AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Ønsker erfaring Dame 40+, 110-120kg, kontorjobb. Starter å gå 30 minutters turer hver dag i svett på ryggen rød i fjeset tempo hvor fort vil jeg merke bedring på formen? Anonymkode: a9b22...b5c
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Etter en ukes tid merker du nok noe allerede, men det kan komme og gå litt avhengig av dagsform, hormoner, etc. Det tar nok 2-3 uker før du virkelig kjenner litt forskjell, og etter et par måneder er det ikke noe tvil. Det er som å koke en frosk på en ustabil kokeplate. Den blir kokt, men det kan komme og gå litt - ikke mist trua 😂 Anonymkode: 5a278...d66 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni 3 uker bruker det å gå før jeg merker endring. Anonymkode: f6265...cf9
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ønsker erfaring Dame 40+, 110-120kg, kontorjobb. Starter å gå 30 minutters turer hver dag i svett på ryggen rød i fjeset tempo hvor fort vil jeg merke bedring på formen? Anonymkode: a9b22...b5c Du merker det etter en uke tipper jeg, og etter 2-3 uker merker du sikkert større forskjell. Det går ganske fort når utgangspunktet er såpass "dårlig". Men det tar jo tid å komme i god form. Jeg er normalvektig og normal-trent (styrke 1 gang i uka, kondisjon 1 gang i uka ca), blir jeg eks ysk en periode, eller familielivet krever sitt så jeg ikke får trent som vanlig en stund, så må jeg regne med at det tar en mpneds tid å komme helt tilbake der jeg var. Så trening er og blir ferskvare. Men så lenge man også vet at det tar tid, skjønner man å ikke slutte selv om de første gangene er tunge. Må bare gjennom det, så blir det bedre på andre siden Anonymkode: 3c7ef...6ce
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Jeg er 30 og 60kg, men har vært helt slapp og stillesittende det siste halvåret. Begynte smått å trene de to siste ukene (lett styrke og 10 minutt løping) og kan allerede merke forskjell når jeg går opp trapper og bakker at jeg er mindre andpusten og har litt mer å gå på. Tipper du også vil føle det etter to uker! Anonymkode: a109c...335
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni jeg tror du vil kjenne det på pusten og svettingen etter noen dager, du går kanskje raskere etter en uke men du vil nok ikke se det på vekten med en gang.. Anonymkode: af09e...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå