Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

hihi... værre-værre-værre-værre :ler:

mamma har jeg også fått til å prøve, og hun er like strålende fornøyd som meg.

hun gikk fra kvedekremen til rosekremen, og har fått flere tilbakemeldinger om at hun ser så bra ut. :sjarmor:

krysser fingre og tær for at du også blir like fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dagkremen jeg - så bare Rosekremen .. ikke noe kvedekrem .. Men så var hun som solgte den til meg totalt uvitende også .. hadde absolutt ingen peiling på noe..

Virker bra .. men jeg syntes den luktet litt mye (men venner meg kanskje til det)

Liker ikke sminke med lukt - enten det er krem eller pudder el. Skal det være lukt på noe - skal det være den form for parfymelukt jeg har valgt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagkremen bruker akupunktøren min også, hun er veldig fornøyd.

det kommer jo an på huden, om du er tørr, så kunne du prøvd rosekremen, er du normal så er vel dagkremen god kan jeg tro.

og ja, alle produktene lukter, det er fordi det er laget av rene blomster/plante tingtang.

selv synes jeg det lukter akkurat når jeg fører den på, og kanskje litt etterpå, men så gir lukten seg, så jeg kjenner den ikke lenge. også lukter det naturlig.

det er ikke tilsatt noe for at produktet skal lukte ihvertfall, lukten er der pga ingrediensene i produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at lukten ble borte ... så du har sikkert rett .. (sånn kunne ikke hun som solgte den til meg fortelle noe om..) - skal kanskje prøve rosekremen etterhvert. Må bare sjekke om jeg reagerer allergisk på denne .. men foreløpig klør jeg ikke - og det er et godt tegn .. selv om jeg ikke er helt der at jeg klapper meg selv henført på kinnet og tenker "så deilig hud jeg har" - ennå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: du må nok gi det litt mer en en dag.

og rosekremen er hovedsakelig for skikkelig tørr hud, jeg bruker den en dag i uken jeg, og jeg har slitt med virkelig tørr hud siden jeg var liten.

nå bruker jeg kvedekremen til hverdags + rosekremen en gang i blandt.

mamma, som også har tørr hud, og eldre en min, brukte kvedekremen, var forsåvidt fornøyd, men ville prøve rosekremen og er helt frelst etter at hun gikk over på den.

hun er forresten høyallergisk mot all annen krem hun noengang har brukt, så dr hauscha er faktisk første serien hun har kunnet bruke uten noen form for allergisk reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir desperat tørr etter at jeg har dusjet .. men er vel normal ellers.. Og reagerer på "alt".

Liker egentlig ikke krem - men vil heller ha type "hydragel" - men det er det ingen som har lenger... men foreløpig ser det/kjennes det bra ut

(men gleder meg jo til jeg kan falle i ekstase over egen hud :erter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, når moren min faller i ekstase over hvordan huden blir med kremen, så blir jeg ikke forundret om du opplever det samme. ;)

mamma har som sagt også reagert på alt, frem til hun prøvde dette.

hun har ikke kunnet bruke kremer, såper eller sminke i det hele tatt.

bortsett fra noe såpe og shampo fra apoteket som er heeeelt uten noe stort sett.

nå ser hun selv at huden stråler og får en glød som hun er virkelig overrasket over at er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: joda, kjenne deg igjen gjør jeg nok, men det første jeg kommer til å si blir jo "wow, du ser bra ut!"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig artig på dansinga idag forresten.

hadde konkurransetrening og lærte funk-dansen vår, den er utrolig stilig, og plenty muligheter til å bruke seg skikkelig på. og jeg fikk til endel styling også, mer en de andre ihvertfall, det var litt artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag, torsdag

skal til legen

fikk brev fra trygdekontoret i går om at de vil han skal fylle ut del to igjen og informere litt om hvordan ting går og hva vi gjør

også skal jeg høre litt med ham om det er noe jeg kan begynne med mens jeg er sykemeldt, og om han har noen tips---

også skal jeg be ham skrive en henvisning til psykolog, så jeg nok en gang får tatt kontakt med trygdekontoret om å få liste over psykologer med avtale.... kanskje jeg får den denne gangen.. :overrasket:

for jeg føler at det er riktig å prøve å få kommet meg til en psykolog også, få gått igjennom ting litt. om det så tar 6-8 uker før jeg kommer inn til noen, så tar det det. men å få noen tips til hvordan jeg kan bearbeide angsten min, som fremdeles ligger og murrer selv om den har hatt få store utbrudd i det siste....

og få gått igjennom litt rusk, se om jeg kan få noen hint fra noen som er spesialister på hjerne/tanker om hva jeg kan gjøre selv utover det jeg gjør nå.

vil ikke rushe ting, men føler at det er på tide å få GJORT NOE.

(utover å sy gardiner, bukser og topper.... som også er gøy, men har ikke råd til å gjøre det hele tiden....)

begynt å bevege meg i en retning.

det kan i grunnen hende at trygdekontoret kan være til hjelp også der.

de har en oppfølgingsavdeling, det er de jeg fikk brev fra.

de vet nok bedre en mange hva slags muligheter jeg har og hvordan jeg kan få gjort ting.

så nå skal jeg ta legen min først, så går jeg videre til trygdekontoret og aetat etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag - håper du får litt råd om hvordan du skal komme videre en eller annen vei.

Og det med psykolog/psykiater - virker som om det er lettere å få time nå for tiden (hvertfall her hos oss) - håper det for din skyld er sånn i Oslo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, da er jeg hjemme igjen.

han rådet meg til å vente med å ta kontakt med aetat, for som han sa, setter du igang den mølla der, møter byråkratiet.... :ler: så risikerer jeg lett å bli avvist siden jeg fremdeles venter på behandling.

man skal være ferdig med behandling og "frisk" for å få gått over til å få hjelp hos dem.

og han mener jeg bør roe litt, ikke haste inn i ting, men tillate meg selv å bruke tiden selv om jeg blir litt rastløs.

hadde vært supert å kommet fort inn hos psykolog, men tar det ikke som en selvfølge.

men roer ned igjen litt da, titter litt på nettet om jeg finner noen gode ideer og skal begynne å forfatte søkerbrev til å få komme inn hos psykolog. må bare se hva han skriver på henvisningen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er forumet så vannvittig tregt - at jeg klarte å poste samme to ganger .. da alt bare hang....

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det var igrunnen greit.

men ooo så tregt ja....

er sliten jeg idag, legger meg og sover litt på sofaen tror jeg, så jeg er fit for fight når dansinga begynner. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe::hoppe:

vaskedag, skal ut å shoppe litt blomsterjord + at jeg har store planer om å kjøpe charlie og sjokoladefabrikken på dvd idag!

ellers skal jeg ikke gjøre en ting, ikkeno trening idag nei.

nå har det vært trening hver dag hele uka, og i morgen blir det mange timer med dansing igjen, så idag er hviledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...