Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ja... også kom jeg plutselig på nytt konkurranseantrekk!

så nå skal jeg begynne å planlegge enda ett storslagent konkurranseantrekk... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe:

Bare så vidt innom i dag .. - har hektisk helg forran meg .. men i kveld er det jentesamling med skravling - god mat og vin. (Innimellom er det veldig greit at junior har blitt så stor at han kan hente gitt :) )

.. og så :hoppe: litt for Litjmæ også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: kjekt med unger som kan hente ja, han har vel blitt kjørt endel ganger av sin kjære mor også regner jeg med, så det blir jo bare å gi litt tilbake. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah...

oppe og ikke gråter.

kaster meg rundt i svingene idag, alt går i ett i dag frem til klokka fem-halv seks, da roer ting seg og det er ikke opp til meg å rekke ting lenger.

men jeg skal inn å kjøpe rooooolig musikk idag, på vei til/fra akupunktøren....

så om jeg begynner å stresse i ettermiddag, så er det bare å putte på rooooolig musikk, brenne litt avslappende olje og slappe av. holder ikke det, så tar vi en kopp kinesisk balansete.. :ler:

hihi...

men gleder meg til å treffe gamle kjente og danse masse.

ha en hyggelig lørdag alle som er innom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde en fin kveld, men kjenner at jeg holder mye igjen når jeg er der.

men, vi var en liten jentegjeng som holdt sammen og hadde det artig utover det de prektige synes er bra... :ler: men vi har det artig, så da får det være.

og jeg fikk mensen i går da, så jeg var litt engstelig.... kom jeg til å få vondt?

kom jeg til å bli kvalm?

men, ble ingen av delene, kjente at det kom når jeg gikk hjem fra akupunkturen, men det var ikke pga smerte, bare en følelse om at nu får jeg mensen ja.

og den følelsen forble, men ikke noe vondt.

ble litt oppblåst og sånn da, utover kvelden.

og idag er en absolutt sløvedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag... :Gjesp:

tror det er et must jeg, at man er trøtt på mandager.

ikke la jeg meg for sent, ikke sto jeg opp for tidlig, ikke stresser jeg.... likevel er jeg trang i øya og trøtt.

men, skal straks hoppe på steppen og ta litt morgentrim, så da satser jeg på å våkne litt.

hei og hopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: solstråle er det lenge siden jeg har blitt kalt... :ler:

heia selv snuppa

du da?

hatt en fin helg du?

og ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Huff, ikke spør :tristbla: tøffe tider. Vet ikke om det er behandlingen eller om jeg bare offisielt endelig rakner helt :roll:

Men nå skal ikke jeg dra med bluesen inn her altså, du har så koselig stemning her med balansete og duftlys og sånt :) hvis vi supplerer med en oppramsing av kokosbolle-typer så er vi der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: uff.

vel, for min del så trengte jeg å rakne helt, det var først da jeg klarte å ta på alvor at jeg faktisk virkelig trenger å gjøre endel helomvendinger.

Du får ihvertfall behandling, så da har du jo ett sikkerhetsnett der vil jeg tro?

Trenger du å blåse ut eller noe, til noen som nettop har rakna selv .. :sjenert::ler: , så sender du bare pm.

ellers så gjør det ikke noe med litt blues her inne, det er blandingen som skaper helheten vettu. ;)

men ja, oljer, balansete, yogamusikk (det er ett kupp, kjøpte her forleden, det er helt utrolig deilig å sette på om kvelden før jeg skal legge meg, og hadde på når jeg gjorde meg klar til fest, noe som virkelig var nedstressende og hjalp psyken til å ikke stresse) og kokosboller.... (jordbær, skogsbær er ny og knallgod, vanlig lys, vanlig mørk, mandel, mocca, vanlig-vanlig. bare sånn for å ha oppramsingen) :sjarmor:

men, nå måjeg få kastet meg på steppen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og kokosboller.... (jordbær, skogsbær er ny og knallgod, vanlig lys, vanlig mørk, mandel, mocca, vanlig-vanlig. bare sånn for å ha oppramsingen)  :sjarmor:

Ja takk..... :ler:

:vinke: morgen ... har hatt en hektisk helg .. og har ikke engang rukket frokosten min med KG før nå .. så da er det "rundetid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen.

jøss, så deilig at du har mindre å gjøre fra morgenen da. jaggu på tide. :ler:

jeg kastet meg med i noen muslimtråder i går, så jeg humrer meg litt igjennom reaksjoner nå på morgenen, så jeg kom litt senere inn her. :ler:

mm.. har lyst på kakao jeg... tror jeg må løpe og lage meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men nå tror jeg jeg er på vei til å pådra meg det samme som "minsten" har fått .. starter med vondt i hodet .. og så kommer vel feber og det andre etter hvert.

Og jeg som skal ha 3 venninner på besøk i kveld til skravling ... :tristbla: .. vil ikke vil ikke bli syk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper det nå da???

Tror vel egentlig det som kommer kommer - men bare jeg kommer meg "over i kveld" - så kan jeg godt ta noen litt rolige dager .. for frem tom helgen har jeg det heldigvis ganske rolig.

Skal ha deilig slappe av helg :) .. har skrekkelig lyst til å shoppe litt .. men har vel egentlig ikke råd .. så da er det kanskje greit å være "halvsyk" :ler:

Er forresten litt snurt .. det har ikke kommet noen bort til meg og sagt at jeg gløder/stråler el. :grine:

-- og ikke er jeg helt ekstatisk over egen hud heller .. - må kanskje ha sterkere lut for at det skal virke ... (Kanskje jeg fortjener en ny krem nå når det er litt synd på meg :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

shopping er god helbred det da.... :sjenert:

og om den kremen du har kjøpt (kjøpte du kvedekremen?) ikke gir huden din noe, så prøv en annen. jeg er ikke noen ekspert, og kan lite om hud, så om du kan, ta deg en tur på Helios, de skal kunne dr.H.

jeg vil og shoppe....

men vet ikke helt hva....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var dagkrem jeg .. hun som solgte den til meg hadde ikke peiling .. så jeg får se om det er noen andre som kan noe mer - neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...