Gå til innhold

I ferd med å bli syk, trenger tips

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halla, kjente jeg begynte å hangle litt på jobb idag. Kjennes ut som jeg er i ferd med å få feber. Har ikke lyst å få feber nå, kan vente til ferien for å være ærlig. Den er neste fredag. 

Tips til hva jeg kan gjøre og hva jeg kan spise for å få boost ?? 

Anonymkode: 7991a...b84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du først begynner å bli syk så må det bare få gå sin gang. Du får ikke utsatt feberen til fredag neste uke. Masse væske, ha paracet/ibux tilgjengelig og ta det rolig. 

Anonymkode: ea616...d5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar høye doser D vit, C vit, hvitløk, zinc, solhatt og svarthyllbær hvis jeg kjenner noe. Er aldri syk. 

Anonymkode: d0140...2e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tar høye doser D vit, C vit, hvitløk, zinc, solhatt og svarthyllbær hvis jeg kjenner noe. Er aldri syk. 

Tar du dette fast?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne er veldig effektiv: https://www.medicalmedium.com/mm101/medical-medium-healing-broth

Du kan bruke andre grønnsaker, og urter som oregano, timian og rosmarin også. Det viktigste som MÅ være med er løken og hvitløken. Men ikke tilsett noe fett, da gjør den ikke det den skal.

Anonymkode: 2612d...1ad

Sitat

Welcome to Medical Medium

Medical Medium Anthony William, the chronic illness expert, originator of the global celery juice movement, Brain Shot Therapy and the most popular Heavy Metal Detox approach, and host of the Medical Medium Podcast, is the #1 New York Times best-selling author of Brain Saver, Brain Saver Protocols, Cleanses & Recipes, Cleanse to Heal, Celery Juice, Liver Rescue, Thyroid Healing, Life-Changing Foods, and the revised and expanded edition of Medical Medium.

Anthony was born with the unique ability to converse with the Spirit of Compassion, who provides him with extraordinarily advanced healing medical information that’s far ahead of its time.

<sarkasme>Høres ut som en man kan stole på!</sarkasme>

Dette er konspirasjonsaktig kvasivitenskap. Skygg banen!

Anonymkode: 2c758...b2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikke masse vann, få i meg noe salt, sove masse. 

Anonymkode: 35811...5d8

AnonymBruker
Skrevet
hvaduikkeser skrev (8 minutter siden):

Tar du dette fast?

Nei, som sagt, hvis jeg skulle kjenne noe i kroppen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drikke masse vann, få i meg noe salt, sove masse. 

Anonymkode: 35811...5d8

Jeg leste "drikke masse vin" og tenkte at om det ikke hjelper, så blir det ihvertfall gøyere å være syk. 😉

God bedring, ts! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvil og sov mye

Masse drikke

Smertestillende 

C-vitamin, midler mot sår hals, myk mat

AnonymBruker
Skrevet

Drikk oppvarmet rødvin med honning og ingefær. 

Anonymkode: 816ef...171

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg brygger på noe, så er beste medisin for meg å sove og eller roe ned tempo på det meste. Jeg har ikke vært syk på mange år og i de fleste tilfeller har jeg bare såpass forbigående redusert at det ikke hr krevd sykefravær. 

Anonymkode: 128fc...4b2

AnonymBruker
Skrevet

Kok vann (uten te) og ha i honning og sitron. Ingefær-te. Appelsinjuice. Tran. Helsekosten har noe som heter forkjølelseste. Innom apoteket. Holde deg varm og drikke godt (vann). Legge deg tidlig. 

Anonymkode: 1ea71...157

AnonymBruker
Skrevet

Drikk sanasol 

Anonymkode: 52a5e...a70

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode tips ❤️ blir nok vann med ingefær og sitron i morgen, og noe ekstra vitaminer. Sanasol har vi 😀Skulle lagt meg for en stund siden men mannen bestemte seg for å krangle idag igjen.. skal opp om seks timer 😀 livet leker. Skal kjøpe meg sjokolade på vei til jobb.

Anonymkode: 7991a...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...