Væren Skrevet 13. januar 2006 #1541 Del Skrevet 13. januar 2006 Det papirgreiene hørtes gøy ut! Hva heter det? Har laget nachos som snart skal i ovnen, og åpnet en kald pils. Ønsker deg en fin helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1542 Del Skrevet 13. januar 2006 det heter Paper Perfect, kjøpte på Panduro. mmmm.... nachos, høres ikke vondt ut. kunne til og med tatt en øl til selv, tror kanskje jeg skal kjøpe øl en dag. jeg.... men bare en eller to, bare for smakens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1543 Del Skrevet 13. januar 2006 ha en kjempefin helg du også forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1544 Del Skrevet 14. januar 2006 altså.... idag, eller senest i morgen, forventer jeg at magen skal ha roet seg og gått tilbake til kun å bli dårlig når jeg er nervøs eller har angst!! nå har jeg gått siden tirsdag og vært urolig og ekkel i magen, kvalm og ubehagelig. men det går visst litt av det nå, og jeg har vært litt småforkjølet i tillegg, så det er vel typisk. men det får gi seg nå i helga! fikk bare dansa EN dag den uka som var, pga magen. neste uke skal jeg ihvertfall danse TRE ganger, gjerne fire eller fem!! også må jeg få tatt kontakt med aetat til uka, høre om muligheter til å komme meg over i omsorgsyrket. må til legen i slutten av mnd, og da er det greit å ha snakket med aetat om muligheter først, tilfelle det er noe jeg kan få hjelp med mens jeg er sykemeldt eller evt friskmeldt til aetat. har lyst til å komme meg videre, men har også kjent denne uka her, at det fremdeles ikke skal så mye til for å sette meg tilbake. skal ikke så mye til før jeg blir værre. i går kveld.... jeg var registrert på Blink for en stund siden, tenkte i går at jeg skulle registrere meg igjen, har endel kjentfolk der inne, som jeg ikke prater like mye med lenger. vel, registrerte meg, skravlet litt med folk, puset litt på lammet, logget av når det var nok.... og satt med en knute i magen som jeg IKKE taklet. skjønte ikkeno, inntil jeg fant ut at det var pga av registreringen på blink! så da var det bare å skru på hele maskina igjen da, slette meg fra blink igjen, og puste lettet ut. og da roet det seg gitt.... så, det skal ikke så mye til for å hause meg opp, så jeg får prøve å ta ting litt rolig, kjenne på det underveis og stoppe om jeg kjenner det går galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #1545 Del Skrevet 14. januar 2006 Morgen. Litt i ørska i dag jeg. Våknet skrekkelig tidlig - og halvsovnet igjen .. og drømte masse. Bla. var jeg ute og gikk i stormen sammen med Hui, Donnie og Lammet (og tenkte da jeg våknet at Lammet var blitt borte fra KG.. og så har du puset på ham i natt ..) - det var forresten veldig slitsomt Sikkert greit å ha startet med sjekking av muligheter til omskolering etc. selv om det er litt tidlig. Lurt å ta det litt pent og forsiktig - og små skritt av gangen. Nå skal jeg starte dagens transportetappe .. og den avsluttes først sånn ved 19 tiden i kveld.. godt å ha litt å drive med Ha en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1546 Del Skrevet 14. januar 2006 og jo, jeg buset på ham på blink bare altså. skulle selvsagt gjerne puset på ham ellers også jeg, men sånt skjer jo ikke. ja, må ta ting rolig, kjenner det. jeg blir så motivert, også kaster jeg meg inn i ting med hud og hår, også blir jeg dårlig, og da klapper jeg helt sammen også.... dansinga var likedan, kjempedeilig å være der på tirsdag igjen, la masse planer, skulle danse onsdag og torsdag, trene hjemme i helga, virkelig satse igjen.... også falt alt helt sammen. nå kan nok det, forhåpentligvis, også ha med at jeg faktisk har vært uggen i magen fra før, men det er nok viktig på de fleste områder å ta det rolig. jeg har vært inne i en sånn behagelig tid nå i jula, og selv om jeg da har funnet ut at det er på tide å jobbe seg mot friskmelding igjen, så må jeg slutte å presse ting. må være flink fremdeles til å la ting ta litt tid, selv om det ikke er typisk meg, og selv om andre ikke er vant til det fra meg og dermed blir litt uforstående til det.... men må bare gjøre det. men... nå må jeg kaste meg over litt pynt på gardina mi, før jeg må til byen for å leke nålepute. ha en fin lørdag du også, på tross av transportering mesteparten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2006 #1547 Del Skrevet 14. januar 2006 Stikker innom boka med en lørdagshilsen. Har sniklest her en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1548 Del Skrevet 14. januar 2006 hei hei. så koselig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #1549 Del Skrevet 14. januar 2006 Sånn.. da var jeg tilbake .. og tar sporten på TV og dagens oppdatering på KG samtidig Hatt en veldig hyggelig dag - vi som er i transportbransjen .. sitter jo stort sett på sidelinjen og skravler .. mens ungene "sliter" - og det er jo veldig hyggelig - selv om hele dagen går... Så nå er det å sige ned i sofaen - og ta en rolig lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1550 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg har også seget ned i sofaen og tar en rolig lørdag. skal prøve å få til endel i uka som kommer, og blir party både førstkommende lørdag og neste, så denne bør brukes til ro så godt den kan. og til å sy gardin ferdig. er nesten ferdig da, har bare pynt på nederste halve igjen, kunne sikkert rukket det idag, men lurer på om det kanskje ikke skjer før i morgen. men i morgen er den ferdig, og henges opp. så neste uke kanskje du bør se om du har tid til en kokosbolleservering med visning av hjemmesnekrede gardiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #1551 Del Skrevet 14. januar 2006 så neste uke kanskje du bør se om du har tid til en kokosbolleservering med visning av hjemmesnekrede gardiner! ← - må få til det - fredag kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1552 Del Skrevet 14. januar 2006 - fredag kanskje... ← tror fredag er den dagen som passer best for meg og, da bør jeg være ferdig med endel annet styr. holder en knapp på fredag, også ser vi om vi får det til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #1553 Del Skrevet 14. januar 2006 tror fredag er den dagen som passer best for meg og, da bør jeg være ferdig med endel annet styr. holder en knapp på fredag, også ser vi om vi får det til da. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. januar 2006 #1554 Del Skrevet 14. januar 2006 Bare en kjapp tur innom og gir en flott dame en kozemose-klem. Ska'ru se på "Tore på sporet" eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1555 Del Skrevet 14. januar 2006 klemmer tilbake på Usikker. bør jeg se på Tore på sporet? er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. januar 2006 #1556 Del Skrevet 14. januar 2006 Neida - tro'kke hverken du eller jeg var med :klø: Men jeg synes bare det er et fint program. Rørende - jeg griner hver gang jeg Det er så mange sjebner rundt-omkring - vi surver og griner for bagateller - også får vi noen fine, tankevekkende reportasjer fra Tore-gutten. Va'kke noe annet - bare liksom lurte på om du skulle se på - i og med atte du skulle ha en rolig hjemme-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1557 Del Skrevet 15. januar 2006 egentlig hadde jeg ingen planer om det, er ikke noen tore på sporet-titter til vanlig, men måtte jo inn og titte nå da, og ble sittende å se hele. fin episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1558 Del Skrevet 15. januar 2006 ah... gardiner er ferdig og opphengt. ble innmari fornøyd selv ihvertfall. holder da på med en overdel, og skal kjøpe buksestoff i morgen om jeg har fått inn feriepenger til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. januar 2006 #1559 Del Skrevet 15. januar 2006 (da satser jeg på inspeksjon med kokosboller fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1560 Del Skrevet 15. januar 2006 (da satser jeg på inspeksjon med kokosboller fredag) ← synes jeg du skal satse på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå