AnonymBruker Skrevet 27. juni #41 Skrevet 27. juni Mannjessheim1984 skrev (8 timer siden): Hei, jeg sier jo at det er voldtekt men at risikoen øker for voldtekt når det bare er to til stede. Klart, men poenget med å nevne det er? All risiko øker når det er to til stede. All hygge også forsåvidt. Jeg er en dame som har hengt med menn i 15 år, alene, på nachspiel og vanlig, som jeg har hengt med damer, uten å bli voldtatt. Er jo fremdeles rart å fremheve den risikoen i forbindelse med voldtekt, mener jeg. Hvis det ikke er ens egen feil hvorfor dra frem ting som kan skape tvil hos offeret? De fleste menn voldtar ikke. Anonymkode: 5356f...bfa 2
Irak Skrevet 27. juni #42 Skrevet 27. juni Mannjessheim1984 skrev (8 timer siden): Hei, jeg sier jo at det er voldtekt men at risikoen øker for voldtekt når det bare er to til stede. Det er som regel bare to tilstede i et parforhold også, bare for å påpeke det 👆 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #43 Skrevet 27. juni Hei, det er trådstarter her. Tusentakk for tilbakemeldinger og råd. Jeg setter uendelig stor pris på alt av gode ord. Hvem kan jeg kontakte for hjelp og rådføring? Det er veldig tøft for meg. Har ingen nære her jeg bor jeg fysisk kan treffe og begynner merke at det spiser meg opp. 😫 Anonymkode: 56d95...f84 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #44 Skrevet 27. juni Ringe fastlegen nå før de stenger. Ringe hjelpetelefon. Anonymkode: d0ee7...39d
AnonymBruker Skrevet 27. juni #45 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hei, det er trådstarter her. Tusentakk for tilbakemeldinger og råd. Jeg setter uendelig stor pris på alt av gode ord. Hvem kan jeg kontakte for hjelp og rådføring? Det er veldig tøft for meg. Har ingen nære her jeg bor jeg fysisk kan treffe og begynner merke at det spiser meg opp. 😫 Anonymkode: 56d95...f84 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg synes du skal kontakte et overgrepsmottak i nærheten. https://www.dixi.no/overgrepsmottak/ Du har ingenting å skamme deg over, du har blitt utsatt for et overgrep, og trenger hjelp, både med det fysiske og det psykiske. Jeg har tenkt så mye på deg, og vil at du skal få den hjelpen du trenger ❤️ Og prøv å huske: skammen er ikke din. Anonymkode: 5496f...331 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #46 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg synes du skal kontakte et overgrepsmottak i nærheten. https://www.dixi.no/overgrepsmottak/ Du har ingenting å skamme deg over, du har blitt utsatt for et overgrep, og trenger hjelp, både med det fysiske og det psykiske. Jeg har tenkt så mye på deg, og vil at du skal få den hjelpen du trenger ❤️ Og prøv å huske: skammen er ikke din. Anonymkode: 5496f...331 Tusentakk for at du ser og støtter. Det gjør en stor endring i helsen min! Det er veldig komplisert, men vedkommende som hadde sex med meg er tilknyttet overgrepsmottaket uten å gå for mye inn på det! Liten plass og alle kjenner alle Anonymkode: 56d95...f84 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #47 Skrevet 27. juni Tenker også at dette er et overgrep. Han har åpenbart ikke respekt for et nei...anmeld! Anonymkode: e1f3f...c75
Mannjessheim1984 Skrevet 27. juni #48 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Klart, men poenget med å nevne det er? All risiko øker når det er to til stede. All hygge også forsåvidt. Jeg er en dame som har hengt med menn i 15 år, alene, på nachspiel og vanlig, som jeg har hengt med damer, uten å bli voldtatt. Er jo fremdeles rart å fremheve den risikoen i forbindelse med voldtekt, mener jeg. Hvis det ikke er ens egen feil hvorfor dra frem ting som kan skape tvil hos offeret? De fleste menn voldtar ikke. Anonymkode: 5356f...bfa sjefen - jeg sier at det er voldtekt - men poenget er at det er vanskelig å bevise når det bare er to til stede - da er det ord mot ord. sjef - det er vanskelig å få en fellende dom - derfor sjef - unngå å være alene med fremmed mann som du ikke kjenner og har spist middag med og blir med hjem. han vil bare si vi hadde det hyggelig, og etter middag ble hun med meg hjem for å få kjepp - hva forventer man vil meddommere tenke - spise sammen - bli frivillig med - få kjepp - også anmelde. det er ikke nok å få noen dømt - det er vanskelig å dømme - all tvil skal komme tiltalte til gode. fordi det kan ikke utelukkes at hun fikk kjepp - angret seg - og anmelder for voldtekt - spør politiet - hvor nådeløst det er. -
AnonymBruker Skrevet 28. juni #49 Skrevet 28. juni Mannjessheim1984 skrev (På 27.6.2025 den 23.22): sjefen - jeg sier at det er voldtekt - men poenget er at det er vanskelig å bevise når det bare er to til stede - da er det ord mot ord. sjef - det er vanskelig å få en fellende dom - derfor sjef - unngå å være alene med fremmed mann som du ikke kjenner og har spist middag med og blir med hjem. han vil bare si vi hadde det hyggelig, og etter middag ble hun med meg hjem for å få kjepp - hva forventer man vil meddommere tenke - spise sammen - bli frivillig med - få kjepp - også anmelde. det er ikke nok å få noen dømt - det er vanskelig å dømme - all tvil skal komme tiltalte til gode. fordi det kan ikke utelukkes at hun fikk kjepp - angret seg - og anmelder for voldtekt - spør politiet - hvor nådeløst det er. - For en utrolig irriterende måte å skrive et innlegg på! Anonymkode: 9cca5...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #50 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 13.10): Hei, jeg er en 22 år gammel jente som har havnet i en uønsket hendelse. Er i ett forhold og samboerskap med en som er nå på reise i 2 måneder. Jeg er alene og har rotet meg borti en situasjon, har ingen å dele denne hendelsen med fordi jeg skammer meg. Jeg bærer på så mye skyldfølelse og smerter for partneren min. Jeg er relativt ny i byen og prøver å bli kjent med andre. Ble invitert med hjem til en mann for å spise mat. Da jeg kom til han synes jeg han virket veldig tafsete, jeg sa ifra om at vi ikke kom til å ha sex. Jeg var ganske åpen om at jeg er ute etter nye vennskapelige relasjoner hvor man kan finne på ting. Etterhvert begynte han å ta mer og mer på, jeg sa igjen ifra. Her burde jeg kommen meg vekk- men hele situasjonen er veldig ubekvem. Det føles ingenting rett, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut. Jeg føler meg så dårlig. Han tar meg med på soverommet å kaster seg så og si over meg. Jeg sier at han ikke skal ha sex med meg, men alikevell stikker han den inn. Hvorfor gjør jeg ikke motstand? Jeg er så ukomfortabel, ber han stoppe opp og skyver han vekk. Noen sekunder etterpå begynner han igjen og ja.. Da han er ferdig klarer jeg endelig å gå, men jeg knekker så sammen. Jeg har jo vært utro, føler meg skitten, grusom og som verdens dårligste menneske. Jeg har tidenes skyldfølelse. Jeg har ingen ønsker om kontakt med denne mannen på noe vis og jeg føler meg så dum at jeg ikke klarer stå opp for meg selv! Jeg har det så forferdelig vondt og ingen å snakke med om denne situasjonen. Anonymkode: 56d95...f84 Kunne du ikke bare gått derfra når han først begynte å tafse? Anonymkode: d5b91...486
AnonymBruker Skrevet 30. juni #51 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 13.10): Hei, jeg er en 22 år gammel jente som har havnet i en uønsket hendelse. Er i ett forhold og samboerskap med en som er nå på reise i 2 måneder. Jeg er alene og har rotet meg borti en situasjon, har ingen å dele denne hendelsen med fordi jeg skammer meg. Jeg bærer på så mye skyldfølelse og smerter for partneren min. Jeg er relativt ny i byen og prøver å bli kjent med andre. Ble invitert med hjem til en mann for å spise mat. Da jeg kom til han synes jeg han virket veldig tafsete, jeg sa ifra om at vi ikke kom til å ha sex. Jeg var ganske åpen om at jeg er ute etter nye vennskapelige relasjoner hvor man kan finne på ting. Etterhvert begynte han å ta mer og mer på, jeg sa igjen ifra. Her burde jeg kommen meg vekk- men hele situasjonen er veldig ubekvem. Det føles ingenting rett, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut. Jeg føler meg så dårlig. Han tar meg med på soverommet å kaster seg så og si over meg. Jeg sier at han ikke skal ha sex med meg, men alikevell stikker han den inn. Hvorfor gjør jeg ikke motstand? Jeg er så ukomfortabel, ber han stoppe opp og skyver han vekk. Noen sekunder etterpå begynner han igjen og ja.. Da han er ferdig klarer jeg endelig å gå, men jeg knekker så sammen. Jeg har jo vært utro, føler meg skitten, grusom og som verdens dårligste menneske. Jeg har tidenes skyldfølelse. Jeg har ingen ønsker om kontakt med denne mannen på noe vis og jeg føler meg så dum at jeg ikke klarer stå opp for meg selv! Jeg har det så forferdelig vondt og ingen å snakke med om denne situasjonen. Anonymkode: 56d95...f84 Kunne du ikke bare gått derfra når han først begynte å komme med seksuelle tilnærmelser? Anonymkode: d5b91...486
AnonymBruker Skrevet 30. juni #52 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 13.10): Hei, jeg er en 22 år gammel jente som har havnet i en uønsket hendelse. Er i ett forhold og samboerskap med en som er nå på reise i 2 måneder. Jeg er alene og har rotet meg borti en situasjon, har ingen å dele denne hendelsen med fordi jeg skammer meg. Jeg bærer på så mye skyldfølelse og smerter for partneren min. Jeg er relativt ny i byen og prøver å bli kjent med andre. Ble invitert med hjem til en mann for å spise mat. Da jeg kom til han synes jeg han virket veldig tafsete, jeg sa ifra om at vi ikke kom til å ha sex. Jeg var ganske åpen om at jeg er ute etter nye vennskapelige relasjoner hvor man kan finne på ting. Etterhvert begynte han å ta mer og mer på, jeg sa igjen ifra. Her burde jeg kommen meg vekk- men hele situasjonen er veldig ubekvem. Det føles ingenting rett, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut. Jeg føler meg så dårlig. Han tar meg med på soverommet å kaster seg så og si over meg. Jeg sier at han ikke skal ha sex med meg, men alikevell stikker han den inn. Hvorfor gjør jeg ikke motstand? Jeg er så ukomfortabel, ber han stoppe opp og skyver han vekk. Noen sekunder etterpå begynner han igjen og ja.. Da han er ferdig klarer jeg endelig å gå, men jeg knekker så sammen. Jeg har jo vært utro, føler meg skitten, grusom og som verdens dårligste menneske. Jeg har tidenes skyldfølelse. Jeg har ingen ønsker om kontakt med denne mannen på noe vis og jeg føler meg så dum at jeg ikke klarer stå opp for meg selv! Jeg har det så forferdelig vondt og ingen å snakke med om denne situasjonen. Anonymkode: 56d95...f84 Kunne du ikke bare gått derfra når han først begynte å komme med seksuelle tilnærmelser? Anonymkode: d5b91...486
AnonymBruker Skrevet 30. juni #53 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne du ikke bare gått derfra når han først begynte å tafse? Anonymkode: d5b91...486 Her er det noe som gikk galt med internett leseren, kommentaren ble lagt ut tre ganger.. 😑 Anonymkode: d5b91...486 1
Mannjessheim1984 Skrevet 2. juli #54 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 23.23): For en utrolig irriterende måte å skrive et innlegg på! Anonymkode: 9cca5...1d1 Hva er galt?
AnonymBruker Skrevet 2. juli #55 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 12.05): Det er veldig komplisert, men vedkommende som hadde sex med meg er tilknyttet overgrepsmottaket uten å gå for mye inn på det! Hva??????????? Anonymkode: 7cc22...488
AnonymBruker Skrevet 2. juli #56 Skrevet 2. juli Dette er langt fra soleklart, for meg virker det som ts selv var usikker på hva hun ønsket av denne daten. Når ts innleder med å si at det ikke blir sex, har hun allerede indirekte antydet at noe kan skje. Når hun avviser tafsingen og fortsatt blir på stedet, gir hun tvetydige signaler. Jeg støtter absolutt ikke voldtekt, men man må ha evne til å se nyansene i en sak som denne, og jeg tror ikke på domfellelse med de opplysningene vi har fått her. En god advokat vil filleriste ts som fornørmet. Anonymkode: 35d2c...c10
Mannjessheim1984 Skrevet 3. juli #57 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette er langt fra soleklart, for meg virker det som ts selv var usikker på hva hun ønsket av denne daten. Når ts innleder med å si at det ikke blir sex, har hun allerede indirekte antydet at noe kan skje. Når hun avviser tafsingen og fortsatt blir på stedet, gir hun tvetydige signaler. Jeg støtter absolutt ikke voldtekt, men man må ha evne til å se nyansene i en sak som denne, og jeg tror ikke på domfellelse med de opplysningene vi har fått her. En god advokat vil filleriste ts som fornørmet. Anonymkode: 35d2c...c10 Enig.
TheLegendBellaGoth Skrevet 3. juli #58 Skrevet 3. juli Huff høres ut som voldtekt. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med politiet snarest, og samle alt av bevis som du kan. Samt ringe krise telefonen i din kommune å be om hjelp, så ta det derfra. Håper du finner ut av det, stor klem fra meg 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #59 Skrevet 4. juli Skjønner at du skammer deg. Det ville jeg også gjort om jeg hadde vært deg❤️ Anonymkode: 09d3a...2da
Pondus72 Skrevet 5. juli #60 Skrevet 5. juli Eneste du skal skamme deg over er å ha blitt med en fremmed mann hjem når du har kjæreste. Alt som skjedde etterpå ligger på han. Han er tydligvis et lavpannet kryp som ikke forstår seg på at nei betyr nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå