Gjest Rhoswen Skrevet 7. februar 2006 #1701 Del Skrevet 7. februar 2006 For å si det sånn, var han like fordømt fordomsfull som den forrige Krepsen, er det på huet og ræva ut før det får begynt... jeg kan love deg jeg skal ha en sjekkliste klar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1702 Del Skrevet 7. februar 2006 .. men vi krepser er da ikke fordomsfulle - så den forrige må ha vært et unntak., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #1703 Del Skrevet 8. februar 2006 - var det noen som kuppet boka di i går eller (Æ'kke alltid like greit å huske hvilken bok vi er i vet'u ) Håper dentmagen har gitt seg .. og at du er fit for fight igjen i dag. Jeg er halvsur og lei sne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 8. februar 2006 ja, det ble litt kupping, men pytt. tar meg ikke nær av det jeg, koselig at dere føler dere hjemme her. dentmagen er roligere, med litt frokost og kinesisk balansete bør den bli like god som ny mener jeg. skal kaste all denten jeg har igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #1705 Del Skrevet 8. februar 2006 skal kaste all denten jeg har igjen ← .. gjør det - ellers så kan du bytte den ut med tarmbørste (te) - det gjrø samme nytten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1706 Del Skrevet 8. februar 2006 .. gjør det - ellers så kan du bytte den ut med tarmbørste (te) - det gjrø samme nytten ← er det en te som heter tarmbørste? eller er all te tarmbørster? men, men men.. balanseteen min er da ikke det? pytt. kaster denten og andre pastiller som ikke er milde og snille mot magen, og løper innom og kjøper rette pastiller etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #1707 Del Skrevet 8. februar 2006 Teen ble kalt tarmbørste (het vel ikke det - men gikk man på apoteket og ba om tarmbørste - fikk man teen) .. og det var en fornøyelse å servere den til intetanende sjeler - for den smakte som vanlig te (det er kanskje derfor jeg ikke drikker te .. av redsel for represalier) - men de stakkarene som fikk den - tilbragte stort sett neste dag på "det lille rummet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1708 Del Skrevet 8. februar 2006 ondt, ondt billa!! skjønner at man da ikke drikker te etterpå ja. jeg drikker kun balanseteen min jeg da, selvservert, så jeg er trygg på det området. hm.... har aldri hørt om det før engang jeg, der ser man, lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #1709 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja hva kan man ikke få med seg på KG .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1710 Del Skrevet 8. februar 2006 sant, kg er ett viktig medium for læring. men, nå må jeg være flink pike og kaste meg rundt å gjøre litt. har litt småting jeg må gjøre før jeg må begynne å planlegge dagen utenfor hjemmets trygge vegger. skal både ut til akupunktur og dans idag, og idag må jeg pent få til bussen, ihvertfall til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #1711 Del Skrevet 8. februar 2006 Ha en god dag da ... .. og kanskje jeg skal kaste meg over rapporten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1712 Del Skrevet 8. februar 2006 takk det samme. kaste deg over rapport du, det er så deilig når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1713 Del Skrevet 8. februar 2006 ah.. fikk kjøpt pastiller på apoteket idag, så da har magen blitt mye bedre, ikkeno dent. også akupunktert litt, danset litt, og slappet litt av. og sydd litt, driver med en topp jeg er fryktelig spent på. med brodert forstykke og netting og sånt... interessant prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1714 Del Skrevet 9. februar 2006 morgen og ny dag. skal se om jeg ikke får lekt litt husmor idag, før dansing. trenger å få rydda litt i noe stæsj som har stått her en stund, og brodert litt. magen kommer fremdeles med noen små bekreftelser på at "hei, jeg er ikke helt fornøyd altså, du bør pent huske på at jeg er her og har meninger!" selv om jeg var mye fin i går, så var den litt sint igjen i morres. men, det får bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. februar 2006 #1715 Del Skrevet 9. februar 2006 Så du er flink i dag - blir det for mye arbeidslyst - er du velkommen til meg. - for hos meg flyter det litt .. Men i dag får det bare flyte - for etter undersøkelse etc. i går har jeg også litt indre opprør ... og i dag blir det rolig dag. Satser på TVkos Men jeg har skrevet rapporten min .. og sendt den til "gutta mine" for kommentarer - og litt bekreftelse på tall - så jeg har egentlig god samvittighet. .. og nå KGrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1716 Del Skrevet 9. februar 2006 nja... har ikke arbeidslyst, så foreløpig har jeg bare fått trent en halvtime og thats it. magen er i ulage igjen, så det blir nok med pusting for å klare å holde panikken på avstand. hater magen min, og har gjort det i mange år. de kunne godt funnet en måte å drive med magetransplantasjon, da hadde jeg kastet meg på. har slitt med det i maaaange år, gode perioder, dårlige perioder. irritabel tarm er svaret jeg har fått etter ørti undersøkelser og tester og prøver. skikkelig kjiip diagnose, da det er en diagnose de ikke har noen behandling for å bli kvitt. den er kronisk. juhu.. innimellom glemmer jeg at jeg har det, også kommer det som en bombe på meg igjen når jeg går inn i dårlige perioder og sliter mye igjen. og de begynner ofte med slik jeg har hatt det nå, at jeg har en forkjølelse som også går på magen, da er vi igang igjen. kjennes ut som noen har helt noe etsende nedi der, eller satt fyr på hele greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. februar 2006 #1717 Del Skrevet 9. februar 2006 Kanskje den kan beroliges litt med en kokosbolle .. eller løfter om en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1718 Del Skrevet 9. februar 2006 tror dessverre ikke det, har ikke lyst å spise i det hele tatt når jeg er i sånne perioder, men må vel pent spise noe. skal løpe på butikken snart og kjøpe noe nytt og godt pålegg og grovbrød, og kanskje litt biolayoghurt... de sier det er bra. liker ikke detta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2006 #1719 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg kan arve grønn Dent!!! Jeg prøver å rense systemet for tida. *plasserer papirpose foran USB porten og håper grønn Dent kommer tytende ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. februar 2006 #1720 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg kan arve grønn Dent!!! Jeg prøver å rense systemet for tida. *plasserer papirpose foran USB porten og håper grønn Dent kommer tytende ut* ← *bilder i hodet* - håper du i så fall får dem uspist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå