Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

joa, hadde kvelden i går uten kvalme og vaskemaskinmage, så krysser fingre og tær på at det var slutten.

sovet fint, og våknet av meg selv til klokka halv ni.... :sjenert: (jeg tillater meg å sove til halv ni når jeg er syk altså.)

de andre morgenene har jeg blitt vekket og vært kjørt klokka halv ni, og gjerne sovet til ni.

nå våknet jeg rett før klokka, og følte meg både våken og opplagt.

får jeg skyss idag, så drar jeg å danser tenker jeg.

bussing får jeg føle an. igjen.

i morgen BØR jeg, da jeg gikk glipp av onsdagen sist, og vi lærer en konkurransedans hver onsdag, så jeg bør virkelig ikke gå glipp av enda en konkurransedans.. det er pyton å skulle lære seg dem selv, bruker tusen ganger mer tid. også går jeg da glipp av alle tipsene til styling og stilbruk. :forvirret:

men, krysser fingre for at friskheten har kommet/kommer og tar meg innen i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk superværen. :klem:

ble kjørt til og fra dansing idag, så prøvde meg.

gikk egentlig fint, inntil slutten, da hadde jeg proppet stakkars magen så full av dent, at nå er den IKKE fornøyd... :sjenert:

men, jeg forsikrer meg selv om at det er denten, for ikke fader om jeg orker å bli værre igjen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du Dent - kan du ikke annet enn å vente å bli dårlig i magen .. Grønn Dent er jo verre enn tarmbørste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhoswen

Nydelig :sjarmor:

men en tragedie ved tastaturet, så jeg tror jeg kommer til å sovne snart. Jeg rekker en omgang kabal for hver setning han skriver... jeg orker ikke sånt, i hvert fall ikke etter å ha vært med en wizard i fjor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du Dent - kan du ikke annet enn å vente å bli dårlig i magen .. Grønn Dent er jo verre enn tarmbørste ...

:overrasket: oki... jeg har knasket nesten en eske grønn dent i løpet av to og en halv-tre timer...

kan være derfor... :sjenert:

magen min blitt vant til å få pastiller som er bra for magen, ikke dent og sånt..

:tristbla: nå har jeg ikke en glad mage, veldig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt magen ikke er glad jeg .. det ville ikke jeg vært om jeg hadde fått noe som virker som avføringsmiddel heller :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usj...

dumme aline.. :sur:

dumme dumme dumme denten. :frustrert:

*løpe å kjøpe salivin i morgen, den er fin på magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå er den IKKE hyppen på kokosboller....

men i morgen er en ny dag :sjarmor:

nå skal jeg se om jeg ikke klarer å somle meg i seng, noen av oss sover jo også vettu. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. har sovet i dag jeg :ler: -- sikkert nesten en time - har sovet meg gjennom flere TV-program - så jeg har litt å gå på jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Mest scary på mange år. Fyren er født på samme dag, i samme år, som en annen skjebnefyr jeg var ute med en gang. Jeeez :overrasket: jeg må legge meg, jeg ser spøkelser.

Jeg skulle vært i min egen bok, men jeg tør ikke :ler:

Natta jenter :klem:

Endret av Rhoswen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...