AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni På spanske badestrender er det ikke uvanlig kvinner soler/bader toppløse. Gjør du det? Og gjør du det også her hjemme? Anonymkode: f35e8...038
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Nei. Gidder ikke det. Går heller på naturiststrand og er helt naken. Anonymkode: e21f0...555 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Har ikke gjort det siden 90- tallet. Huden på puppene er veldig tynn, så føler de eldes raskere også med mye solkrem. ( kleint og sitte på stranda og smøre puppene og, men det er en annen sak. ) bruker ulike topper for minst mulig skille, men akkurat nippelene har jeg ikke noe behov for og sole. Anonymkode: 6623f...e52 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Nei. Jeg ser ikke behovet. Anonymkode: c85c4...090 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Nei. Men jeg gjorde det en gang i Frankrike på 90-tallet og det hender at jeg fremdeles gremmes av tanken på det. Anonymkode: a94c8...a05
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Nei. Går aldri toppløs annet enn mellom soverommet og badet. Anonymkode: edfef...09e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Jeg gjør det, men har opplevd at smågutter/«menn» tar bilder. De ble kastet ut ds. Anonymkode: 88a85...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Nei kun toppløs forran husstanden. Anonymkode: 648bc...7ea
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Soler meg? Mange år siden jeg sluttet med det. Hadde hus i Spania tidlig åttitall, kunne ikke ramlet meg inn da, men hadde en periode på syttitallet der jeg muligens solte med toppløs. Peace & Love. Anonymkode: fa325...f53
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Jeg gjorde det da jeg var 18 år i 1986 og i syden for første gang. Toppløs på stranda var en greie til utpå 90 tallet. I dag er det bare tacky. Anonymkode: e46d4...b91
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Drar bare på nakenstrand når jeg er i Spania. Så utrolig befriende å sole seg og bade uten badetøy. Anonymkode: b3998...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Nei,men før i tiden gjorde jeg det..90 tallet, helt vanlig da både i norge og i andre land. Plutselig skjedde det noe, usømmelig kanskje? Pupper ble plutselig «en stor greie»,men å gå med minimal bikini trødd inni rattataen ble plutselig ok!?!? Vi var iallefall»sømmelige»nedentil og viser heller pupp enn rompe og halve vulvaen..hadde gjerne slått et slag for toppløs soling igjen! Anonymkode: 0a287...df0 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Nei. Jeg drar til stranden og bader og så drar jeg, igjen. Soler meg aldri. Anonymkode: e8fa4...656
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei,men før i tiden gjorde jeg det..90 tallet, helt vanlig da både i norge og i andre land. Plutselig skjedde det noe, usømmelig kanskje? Pupper ble plutselig «en stor greie»,men å gå med minimal bikini trødd inni rattataen ble plutselig ok!?!? Vi var iallefall»sømmelige»nedentil og viser heller pupp enn rompe og halve vulvaen..hadde gjerne slått et slag for toppløs soling igjen! Anonymkode: 0a287...df0 Helt enig! Det er jo helt ok med bare pupper, men å gå rundt med tråd mellom rompeballene ser jo ikke bra ut. Fatter ikke hvorfor det ble sånn? Anonymkode: a2622...a12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå