LilleBille Skrevet 2. februar 2006 #1661 Del Skrevet 2. februar 2006 Du får friste kroppen med å gå å kjøpe kokosboller da vet'u .. kanskje den våkner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1662 Del Skrevet 2. februar 2006 nja.. slitsomt å gå helt ned dit... (skjønner du eller? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. februar 2006 #1663 Del Skrevet 2. februar 2006 - da er du ikke i form nei .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1664 Del Skrevet 2. februar 2006 nå er jeg feminist nå.. fordi jeg ikke er anti-islam.... (og saken dreier seg ikke om kvinner eller likestilling i det hele tatt, men om disse tegningene og konsekvensene...) nei, hver gang jeg lar meg provosere til å svare, så angrer jeg så fort jeg har trykket send, jeg VET jo at det bare blir for dumt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. februar 2006 #1665 Del Skrevet 2. februar 2006 .. du kan ha det så godt når du lar deg provosere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1666 Del Skrevet 3. februar 2006 vet, gikk inn og endret meg selv fort-fort i går, nå skal jeg jobbe hardt for å klare å holde meg unna. dumme mennesker kan jeg ikke gjøre noe med likevel, så jeg må lære meg til å la være å prøve. god morgen forresten. fredag!! (lurer på om fredagshoppern vår stikker innom idag jeg?) slapp idag og, men skal prøve meg på en rolig treningsrunde, også ut å rusle litt litt senere idag. savner å røre på meg, så må prøve litt ihvertfall. forsiktig-forsiktig. hvordan er formen din idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2006 #1667 Del Skrevet 3. februar 2006 fredag .. er såpass kjørt at jeg tom hadde glemt det .. .. men hvis ikke litjmæ er her og hopper må vi da gjøre det - og det er jo veldig deilig den følelesen av at nå nå kan jeg slappe av .. og være syk med god samvittighet da... .. tusler inn på snikk-snakk og ser om fredagshopperen vår er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1668 Del Skrevet 3. februar 2006 ja... jeg ble svimmel av å gå til storo og tilbake jeg.... så nå blir resten av dagen idag til avslapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2006 #1669 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg sovet litt TV .. og diskuterer med meg selv om jeg gidder å lage mat .. noe må jeg vl ha .. men det ser ut som om det må bli noe veldig enkelt (... det var pizza på tilbud) .. så da blir det vel det etterhvert. Har forresten kjøpt kvedekremen i dag - de hadde ikke liten rosekrem .. så nå får vi se da .. om det er det som skulle til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1670 Del Skrevet 3. februar 2006 jeg har prøvd meg på farget dagkrem nå da, og den blir innmari fin i fargen, men jeg tror jeg må smøre enten kvedekrem eller rosekrem under, ellers blir huden min litt tørr. ikke veldig, ikke sånn at det flasser slik det gjorde før, men kjenner at den er litt tørrere en når jeg bruker kvedekremen eller rosekremen. jeg skal lage meg noe mat snart jeg og... rett fra frysern og i panna, det får bli bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2006 #1671 Del Skrevet 3. februar 2006 Lillebille, Du har så fantastisk lekker hud! ← ... og dette var det pene du hadde å si om meg ... - ikke noe om hyggelige kokosbolletreff eller noe Ble så deppa at jeg ikke skrev noe i tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #1672 Del Skrevet 4. februar 2006 jeg bare måtte.... klart jeg har masse annet å si om deg, men det stod jo at man ikke fikk si sånt kosemoseprat mellom venner... så jeg har ikke turt å nevne noen av de jeg har det hyggelig med i dagbøkene jeg. bortsett fra det, så er det morgen. jeg skulle hoppet i dusjen for lengst. skal nedom kokosbollefabrikken på vei til akupunkturen! kjøpe med noen kokosboller og stenger til akupunktøren min, og da må jeg jo kjøpe med noen til meg selv også. også bærer det til nålene. og shoppe litt sysaker etterpå. jeg må få trent litt idag altså.... lære meg en av konkurransedansene idag kanskje, i tillegg til å gå hjem fra byen kanskje? og kanskje trene litt step? eller kanskje jeg ikke skal ta for hardt i, spare step til i morgen. gå hjem fra byen + lære meg den dansen jeg gikk glipp av på onsdag pga forkjølelse... høres bedre ut. men, hopper inn i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. februar 2006 #1673 Del Skrevet 4. februar 2006 Var en liten tur i byen i dag .. og vurderte faktisk sterkt å dra oppom og kjøpe kokosboller - men jeg hadde en skikkelig spyrunde i natt (det sies det hører med forkjølelse/influensaen som går nå) - så da fant jeg ut at det var like greit å droppe det .. for jeg hadde ikke klart å la vær å spise dem... Er litt bedre - men skal bare ha "pleie meg selv" dag i dag .. har fyrt opp i peisen og er klar for en sløvekveld .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #1674 Del Skrevet 4. februar 2006 sløvekveld her også. var i byen og fiksa litt, og var ganske kjørt etterpå, så nå er det sløving... har igrunnen litt lyst til å sove littebitt... kose deg da, og god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2006 #1675 Del Skrevet 5. februar 2006 .. nede på side 2 igjen gitt.. Mye aktive dagbokskrivere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2006 #1676 Del Skrevet 6. februar 2006 - god mandag .. snakk om selvmotsigelse .. men men frisk nok til å grave meg ned i haugene på skrivebordet (og det er ikke mye jeg ser av pulten gitt ) .. God bedring aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1677 Del Skrevet 6. februar 2006 joa, har ikke vært veldig aktiv i helga, ikke på noen plan. har ikke orket å være på kg i veldig stor grad, for jeg VET at jeg blir både provosert og ufattelig lam over endel diskusjoner her inne. men, uansett. det er mandag. bortsett fra magen, så tror jeg resten er ganske friskt. skal kaste meg på steppen og se om det gjør noe positivt eller negativt å trene litt. skal bort i ettermiddag, om magen tåler det. så kunne godt tenke meg at den roet seg ned, nå har den lekt vaskemaskin i to hele dager... uten at noe mer skjer altså, bare ruller rundt i full guffe med masse ubehag og lyd. nå er den bare sliten... kjenner at den er helt skutt stakkar, prøver å rulle litt, men orker ikke helt. ble vekket klokka litt før sju idag da, av ett fremmed nummer som sendte mld på mld på mld på mld..... mld var tom, bare informasjonen som alltid følger med nummer og klokkeslett etc. og det tikket inn mld etter mld. så jeg begynte kjapt å slette slette slette, så de ikke skulle fylle opp tlf eller noe, da stoppet det heldigvis. men hva er det? er det noen som prøver seg på å ødelegge mobilen min eller? eller er det sånn at om man svarer, så kan de tappe mobilen? vel, jeg svarer ikke, og slettet alt, så det bør vel uansett ha funket dårlig håper jeg, uansett hva det var forsøk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2006 #1678 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville sjekket nummeret jeg - og evt. sendt en melding fra nettet om at du ba dem slutte - om det var et nummer som var listet. Hadde også vaskemaskinmage fredag .. og kastet opp jeg .. det hjalp .. - så om ikke annet hjelper - får du stikke fingeren i halsen .. da tier den still... Klarer stort sett å holde meg unna de politiske trådene - men ikke helt alle på samliv .. ellers har det ikke blitt så mye KG på meg heller - selv om maskinen har stått logget på det meste av tiden. .. Nå jobber jeg meg nedover i haugene mine .. kjedelig - men nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1679 Del Skrevet 6. februar 2006 ja, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at det måtte være mye enklere å kunne stikke fingern i halsen og bli ferdig med det.... men jeg har ett veldig skrudd forhold til akkurat det å kaste opp, så det kommer aldri til å skje. jeg priser meg lykkelig fordi jeg stort sett aldri kaster opp, men det tar jo desto lenger tid før man blir ferdig med urolige mager da. den er nok bedre idag, jeg klarte å trene en hel halvtime på steppen... selv om det ikke gikk så raskt som det pleier. men fremdeles usikker på formen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1680 Del Skrevet 7. februar 2006 Bedre i dag? Jeg tror jeg er rimelig frisk .. våknet tom før 0600 .. og var våken - det var kjedelig.. men jeg lå og koste meg til 0730 likevel .. med litt frokost TV og sånn. Ser liksom ingen grunn til å stå opp tidligere .. drar ikke før ca åtte likevel. Nå sitter jeg og samler ork til å skrive en rapport - jeg egentlig ikke har lyst til å skrive - og kanskje også mangler litt grunnlag for .. men som de andre synes det er lettere å komme med innspill til - når basisen er skrevet. .. ville gjerne hatt det motsatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå