Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sikkert hundre andre tråder om dette her inne, men jeg fant ikke noe informativt, så here it goes:

Jeg fikk satt inn hormonspiral for 15 mnd siden. I 13 mnd etterpå var jeg helt blødningsfri, og ikke så rent lite fornøyd med det.

Men nå har det skjedd ting. Fikk først en ukes tid med blødning + lette menssmerter den første dagen. Greit nok. Etter 4 uker kom en ny periode som varte i 18 dager. Etter bare 8 dager uten noe som helst, begynner det hælen fløtte meg igjen!! :sur: Hvor lenge skal det holde på sånn??

Vet at folk reagerer forskjellig på hormonspiral, men jeg vil nå høre hva slags erfaringer dere har lell. Faller dette innenfor "normalen"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min satt inne i bare fem uker. Føler at jeg fortsatt sliter med ettervirkninger over et år senere. Konsistens har forandret seg. Ujevne blødninger, noe jeg aldri tidligere har vært plaget med. Fargen varierer i alle slags "unormale" varianter. Fra brunt til burgunder og enkelte perioder med en frisk farge jeg kjenner igjen. Blir helt sprø av det. Pluss kraftige menssmerter en hel uke etter at menstrasjon er over. Da uten tilhørende blødninger. Lege? Det er jo fånyttes. Blir sprø.

Skrevet

Jeg har også hormonspiral og var blødnings fri den første tiden!!Noe jeg synes var deilig,derfor valgte j hormonspiral for de fleste mister blødningene.

Men nå etter jeg hadde litt smerter har dette endret seg,har blødning ca hver 3. uke,men lite og brunfarget,men det kommer litt.

Jeg håper dette kan forsvinne igjen?

Men vet ikke?

Ta tiden til hjelp,hører at det kan ta lang tid før det blit stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...