LilleBille Skrevet 16. januar 2006 #1561 Del Skrevet 16. januar 2006 Bare innom og ønsker god mandag (snakk om selvmotsigelse da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. januar 2006 #1562 Del Skrevet 16. januar 2006 God... mandag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1563 Del Skrevet 16. januar 2006 morgen. det blir en trist mandag idag tror jeg, med litt blandede følelser. søs mistet kanskje i helga, og jeg vet jo at den som mister føler sorgfølelse, men jaggu er a ikke alene om det. jeg hadde fått feriepenger da ihvertfall, så nå har jeg en sparekonto/sikkerhet på over 30 000 + noen tusenlapper ellers til regninger, brukssparekonto og til å kjøpe buksestoff for. så jeg skal slappe litt av, trimmen idag blir å gå til byen, har ikke lyst til noe annet. går til byen, kjøper buksestoff, tar bussen ut til søs og blir der i kveld. men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. januar 2006 #1564 Del Skrevet 16. januar 2006 - sånn er bare leit. Sikkert godt for søsteren å få besøk. Godt pengene er overført - og alt greit da - så er det hvertfall en ting mindre å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1565 Del Skrevet 16. januar 2006 ja, føler meg ganske udugelig, det er liksom ingenting jeg kan gjøre. men jeg kan dra ut og være der, så da gjør jeg det. og ja, skulle jeg kranglet om penger også, så hadde jeg blitt skikkelig grinete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1566 Del Skrevet 16. januar 2006 nei, nå må jeg logge av og begynne å løpe rundt, ellers får jeg aldri gjort det jeg har planer om idag. ha en god dag jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. januar 2006 #1567 Del Skrevet 16. januar 2006 God dag til deg også .. Jeg har en "##" dag i dag - men måtte bare ha en liten pause mens printeren jobber seg berennvarm :ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. januar 2006 #1568 Del Skrevet 16. januar 2006 Huffa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1569 Del Skrevet 17. januar 2006 nok en dag. en tirsdag faktisk. fikk handlet buksestoff før jeg dro ut til søs, så idag skal jeg begynne på bukse! og fortsette på topp. også skal jeg straks trene litt, før jeg syr og skal ut å danse i kveld. kanskje jeg får kjøre? da har jeg enda mer tid. liker tid. og jeg har så fine gardiner altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2006 #1570 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) så bra .. men for mye tid kan fort bli dyrt vet'u.. var det ikke forrige gang du fikk lisenskontroll (- og av alle ting .. jeg fikk også plutselig lisensregning . for jeg byttet satelittmottaker - kjøpte ny - og den sto på meg gitt. Har jo ikke savnet TV-lisensen .. men den sto på exen .. og ble tydeligvis med ham når han flyttet ) Endret 17. januar 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1571 Del Skrevet 17. januar 2006 ja tro meg, idag åpner jeg ikke for noen på innerdøra! mange som har fått lisensen for første gang nå, ei anna venninde av meg hadde også nettopp blitt "tatt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 18. januar 2006 ny dag, nye muligheter. det var bare SÅ deilig og gøy å danse i går. kosa meg glugg ihjel, og ble kjempemotivert, så jeg skal ut idag også for litt konkurransetrening. også tråklet jeg sammen buksa i går og prøvde, og jeg tror virkelig at den blir knallbra den også!! så nå har jeg knallbra gardiner, også får jeg snart knallbra bukser, så nå henger det på toppen, den bør jo bare bli knallbra den også, det hadde vært gøy. men, kaste meg runt, så jeg rekker masse før jeg skal tusle ned til byen og stikkes litt før jeg drar på dansinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. januar 2006 #1573 Del Skrevet 18. januar 2006 Høres veldig bra ut. .. og nå er jeg ferdig med løns- og trekkoppgavene min (ikke fullt så morro - men deilig) .. så - halvveis til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2006 #1574 Del Skrevet 19. januar 2006 trett i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1575 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg og. og har masse jeg må gjøre, så her er det bare å sette igang å våkne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1576 Del Skrevet 20. januar 2006 ny dag, nye muligheter. har susa rundt og ryddet, støvsuget litt, vasket opp og spist litt. får besøk og skal gomle kokosboller om ikke lenge, må bare hoppe i dusjen snart. også skal jeg fikse ferdig bukse og topp i kveld. litt håndsøm igjen stort sett, småfiksing. både buksa og toppen blir kjempebra. jeg er flink altså! men, kaste meg i dusjen nå kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2006 #1577 Del Skrevet 20. januar 2006 Bare så vidt innom .. bare en times jobb .. sner omtrent ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1578 Del Skrevet 20. januar 2006 hihi.. fikk mange fine topper i posten idag også, så nå har jeg valgets kval om hva jeg skal bruke i morgen og hva jeg skal bruke neste helg.... har masse å velge i nå. også har jeg hatt kjempekoselig besøk, proppa frysen med kokosboller og stort sett. må se om jeg får gjort noe med buksa mi, så jeg blir ferdig med den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #1579 Del Skrevet 21. januar 2006 opp klokka åtte... også uten dusj men, begynner å bli litt mer våken snart. hadde store planer om å sprette opp, fikse og spise og gå til byen. mne i det være her er jeg jaggu ikke mye fristet til å gå. greit at det snør, men det blåser samtidig. og det er seks minus + vind. nei, tror nok det blir bussing på denne damen idag ja. må rekke å shoppe maskara før el etter akupunktur, så er det opp og slappe av til jeg skal ut å danse til natta kommer og henter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2006 #1580 Del Skrevet 21. januar 2006 Så flott toppene svarte til forventnignene. .. ha en hyggelig dansedag i dag da.. Her bare sner og sner det .. tror det må ha kommet ca 45 cm de to siste døgnene (heldigvis kommer den nesten ferdig måkt .. hvertfall etterhvert ) - men da jeg kom hjem i går på ettermiddagen sto det en del igjen .. så da kjørte jeg tunnell... morsomt med 4x4 bil og pigg .. ellers hadde jeg ikke kommet opp. Hadde en skikkelig skravledag i går .. først på dagen .. koselig - og så på kvelden .. med reker og vin ..og så skulle jeg sove lenge .. men da ringer telefonen .. mange ganger .. det slår aldri feil .. de få gangene jeg kan sove lenge .. da er det noen som bare MÅ ringe. .. og så våknet jeg med fullstendig stiv rygg.. så nå synes jeg litt synd på meg selv .. som skal bort og all ting i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå