gift og ser at du er en type han vil like så han holder avstand for egen del - han kjenner deg ikke enda og er sånn til de han ikke kjenner - han er betatt men tafatt i fremtoning - han har issues og er sur fordi du tok siste stratosen i automaten for fire uker siden osv Det er sikkert mer. Hadde ikke brukt 2 sekunder på å tenke på det der. Han er ikke gift, men har samboer. Anonymkode: 40681...2c4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Eventuelt så liker han deg litt for godt, og tar derfor tydelig avstand 🤷♀️ Anonymkode: 777b1...47c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Eventuelt så liker han deg litt for godt, og tar derfor tydelig avstand 🤷♀️ Anonymkode: 777b1...47c Mulig, for an smiler veldig pent til meg når vi passerer hverandre. Anonymkode: 40681...2c4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni Kanskje du er en sånn som prater hele tiden og han er lei av å høre på? Anonymkode: 10d45...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du er en sånn som prater hele tiden og han er lei av å høre på? Anonymkode: 10d45...3f3 Nei, jeg er av de stille typene. Anonymkode: 40681...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå