LilleBille Skrevet 10. mars 2006 #1901 Del Skrevet 10. mars 2006 Hjulvispen er på hytta .. liker hjulvisp jeg (kremen blir hvertfall bedre enn med elektrisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #1902 Del Skrevet 11. mars 2006 god morgen. jeg var på kafe i går, og tok EN øl! magen fikk litt sjokk, så den begynte selvsagt å løpe rundt inne i kroppen min og lage rabalder. men men, det var kjempekoselig + at den ene ølen var god den, så det er greit. idag skal jeg enten sitte hjemme og slappe av (etter en bytur for nåler), eller jeg skal ut å danse. tar det veldig som det kommer kan man si. om noen fra byen skal ut, så blir jeg med, om ingen fra byen skal ut, så blir jeg hjemme. ok uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2006 #1903 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei Aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. mars 2006 #1904 Del Skrevet 11. mars 2006 Må'kke skremme magen sånn Våknet "gørtidlig" i dag - før kl. 0700 - enda jeg ikke fikk lagt meg før nærmere 0300 .. men jeg var uthvilt - så da var det vel sånn det skal være. Skal bort i dag - og regner med å møte mange jeg ikke har sett på årevis - blir sikkert koselig med skravling og sånn. Ha en koselig lørdag - enten du danser eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #1905 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei Aline! ← heia Hui. står til? Må'kke skremme magen sånn Våknet "gørtidlig" i dag - før kl. 0700 - enda jeg ikke fikk lagt meg før nærmere 0300 .. men jeg var uthvilt - så da var det vel sånn det skal være. Skal bort i dag - og regner med å møte mange jeg ikke har sett på årevis - blir sikkert koselig med skravling og sånn. Ha en koselig lørdag - enten du danser eller ikke ← skjønner detta. nå harn fått litt nåler, så da er den litt blidere. skal kose meg uansett jeg, håper du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mars 2006 #1906 Del Skrevet 12. mars 2006 - søndagsvink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #1907 Del Skrevet 12. mars 2006 har vært ute og kosa meg med snuppa og søs idag jeg da, så det har blitt en koselig søndag. ikke fullt så sløv som jeg kanskje hadde trodd , men mye koseligere. i morgen er det dr. hauschka demonstrasjon hos helsekosten her hos meg + angstringen, også må jeg trene masse da jeg har stappet innpå med masse snop i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1908 Del Skrevet 13. mars 2006 hei og hopp, så var det mandag igjen. har ikke samme aversjonen mot mandager som jeg hadde før merker jeg. nå er mandager helt greit. blir interessant med dr.h-demonstrasjon idag, kanskje hun har noen glupe råd om tørr hodebunn, tørre og stakkarslige føtter og litt sånt? det hadde vært bra. jeg trodde det skulle bli mildt jeg, de sa 0 grader på værmeldinga i går.... her er det minus ni på balkongen, noe som tilsvarer at det er hakket kaldere der ute.. DET ER ALTFOR KALDT!!! også er det angstring idag.... får se hvordan det går. er vel ikke overvettes imponert etter første gangen, men skal selvsagt gi det flere sjanser, så får jeg bare se etterhvert. også er jeg bare så fornøyd. magen min liksom... den bråker vel igrunnen mer en tidligere, og det er virkelig action der nede, men den er SÅ mye bedre!! wow sier jeg bare, jeg blir stadig imponert over hva nåler kan gjøre! rett og slett superimponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mars 2006 #1909 Del Skrevet 13. mars 2006 Nåler er supert det. Har prøvd i forskjellige omganger for forskjellige ting. - vi var lovet +1 i dag - men da jeg sto opp var det -12 .. mulig det har hjulpet noe nå når solen står på.. Her innefra ser det hvertfall nesten påskeaktig ut Lykke til på angstringen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1910 Del Skrevet 13. mars 2006 ja, er ganske påskeaktig her også. og ikke ille temperatur heller nå som solen har hjulpet til nei. var en tur på dr.H-presentasjon på helsekosten, var vel ikke overvettes imponert, men fant en shampo og balsam av ett helt annet merke som de skrøyt veldig av og som jeg endte med å kjøpe da.... ikke fryktelig dyre, så det var ikke noe krise. og også disse var uten kjemiske tilsetningstoffer, og med mye oljer og slikt fra naturen. også fikk jeg jo med masse småprøver da, på forskjellige ting, både masker og kremer og bodyting. selv om det var hår og fotpleie jeg egentlig var ute etter råd og tips om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mars 2006 #1911 Del Skrevet 13. mars 2006 Småprøver er veldig greit. Prøvde en liten en av Kvedekremen - og fant ut at jeg likte mye bedre dagkremen - og kjøpte også den med litt farge - ser litt friskere ut i ansiktet .. og det er jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1912 Del Skrevet 13. mars 2006 den dagkremen med farge er veldig fin, jeg trenger kvedekremen under jeg da, for den er for lite fukt bare med den fargede. men over kvedekremen er den super. frisker opp uten å farge på en måte. jeg og liker småprøver, da får man virkelig testet ut hva man liker og ikke før man kjøper stort av det, det er fryktelig greit både i forhold til at det er ekkelt å kaste produkter som er fullt ut bra + at man jo sparer penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1913 Del Skrevet 14. mars 2006 ny morgen, jeg skal jobbe hardt for å gidde å være litt husmoraktig idag.... bør definitivt få vasket over gulvene og plassert litt ting opp på loftet. så får jeg tørke støv og ta luka på badet i morgen, og oppvask og vinduer på torsdag eller noe.... har ihvertfall store ambisjoner om at det skal foregå slik. men... så må jeg ut å handle litt mat, sy litt, styre litt... så det sklir liksom lett ut da. også skal jeg danse selvsagt. men jeg SKAL vaske gulvet ihvertfall!! *ser strengt på seg selv* litt mindre skeptisk til angstringen i dag forresten. vet ikke helt enda, men det skjedde ihvertfall litt mer i går, og jeg fikk luftet hva jeg tenkte om dette med å lære seg å leve med angsten og at jeg faktisk ikke har noen planer om å lære meg å leve med angsten i forhold til endel ting. men jeg lærer litt om meg selv hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. mars 2006 #1914 Del Skrevet 14. mars 2006 Flott at du får noe ut av angstringen - selv om det kanskje ikke var akkurat det du ventet - så er jo bare det å se ting på en ny måte interessant. Jeg skal også være litt huslig i dag. Hvertfall vaske tøy - rydde litt og sånn. Av en eller annen grunn er det sånn at det nesten "gror ned" her .. at to gutter kan klare å ta så mye "plass". Men det er klart - mange par sko i str. 47 - krever rom (innimellom misunner jeg venninner som bare har jenter med sko i str. 36 .. der er det hvertfall litt gulvplass i gangen ) Jeg er jo så "heldig" at jeg er oppsatt med vaskehjelp to timer hver 14 dag - og det er "gull verd". Har såpass stort hus at det er godt å få noen som tar noe. (og så vet mor min hva hun skal gi meg til bursdager og jul - veldig greit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 14. mars 2006 det er egentlig fryktelig deilig med nyvaskede gulv. og idag brukte jeg nylonvask da, bare sånn for test, og det føles veldig deilig. vanligvis bruker jeg sånn våtmobb, nå har jeg ligget på alle fire og virkelig skuret gulvet. også ble det en "mykere" renhet av nylonvasken en av den der ferdige våtmoppen. så nå skal jeg straks i dusjen og opp og handle lettis, middag og frukt. det blir bra. jeg har bare sko i 37, men har man mange nok av dem, så fyller de fint opp både skap og gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. mars 2006 #1916 Del Skrevet 14. mars 2006 vanligvis bruker jeg sånn våtmobb, ← :bilder i hodet: av mobben som vasker alines gulv. ... .. og når du vet hvor mye 37-sko fyller opp .. tenk deg samme antall i 47 ... tror snart jeg skal lage meg god lunsj - og ta litt TV.. dagsåpe har jeg ikke sett på evigheter ... så da blir det to episoder av Home and away ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 14. mars 2006 jeg orker ikke de såpene jeg, men ser på ophra og dr. phil da... og nei, dessverre gjorde ikke moppen jobben selv, det hadde forresten vært fryktelig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1918 Del Skrevet 15. mars 2006 heya. ny dag, onsdag faktisk. halveis til helg!! fikk masse bra ting å jobbe med på dansinga i går, og fikk bekreftet fra ei venninde at hun blir med til nederland på em! jeg trodde kanskje ingen andre skulle, og da hadde jeg nok blitt hjemme, men nå blir det altså em på meg helt sikker. skummelt og artig på en gang det der. men gleder meg, og kjenner det ga en piff på dansemotivasjonen. også har jeg plutselig fått for meg at jeg jo egentlig vil ha nytt antrekk, eller endre litt på det jeg har. få laget meg noe som jeg føler meg mer komfertabel med en body.... har sett bilder, og når man har en supertait body og strømpebukse under.... har man antydning til valk da, så fremhever først strømpebuksa sitt, også tar bodyen resten. så, jeg vil ha noe figurnært men ikke pølseskinn, så da får hjernen jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2006 #1919 Del Skrevet 15. mars 2006 halvveis til helg .. selv om det er jobbedag på meg i dag. Så morro med EM da .. og en unnskyldning til å sy litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1920 Del Skrevet 15. mars 2006 det blir veldig mye sying da da... så er litt usikker på om jeg tør satse på helt nytt... men tenkte jeg skulle ta meg en tur i morgen og kikke litt, må til byen for nåler uansett i morgen, så da kan jeg dra litt tidligere og stikke innom butikkene på grønland. lenge siden jeg har vært innom der, og de har mye flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå