Gå til innhold

Barn på sommerleir

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk å sende barna avgårde på sommerleir som varer i flere uker😳 Hvem er det godt for?

Anonymkode: b5923...781

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min er ikke på leir i flere uker. Men på rideleiren som datteren min dro på på fredag har jeg ikke hørt et pip enda. Satser på at hun koser seg 😊

Anonymkode: e7e44...ae6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for info undervegs. Hvis det har vært noe, har jeg ikke oppsøkt det. Jeg regner med at vi hadde blitt varsler om noe skjedde.

Vi får heller ikke oppdatering når de er med venner på hytta eller lignende.  Mine sender heller ikke melding av noe slag hvis det ikke er noe viktig.

Anonymkode: f32e7...b87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tenk å sende barna avgårde på sommerleir som varer i flere uker😳 Hvem er det godt for?

CISV sine sommerleire for 11 åringer er fire uker. Det har vært en stor opplevelse for våre. Det å reise til andre steder i verden og møte barn fra mange forskjellige land har gitt stor mestringsfølelse og mange gode minner.

Anonymkode: f32e7...b87

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en som jobber på sommerleir: No news is good news! Det betyr at barna har det fint og ikke har behov for å snakke med de hjemme. Skjer stadig vekk her, at foreldre kontakter oss fordi de ikke har hørt noe fra barna sine og er litt bekymret. Er aldri noe å være bekymret for 😃

Anonymkode: 41ddf...05d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 1.03):

Alle! Barna selv, foreldrene deres, vennene de får på leir - alle har godt av dette.

Anonymkode: 2c583...80f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 14.08):

Nåt barn overnatter borte på sommerleir i flere uker der det ikke er tillatt med telefon, hvor ofte får dere oppdateringer fra barnets gruppeleder om hvilke aktiviteter barnet har vært med på og hvordan barnet har det? 

Anonymkode: 181f4...d92

Hvilke aktiviteter barnet har vært med på kan vel barnet fortelle om når det kommer hjem? Hvorfor trenger du å vite om det mens barnet er på leir? Så lenge du ikke hører noe kan du vel også regne med at barnet har det bra?! 

Anonymkode: 1cfc1...0eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 1.03):

Sommerleir er jo helt fantastisk. 

Nye venner, lek og moro hele dagen. Finnes ikke noe mer fantastisk enn det. Litt hjemlengsel er bare sunt. 

Anonymkode: 2204b...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...