Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

jupp, kjedelig.

men, sånt skjer.

uflaks. :ler:

men, som sagt, har klart meg lenge uten å betale, så jeg får vel kaste inn litt penger til nrk.... uansett hvor mot lisensen jeg er og hvor lite jeg en ser på nrk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker heller ikke lisensen .. :sur:

Er spesielt irritert på NRKs vinklking på sportssendingene .. det er liksom bare fotball som gjelder - og det er jo så mye annen idrett som store deler at norges befolkning driver med/er interessert i -- men er man heldig blir det nevnt i en bisetning i sportsrevyen.

Ikke ser jeg noe særlig på NRK heller ... annet enn 10 min på frokostTV innimellom.

.. men ellers - God morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Virker som du har det bra, har du ekstra lyst kan du godt få sy de siste to gardinene mine som enda ikke er ferdige :flau:

Ble du ikke ferdig :ler: - hadde ikke du hjelp og all ting da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp? Det har jeg aldri hørt om :klø:

Var det ikke en svigerinne som skulle "lures" til å bidra da .. eller har jeg drømt.

(det hender jo desverre at jeg dikter litt... :sjenert: - men i så fall var tanken god :rodme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morgen .

sov til ti jeg...

men så kom jeg meg ikke i seng før tre heller da.... :tristbla:

pokkers mage.

og det værste er at jeg sjelden aner om det er fysisk eller psykisk, om det er høna eller egget.

det kom selvsagt på første dagen etter mye hvile, hvor jeg faktisk måtte ut blant folk, stå forran ett speil og prestere.

klart det kan være psyken, og psyken min er sterk nok til at jeg blir fysisk dårlig.

men igjen, jeg sleit fra morgenen av med magen, kjente det fra jeg sto opp, lenge før jeg hadde begynt å være bevisst på at jeg skulle ut å gjøre noe som helst, tror jeg.

og fysiske plager på magen gir lett psykiske reaksjoner hos meg.

men men, vi får bare se hvordan det går idag.

jeg har litt å jobbe med her ser jeg, også på punktet om å gjøre det som passer meg, følge mitt eget tempo. selv om jeg har folk som pusher meg fremover, kanskje fortere en jeg ønsker, men likevel trenger jeg den pushen.

men, jeg har det ganske bra for tiden jeg ja.

og gardiner ja..... idag MÅ jeg få tatt tak i å sy mer på den siste.

den første henger jo der og er så fin, sammen med den totalt forskjellige gamle og litt kjedelige. :ler:

skal bare se litt på akutten, så skal jeg kaste meg over gardiner. :)

og, all snøen er borte jo.

og igår gikk jeg med vårjakka, det er jo 5-6 pluss ute, kan ikke bruke ulljakke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

:ler::ler::ler: :grine2:

Jeg beklager, det er min groteske humor... du har litt problemer med magen, og vet ikke om det er høna eller egget...?!

:ler::ler::ler:

*tørker tårer*

Nei, sånn kan det gå. Uff, de kvinnegreiene er noe tull og tøys.

Jeg skal gå og få opp blodsukkeret med et eller annet. Dette må bety jeg er på bedringens vei iallfall :ler:

Takk for fine PM'er, jeg skal skrive mer senere, jeg bare orker ikke sitte her så lenge av gangen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret:

det er altså IKKE min dag idag.

bare vært trøtt, sliten, irritabel og tung i dag.

så går jeg til byen for akupunktur, det går i og for seg greit, bortsett fra at siden det var over 6 pluss ute, så la jeg igjen lue, noe jeg angret på da det blåser så surt at jeg banna til himmelen hvert femte minutt.... :frustrert: (banna ikke forsåvidt, har blitt litt forsiktig... :sjenert: men kjefta fælt ihvertfall :ler: )

akupunkturen gikk fint.

så tok jeg buss nesten opp, tenkte jeg skulle stikke innom butikken og se om de hadde lettkakao, det hadde vært ok nå.

men akkurat når jeg ventet på grønn mann, kjørte bussen fiiiiint forbi, og det var ikke en vanndam han kjørte oppi, det var en skikkelig guffen gjørme-dam....

hadde brun sprut fra tåa og opp til midt på låra på begge beina!! :frustrert:

ikke hadde de lettkakao på butikken heller... :forvirret:

kjøpte marsipanpølser på salg istedenfor... det skulle jeg IKKE ha, men fa*n heller.

så, nå skal jeg slappe av, se litt tv, sy litt gardiner etc. også satser jeg på at jeg får sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen! :vinke:

- håper denne dagen blir litt bedre enn gårsdagen ......

Er trett ... men har med meg bagels med krydret brunost .. så nå er det frokost med KG ... kunne vært mye verre enn det :ler:

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :vinke: Ser det er flere som tar KG-frokost ja :ler: Jeg er akkurat ferdig med runden og har ca en halv kaffekopp igjen.

Jeg synes det høres veldig spennende ut med akupunkturbehandlingen din aline. Det har virkelig en bra effekt. Jeg har vært inne på tanken selv, fikk tips om at det kan hjelpe på spenninger og lav energi. Må bare finne en som har tid og som passer sånn avstandsmessig. Kan jeg spørre hvor du går hen? Gjerne på PM altså, har ikke tenkt å "oute" noe som helst.

Ha en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper og at dagen i dag blir bedre.

håpe på å være litt mindre uheldig idag, og at formen blir bra nok til at jeg kan dra å danse.

og at jeg får kontakt med lønningsansvarlig på gammeljobben så jeg får pengene mine.

sov ihvertfall bra i natt.

sovnet fint og sov hele natten igjennom.

så jeg er mye mer uthvilt og sånt idag.

litt klar over magen idag og..... den passer på å si ifra at den er der liksom.

men satser på at det går bra.

skal prøve meg på å trene litt etterpå.

anonyma:

ja, akupunkturen er noe helt annet en jeg har vært borti før.

jeg kjenner at det skjer ting, og noen av tingene, ved noen av nålene, gir effekt umiddelbart.

som i går, når jeg kom inn der så var jeg stressete, rotete, urolig og med ett hode fullt av altfor mange tanker.

etter det første settet nåler, var jeg myyye roligere og ting fløt litt mer naturlig.

sender deg en pm jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg ihvertfall fått pratet med lønningsavdelingen.

de skal overføre manuelt og gjøre sitt beste for at jeg får penger kanskje allerede i helgen, senest starten av neste uke.

egentlig er det ikke hast, det er ikke mnd lønning, så jeg dekker regninger ellers.

men det er mine penger, og jeg har fått ok på at jeg skal få dem nå, så da vil jeg det.

(også liker jeg å ha sparepenger stående.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader til syting det er her for tiden.

og man snakker om at "jammen dette er et diskusjonsforum."

vel, personlig diskuterer jeg i rl også jeg, og klarer å diskutere helt fint selv om jeg viser hensyn til andre mennesker og på tross av at folk sier ting de ikke burde eller forteller at de ikke synes jeg kan si slik.

SUTREUNGER!! :frustrert:

eller... :ler:

har igrunnen en god morgen jeg.

det er fredag.

jeg har store planer om å rusle (eller mer gå raskt... treningsverdi) ned til byen og se om jeg finner noe buksestoff.

jeg skal sy meg bukse! :ler:

holder nå på med både gardiner, som kun har pynten igjen på den siste lengden, + at jeg har begynt på en topp (syr om ett skjørt til en overdel, tror det blir knallbra) og har kjøpt mønster til bukse, som jeg da altså skal se om jeg finner stoff til idag.

gå en tur på grønland! :) liiiiker stoffbutikkene på grønland.

men førsteprioriteringen på syfronten idag er gardinen min altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse prosjekter .. alltid spennende, men utfordringen blir jo å bli ferdige med dem. :)

Har en litt rolig hjemmedag foreløpig .. men drar vel på jobben når en tur etterhvert. Hadde tenkt meg avgårde i dag morges ... men om vijen var der - var kjødet skrøpelig eller noe sånt :ler: - deilig å kunne ta det litt sånn - selv om jeg vet at det ligger hauger og venter på meg (men noe av det må jeg være motivert for å få gjort - for det å begynne før jeg er .. kommer det ikke noe godt ut av .. og jeg jobber best under press.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hysj da, jeg blir alltid ferdig med alle prosjektene mine! *selvmanipulering* :ler:

jobb ja... sender over litt motivasjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..... dette gikk jo IKKE bra da.... :sjenert:

jeg ilte ut for å se om jeg fant stoff til bukse eller om jeg fant noe å stæsje en topp jeg driver og syr på.

er fremdeles ikke helt i form, så jeg orket ikke gå ned til byen, så jeg tok en tur på panduro, siden det ligger like borti her.

bom! :ler:

fant ikke noe buksestoff, fant noe pynt, men var litt usikker....

derimot FANT jeg ENDA ett prosjekt!! :ler:

de hadde "papirmaling".....

altså en type maling som man kan lage sitt eget hjemmelagde papir utifra. :)

det har jeg tenkt på tidligere at hadde vært gøy, og siden jeg ikke driver på med mer en tre ting fra før mener jeg.... så kunne jeg jo like godt kaste meg over enda en ting. :sjarmor:

men dette var praktisk da, for det er jo mye kjappere.

har klasket sammen to A5 ark med litt tørkede blomster, blader, frø og små treperler i.

en svakrosa og en naturfarget.

så det er liksom bare shup-shup sammen, la tørke i 24 timer, også har man papir akkurat som man liker selv.

så nå burde jeg egentlig kaste mg over prosjekt gardin, men det ser ut som det kanskje blir først i morgen.

og i morgen skal jeg se om jeg finner buksestoff, dersom jeg har fått feriepenger som selvsagt ikke kom i går som det skulle... må til byn for akupunktur uansett..... :sjenert:

tumdidum... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...