Bisrat Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni (endret) Hva tenker dere kvinner om menn på kvinneguiden, er det ok?😂 Føler jeg har mye å bidra med Endret 1. juli av Bisrat 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Velkommen hit! Må være første gang jeg ser noen registrere seg med navn og bilde da 😀 Anonymkode: 5dfde...e3c 2 1
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Velkommen hit! Må være første gang jeg ser noen registrere seg med navn og bilde da 😀 Anonymkode: 5dfde...e3c Takk! Oi da jaja 😅
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er greit det, vel? 😊 Anonymkode: 13de7...a97 Fint å høre 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Det må jo være greit. Er det noen som trenger en guide til kvinner så er det jo menn! Anonymkode: b1182...e5d 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Går helt fint det. Husker kvinneguiden for 20 år siden. Da gikk det mest i tradisjonell kvinneprat som matoppskrifter, strikking, sminking og morkne tånegler. I dag diskuteres det analsex, biler, hvordan være utro, puppestørrelser og vaginastørrelser. Anonymkode: 02d80...bc3 5
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går helt fint det. Husker kvinneguiden for 20 år siden. Da gikk det mest i tradisjonell kvinneprat som matoppskrifter, strikking, sminking og morkne tånegler. I dag diskuteres det analsex, biler, hvordan være utro, puppestørrelser og vaginastørrelser. Anonymkode: 02d80...bc3 Synes det er fint at kvinner har blitt så gode på å åpne seg med årene😄
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #10 Skrevet 26. juni Macro skrev (13 minutter siden): Tenker det er bra med både menn og kvinner. Velkommen!😁 Takker. Er du også mann?
Macro Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Bisrat skrev (Akkurat nå): Takker. Er du også mann? Nei☺️ 1
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #12 Skrevet 26. juni Macro skrev (1 minutt siden): Nei☺️ Leste Marco😅 beklager 🤣 1
Macro Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Bisrat skrev (1 minutt siden): Leste Marco😅 beklager 🤣 Det gjør ALLE så det går helt fint😅 burde egentlig ha bytta
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #14 Skrevet 26. juni Macro skrev (1 minutt siden): Det gjør ALLE så det går helt fint😅 burde egentlig ha bytta 🤣bare morsomt det
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni Du bør tenke godt over personvernet ditt når du utleverer deg på den måten! Kg har hundretusener av brukere eller «tittere». Det sprer seg raskt i nærmiljøet ditt at du er her. Jeg ville aldri innrømmet til NOEN at jeg var her inne. Anonymkode: 33af6...a7b 4
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #16 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du bør tenke godt over personvernet ditt når du utleverer deg på den måten! Kg har hundretusener av brukere eller «tittere». Det sprer seg raskt i nærmiljøet ditt at du er her. Jeg ville aldri innrømmet til NOEN at jeg var her inne. Anonymkode: 33af6...a7b Har ikke planer om å skrive noe utleverende om meg selv, da lager jeg heller en ekstra bruker til det 🤣 men jeg håper på nye venner, så føler det er fint å vise litt personlighet da😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Bisrat skrev (1 minutt siden): Har ikke planer om å skrive noe utleverende om meg selv, da lager jeg heller en ekstra bruker til det 🤣 men jeg håper på nye venner, så føler det er fint å vise litt personlighet da😊 Om du vil finne venner her inne må du bruke finn en venn-forumet, det er ikke lov med kontaktannonser andre steder enn i det underforumet😊 Anonymkode: ea328...d18 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du bør tenke godt over personvernet ditt når du utleverer deg på den måten! Kg har hundretusener av brukere eller «tittere». Det sprer seg raskt i nærmiljøet ditt at du er her. Jeg ville aldri innrømmet til NOEN at jeg var her inne. Anonymkode: 33af6...a7b Som du sier har KG hundretusenvis av brukere, så det er ikke noen stor overraskelse hvis naboen er her, akkurat. Hvis han er komfortabel med å vise et bilde av seg selv hvor han for det meste skjuler ansiktet sitt, så bør det være opp til ham. Jeg hadde ikke kjent ham igjen på gaten. Kan jo ikke se ham skikkelig, og han har ikke delt svært personlige informasjon av ham selv. Velkommen til KG, ts! ♥️ Du virker som en hyggelig mann. Håper du får det fint her. Anonymkode: b494a...e8b 1
Bisrat Skrevet 26. juni Forfatter #19 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du vil finne venner her inne må du bruke finn en venn-forumet, det er ikke lov med kontaktannonser andre steder enn i det underforumet😊 Anonymkode: ea328...d18 Takk for tipset! Det var ikke en kontaktannonse, jeg bare svarte på en kommentar der
AnonymBruker Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni Bisrat skrev (51 minutter siden): Hei! 🙂 Jeg heter Bisrat og er en glad bergenser på snart 40. Jeg har lest mye på kvinneguiden opp gjennom årene og nettopp mannet meg opp til å lage egen bruker for å delta litt her og der😅😃 Men hva tenker dere kvinner om menn på kvinneguiden, er det ok?😂 Føler jeg har mye å bidra med Menn kan holde seg på «manneguiden». Anonymkode: a851b...84c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå