aline Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1941 Del Skrevet 20. mars 2006 i morgen ja, da skal jeg ikke noe annet en ut til lunsj og ut å danse på kvelden, det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. mars 2006 #1942 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1943 Del Skrevet 21. mars 2006 kokosboller here i come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1944 Del Skrevet 22. mars 2006 nok en dag, i går var helt strålende. med kokosboller og masse skravling først, så ut å danse og skravle der, herlig med sånne dager. eneste som kanskje var en strek i regningen, litt dum økonomisk kanskje men festlig likevel, er at jeg fikk en liten påminning om at masse regler i forhold til danseantrekk faktisk ikke gjelder lenger... før var det endel regler om hva og hvordan, og jeg safer alltid... noe som gjør at når jeg nå fikk se noen kjoler som faktisk er fullt lovlig å bruke, så fikk jeg plutselig bekreftet for meg selv at den nye drakta jeg jobber med, igrunnen er ufattelig safe og litt kjedelig. så nå lager jeg en annen.... men, det positive er jo at jeg fant ett gammelt skjørt innerst i skapet, og jeg tror kanskje jeg klarer å skape noe av det, så det er ikke sikkert jeg kommer til å trenge å kjøpe masse nytt igjen ihvertfall. og selv om jeg aldri i verden kommer til å lage noe så kort og noe så gjennomsiktig som noen stiller med, så lager jeg ihvertfall noe som er tusen ganger mer feminint en det jeg vanligvis lager. og det tror jeg igrunnen jeg trenger, for å føle meg feminin, noe som ikke er en følelse jeg er mye plaget med..... så kan jeg jo kle meg i noe mer feminint. jeg ligger kanskje nærmere en følelse av å være feminin en følelsen av å være sexy, så jeg retter meg mot femi jeg. men, jeg må bestille noen rhinestones fra utlandet på nett.... det har jeg aldri gjort før. kjenner ikke siden jeg har funnet, og vet ikke hvordan de er. men de har ett stort utvalg og godt spenn både på pris og utvalg. så får prøve å bestille litt først, ikke mer en at jeg ikke går i bakken om det skulle være problemer. våknet halv åtte i morres fordi hjernen lå og kvernet rundt antrekk... fant ut at det var vel bare å stå opp igrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mars 2006 #1945 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvor er linken med kjolene hen .. jeg vil se på skoa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. mars 2006 #1946 Del Skrevet 22. mars 2006 Aaaaline... (unnskyld at jeg roper i boka di). Er blitt revet med av Dr. Hauscka bølgen og kunne tenkt meg å prøve. Vet du om noen forhandler det på nett? Skal prøve i min lokale helsekostbutikk, men tviler sterkt på at de fører den serien. Siden de har disse prøveflaskene, så er det jo ikke så "risky". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1947 Del Skrevet 22. mars 2006 her er bilder direkte fra vm i linedance, noen er full ballroom andre er litt enklere, men hjemmelaget skal jeg kunne lage en blanding som blir flott men ikke over the hill tror jeg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1948 Del Skrevet 22. mars 2006 Aaaaline... (unnskyld at jeg roper i boka di). Er blitt revet med av Dr. Hauscka bølgen og kunne tenkt meg å prøve. Vet du om noen forhandler det på nett? Skal prøve i min lokale helsekostbutikk, men tviler sterkt på at de fører den serien. Siden de har disse prøveflaskene, så er det jo ikke så "risky". ← bare rop i boka mi du. men jeg vet ikke om noen som selger på nett, det kan godt hende det er noen som gjør det, men jeg kjenner ikke til noen sider. de fleste helsekoster jeg har vært innom, to i tønsberg og to her i oslo, som ikke er helios, har allikevel ført dr.H, så det er vel ikke helt utenkelig at de har noen i serien ihvertfall. sjekk først du, og om ikke, er det langt til neste helsekost da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mars 2006 #1949 Del Skrevet 22. mars 2006 Takk - lette etter linken .. men fant den ikke. - og - litt snodig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1950 Del Skrevet 22. mars 2006 ja, det er det. selv er jeg så vant til det at jeg ikke lenger reagerer på synet av det, det ser helt naturlig ut for min del... men derimot FØLELSEN... hater å danse i boots! haterhaterhater å danse i boots. de er SÅ mye mindre fleksible en jazzskoene jeg bruker til vanlig. får liksom ikke brukt foten på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #1951 Del Skrevet 23. mars 2006 heeey... torsdag. denne uka har gått fort gitt. i morgen er det fredag allerede. blir skikkelig familiehelg i helga, pappa og kone på fredag, mamma og søster på lørdag og pappa og kone og mamma og søster på søndag..... men det blir godt det, stort sett så danser eller syr jeg til dansinga i helgene, så noe helt annet en danserelatert blir bra. men, idag er det nok en dag med sying av antrekk, så nåler også mer dansing. det er jo kos det og da, så egentlig ganske ok dag altså. og dersom det ikke blåser, så tror jeg jaggu jeg skal gå til byen idag også, det er lenge siden nå. og hey, å ikke spise godteri i uka funker altså!! jeg har gått ned til under 70 jeg nå, bare såvidt riktig nok, men jeg ER under! og viktigst, jeg SER det. i morres var det sånn at når jeg så meg selv i speilet så tenkte jeg igrunnen at JA, nå liker jeg kroppen min. deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. mars 2006 #1952 Del Skrevet 23. mars 2006 Lokal helsekost har Dr. H, men bare i store pakninger. Ikke en eneste prøveflaske i sikte annet enn med farget dagkrem og det vil jeg absolutt ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #1953 Del Skrevet 24. mars 2006 typisk. de kunne ikke bestille opp noe heller? det bør jo være greit for dem å ha prøveflasker i butikken, mange synes det er greit å kunne kjøpe en liten flaske før de kjøper stor. ikke det at de er spesiellt dyre de større flaskene heller, men det er det der med å ha kjøpt store doser av noe man kanskje ikke finner helt slik man vil da... hvem har IKKE gjort det liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. mars 2006 #1954 Del Skrevet 24. mars 2006 "Min" helsekost hadde heller ikke mangs småflasker (og den ligger i et ganske stort senter) - men de hadde kvedekremen - som jeg var mest interessert i å prøve - så det holdt for meg. (Jeg har skapet fullt av kremer jeg ikke kan bruke - selv om jeg præver å resirkulere dem til mor min og sånn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #1955 Del Skrevet 24. mars 2006 kanskje du skal se om de har sånne metallskrin med reisepakninger? jeg vet helsekosten her hos meg heller ikke har mye småflasker, men de selger sånne sett, og settene inneholder småflasker av en rensekrem, en tonic, en rosekrem, en kvedekrem og en flytende ansiktskrem, alt i småflasker. da får du prøvd ut alle de forskjellige i smått. den koster kanskje en hundrelapp eller noe sånt, men da har du ihvertfall muligheten til å prøve de daglige ansiktsproduktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2006 #1956 Del Skrevet 24. mars 2006 Ingen reisesett heller på helsekosten, men jeg har funnet det på nett så jeg kan handle et reisesett der. Blir jo uforholdsmessug dyrt med den frakten, men tross alt billigere og mindre irriterende enn å handle 3 flasker med produkter som jeg kanskje ikke får brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2006 #1957 Del Skrevet 24. mars 2006 Handel er foretatt. Ble ca. 150 kr for et reisesett. Kan leve med det for en gangs skyld. Så nå kan det være det blir ett medlem til i "fanklubben". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1958 Del Skrevet 25. mars 2006 bra, da har du muligheten til å prøve de ut ihvertfall. jeg liker alle ansiktsproduktenen deres jeg nesten, alle jeg har prøvde ihvertfall. så både rensemelk og ansiktstonic brukes hver dag, også skifter jeg på bruken mellom rosekrem, kvedekrem, flytende ansiktskrem og noe under + farget ansiktskrem over. liker dem alle. men, skal utover til søs idag, også er jeg dønn forkjøla..... sov ikke bra i natt og har vondt i hele kroppen og trang og tett i alt fra halsgropa og opp..... men, overlever vel tenker jeg. dytter innpå litt nypeekstrakt og nesespray fra helsekost, tar noen smertestillende i veska, så skal det nok gå håper jeg. kose dere i vår/påskeværet alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. mars 2006 #1959 Del Skrevet 25. mars 2006 god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1960 Del Skrevet 26. mars 2006 takk takk. har satt seg skikkelig på mandler og hals da, så det har blitt litt smertestillende i helga... liker ikke å ta smertestillende, men dersom jeg skulle få gjort noe annet en bare å ha vondt, så ble det slik. har vært hos søs og kost meg med familie likevel da, og må jo bare få si at jeg forguder virkelig niesa mi. hun er noe av det kjæreste jeg har i livet, gojenta mi. men så var det godt å få komme hjem også, sitte stille i sofaen og ikke gjøre noe. kjenner kroppen trengte det også, selv om sinnet hadde veldig godt av familiehelg. så nå er det lettkakao, gilmoregirls og sofa. tror jaggu jeg skal sove litt alldeles straks også, på sofaen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå