Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

godt å høre det går rett vei ihvertfall, selv om du helt sikkert kunne vært mer i ro med den ja! *ser strengt på*

magen min bør bli bra straks, ellers klager jeg til legen, og da kan det hende de kommer med piller og undersøkelser, og det vil den ikke! :fy_fy: (prøver å true den til snillhet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper desverre sjelden å true - prøvde det i uker jeg - med armen min.

Nå føler jeg nesten at jeg skulker jobben ... selv om jeg har vært inne og sjekket mailen og sånn - og skal ut og hente diverse etterpå. Rart det der.

Skjønner godt at det kan følels vanskelig å være sykmeldt når det ikke synes (de andre gangene jeg har vært sykmeldt har jeg enten gått på krykker - eller hatt andre synlige "tegn" på sykdommen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok det lureste det, inntil den blir bra.

også være litt forsiktig med den også etterpå.

bli litt flinkere til å ikke jobbe mer en du egentlig skal kanskje?

:frustrert: til magen min fremdeles. den er bare dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

være snill med deg selv nå billa! *ser strengt på*

og ja :frustrert::frustrert: til magen min.

være snill med aline nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helg. :hoppe:

nå må jeg bare sulle meg ferdig her hjemme, vanne litt blomster, pakke litt med meg, fikse litt ferdig ¨på toppen jeg skal ha med som håndarbeide, litt sånt, så skal jeg ned å kjøpe brownies og ta toget hjem til mamman min.

gleder meg, det er deilig å være i tønsberg.

og spesiellt denne helga, for det hadde ikke vært gøy å vært hjemme i helga.

men nå blir det supert. og deilig vær, bortsett fra minusgrader.

og på mandag begynner jeg i selvhjelpsgruppe, det gleder jeg meg også til.

og.. enten så er magen min og psyken min såpass sterk at den skaper en placeboeffekt av nålene jeg fikk for å hjelpe med magen i går, ellers så virker nålene så raskt.

for i flere dager har jeg nå gått og vært uggen i magen, også mens jeg lå hos akupunktøren min i går, var jeg uggen i magen...

hun satte nåler for å jobbe med magen, og etter det har jeg vært fin! :overrasket:

så rolig som magen min har vært etter det, er det lenge siden den har vært.

den reagerer ikke på at jeg spiser eller noe, slik den har gjort før.

så jeg er nok en gang wow-et av nålene, og psyken min.

tusen takk o store akupunktør. :klem::ler:

men, nå må jeg få gjort litt ting før jeg fyker nedover.

ha en strålende helg alle sammen, det har jeg tenkt til. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe:

Så bra med nålene - om det er det ene eller andre som gjør at de hjelper - er vel egentlig uinteressant - de virker - det er det viktigste.

Kos deg masse i helgen :klem: - og god tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig, om det er nålene eller om det er innbildt siden det hjelper så raskt, det er plent det samme for meg altså. jeg stoler på at nålene hjelper med å rette opp litt uro som er der nede uansett, og om det tar lenger tid eller ikke, er ikke så nøye, siden jeg uansett ble bedre straks.

kose deg du også, og slappe av i helga. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt fin helg? Fått kost deg og skravlet?

Har nesten bare slappet av. Vært rimelig sosial - besøkt gamle venninner og bare skravlet.

Har tom fått vært på kino og sett Gymnaslærer Pedersen . Var ikke helt overbevist - synes ikke de fleste av figurene var "ekte". Selv de sofaradikale jeg kjente - var mer brennende enn de her fremsto i filmen. Men det er jo mulig at de er veldig tro mot boken - men den har jeg ikke lest.

Er virkelig i støtet med kinoer for tiden - hadde egentlig glemt hvor ok det var å se film på kino i stedet for på TV. Så nå har jeg nesten fått sett de alle nye filmene jeg hadde bestemt meg for. (Det må vær eminst ti år siden sist jeg klarte det) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

jepp, har hatt en deilig helg med masse skravling og avslapping.

har funnet flere morsomme hobbyting å drive med også, så nå morer jeg meg stort. :ler:

og ikveld skal jeg på første selvhjelpsgruppe.. spent, bittelitt nervøs og mest positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende i kveld da. Håper det er positivt. :tommel:

Morsomme hobbyting høres spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.

fant ut at de fremdeles selger sånne strikkelise-dokker.... sånne brukte vi når jeg var liten, til å strikke strikkabåndpå. :ler:

og med sort silkegarn med litt skinn her og der + gammelrosa perlemorperler kan det bli interessant bånd til å bruke på noen av toppene jeg holder på å sy meg.

også er det moro da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ja ..

Måtte sjekke - for strikkelise kalte ikke vi det.... Vi laget hestetømmer vi.... Hadde en rød trådsnelle med fire spikere på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke hva vi kalte det før jeg, så jeg bare fikk med meg at det ble kalt det det nå.

det i grunnen morsomt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig på gruppeterapi for dagen ihvertfall..

ble litt sliten, spenner hele kroppen og satt i full anspenthet i to timer hvert sekund.

sliten i hode, sliten i nakken, ryggen, magen.

men interessant.

blir spennende å se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ny dag, nye muligheter.

og nå har det vært en slapp helg, så nå blir det deilig å hoppe på steppen igjen, og danse i kveld. få beveget seg litt igjen.

jeg har vært fryktelig flink i to uker nå, og klarte meg fint igår også.

har ikke spist godteri/sjokolade på ukedagene i det heletatt, spart den kosen til helga. og det har faktisk ikke vært noe stort problem.

har kjøpt fruktsalat opptil flere ganger istedenfor, og tatt noen lettkakaoer litt nå og da. må få kjøpt meg sånn lettis igjen tror jeg, den er nesten som yoghurt og er god uten å trigge søtsuget slik sjokolade gjør.

men, nå må jeg kaste meg på steppen og få kommet igang.

har endel ting jeg må få gjort idag, og plenty nye topper jeg har lyst å begynne på. (selv om fornuften sier at jeg skal gjøre ferdig de jeg allerede har startet på... men hvorfor kan ikke jeg liksom holde på med fire-fem topper samtidig lissom?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: pøh ... jobbet .. bare mas er det - men nå har jeg vel egentlig fyllt kvoten for denne uken minst .. og det blir nok noen timer utover i uke også ...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...