aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1681 Del Skrevet 7. februar 2006 joa, hadde kvelden i går uten kvalme og vaskemaskinmage, så krysser fingre og tær på at det var slutten. sovet fint, og våknet av meg selv til klokka halv ni.... (jeg tillater meg å sove til halv ni når jeg er syk altså.) de andre morgenene har jeg blitt vekket og vært kjørt klokka halv ni, og gjerne sovet til ni. nå våknet jeg rett før klokka, og følte meg både våken og opplagt. får jeg skyss idag, så drar jeg å danser tenker jeg. bussing får jeg føle an. igjen. i morgen BØR jeg, da jeg gikk glipp av onsdagen sist, og vi lærer en konkurransedans hver onsdag, så jeg bør virkelig ikke gå glipp av enda en konkurransedans.. det er pyton å skulle lære seg dem selv, bruker tusen ganger mer tid. også går jeg da glipp av alle tipsene til styling og stilbruk. men, krysser fingre for at friskheten har kommet/kommer og tar meg innen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. februar 2006 #1682 Del Skrevet 7. februar 2006 God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1683 Del Skrevet 7. februar 2006 takk superværen. ble kjørt til og fra dansing idag, så prøvde meg. gikk egentlig fint, inntil slutten, da hadde jeg proppet stakkars magen så full av dent, at nå er den IKKE fornøyd... men, jeg forsikrer meg selv om at det er denten, for ikke fader om jeg orker å bli værre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1684 Del Skrevet 7. februar 2006 Spiser du Dent - kan du ikke annet enn å vente å bli dårlig i magen .. Grønn Dent er jo verre enn tarmbørste ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1685 Del Skrevet 7. februar 2006 hei Rhos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 7. februar 2006 #1686 Del Skrevet 7. februar 2006 *sliter mot lakenskrekken og chatter med kjekk pilot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1687 Del Skrevet 7. februar 2006 - om du ikke har den kjekke piloten hos deg - er det jo ikke rart at han bygger opp under lakenskrekken .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 7. februar 2006 #1688 Del Skrevet 7. februar 2006 For å si det sånn - hadde jeg hatt en pilot mellom laknene kan det jo hende fobien hadde vært til å håndtere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1689 Del Skrevet 7. februar 2006 .. hvertfall hvis han var kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 7. februar 2006 #1690 Del Skrevet 7. februar 2006 Nydelig men en tragedie ved tastaturet, så jeg tror jeg kommer til å sovne snart. Jeg rekker en omgang kabal for hver setning han skriver... jeg orker ikke sånt, i hvert fall ikke etter å ha vært med en wizard i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1691 Del Skrevet 7. februar 2006 Det skal ikke være enkelt vet'u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1692 Del Skrevet 7. februar 2006 Spiser du Dent - kan du ikke annet enn å vente å bli dårlig i magen .. Grønn Dent er jo verre enn tarmbørste ... ← oki... jeg har knasket nesten en eske grønn dent i løpet av to og en halv-tre timer... kan være derfor... magen min blitt vant til å få pastiller som er bra for magen, ikke dent og sånt.. nå har jeg ikke en glad mage, veldig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1693 Del Skrevet 7. februar 2006 Skjønner godt magen ikke er glad jeg .. det ville ikke jeg vært om jeg hadde fått noe som virker som avføringsmiddel heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1694 Del Skrevet 7. februar 2006 usj... dumme aline.. dumme dumme dumme denten. *løpe å kjøpe salivin i morgen, den er fin på magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1695 Del Skrevet 7. februar 2006 .. og lover du den en kokosbolle -- så kanskje den roer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1696 Del Skrevet 7. februar 2006 akkurat nå er den IKKE hyppen på kokosboller.... men i morgen er en ny dag nå skal jeg se om jeg ikke klarer å somle meg i seng, noen av oss sover jo også vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1697 Del Skrevet 7. februar 2006 .. har sovet i dag jeg -- sikkert nesten en time - har sovet meg gjennom flere TV-program - så jeg har litt å gå på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 7. februar 2006 #1698 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Mest scary på mange år. Fyren er født på samme dag, i samme år, som en annen skjebnefyr jeg var ute med en gang. Jeeez jeg må legge meg, jeg ser spøkelser. Jeg skulle vært i min egen bok, men jeg tør ikke Natta jenter Endret 7. februar 2006 av Rhoswen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1699 Del Skrevet 7. februar 2006 ... og stemmer stjernene - så vet du hva slags fyr han er da - så da vet du evt. hva du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1700 Del Skrevet 7. februar 2006 natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå