Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ah... idag er jeg litt lykkelig.

hadde en strålende kveld i går, utrolig mye folk, og jeg kjenner alle sammen og koser meg i alles selskap.

(vel, hun ene som jeg ikke liker veldig, kom, men gikk igjen før jeg fikk sukk for meg... :sjarmor: )

fikk danset masse, både gamle danser med de som danser det, og nye freshe danser med de som danser det.

tror jeg danset 3-4 timer i strekk, med litt pizzaspising i starten og to slurker av en smirnof ice.... :ler:

var litt tøff i trynet, så jeg kjøpte en, tok to slurker og fant ut at .... nei, tror ikke det jeg. :ler:

idag skal jeg bare sitte helt stille i sofaen og sløve, alt fra rett over korsryggen og ned + armene fra skuldrene og ned er rimelig slitent, deilig slitent. :)

det ble en veldig fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra.. Sitter her og sløver også .. etter sen kveld - med masse god mat og vin og skravling.. :) Kjempekoselig.

.. og det er veldig deilig å ikke måtte gjøre noe som helst i dag.. - mitt største dilemma i dag er om jeg skal fyre opp i peisen eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jepp.

jeg vurderte lenge om jeg skulle orke å lage omelett til frokost, det ble det, men med lite energi.

jeg trodde ett lite øyeblikk at jeg kanskje skulle gå tur idag, men fant vel fort ut at neei, det skal jeg nok ikke nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morgen og jeg er oppe og gråter ikke. :)

har avansert nå da, spretter opp klokka åtte og skal jobbe mot å være tilsvarende flink til å legge meg i halv tolv- tolv tiden.

jeg må jo på ett tidspunkt gå tilbake til vanlige opp og soverutiner, så kan like godt jobbe meg mot det nå.

jeg hadde liksom tenkt å gå ned til la dance idag og se om jeg fant meg nye dansesko jeg da.... de jeg har nå har hull på innersia av tåa begge to... :sjenert: så jeg må jo ha nye snart, vet ikke hvor lang tid de holder før de ryker helt.

men.... politiet har gått ut og bedt folk holde seg unna sentrum om de ikke må dit.

pga presidenten av pakistans besøk idag og terrortrusler.... :overrasket:

men men, det er så mange som må til sentrum idag at jeg tror faktisk jeg tar sjansen likevel.

og la dance ligger jo litt i ytterkant da... bittelitt ihvertfall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: - typisk mandag :frustrert: - og har atpåtil vondt i ryggen :tristbla: .. (hadde en vridning fredagen .. og det blir bare værre og værre (om ikke værre skrives med æ .. så kjennes det ut som om det gjør det)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: - typisk mandag :frustrert:  - og har atpåtil vondt i ryggen :tristbla:  .. (hadde en vridning fredagen .. og det blir bare værre og værre (om ikke værre skrives med æ .. så kjennes det ut som om det gjør det)

høres ikke bra ut, få hjelp?

( skrives ikke værre med æ? verre ser ikke noe riktigere ut....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny morgen, tirsdagsmorgen og dans.

skal sjekke litt med aetat idag, om hva slags muligheter jeg har til å komme meg over i hjelpepleien.

men, først skal jeg trene litt step.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: uhmm... jeg utsetter å ta kontakt med aetat til i morgen jeg...

merkelig det der, men akkurat å skulle ta førstekontakten med offentlige etater for å se hvordan man kan komme seg videre, det synes jeg er kjempeskummelt. :overrasket:

kjenner jeg blir skikkelig pingle.... men jeg skal gjøre det, må bare manne meg opp først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: uhmm... jeg utsetter å ta kontakt med aetat til i morgen jeg...

merkelig det der, men akkurat å skulle ta førstekontakten med offentlige etater for å se hvordan man kan komme seg videre, det synes jeg er kjempeskummelt.  :overrasket:

kjenner jeg blir skikkelig pingle.... men jeg skal gjøre det, må bare manne meg opp først.

:riste: ... ikke manne .. men kvinne :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
( skrives ikke værre med æ? verre ser ikke noe riktigere ut....)

...men det er riktigere med "verre". :fy_fy:

*snører på joggesko og iler ut igjen etter å ha kommet med irettesettelser en bok som ikke er min*

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt hudkremen din .. så nå skal jeg også få sånn hud som jeg kan "nyte" :ler: ... og blir det ikke ferskenhud av dette - er det din skyld :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...