aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1401 Del Skrevet 21. desember 2005 kjøpe en lys sjokolade for deg og en jordbær for meg, så skal nok resten få være i fred til jeg reiser bort tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1402 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Bra Jeg har fortsatt sjokolader igjen jeg .. flink hva Endret 21. desember 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1403 Del Skrevet 21. desember 2005 Bra Jeg har fortsatt sjokolader igjen jeg .. flink hva ← er du gæærn eller? det har ikke jeg... men jeg har en bocca liggende i skapet som jeg har hatt liggende der i fleere dager da... det er jeg fremdeles litt imponert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1404 Del Skrevet 21. desember 2005 Hadde glemt posen .. den lå under noe annet Nå er det lunsj.. med ferske ostebriks.. syntes jeg fortjente noe siden jeg måtte ut og handel til møte i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1405 Del Skrevet 21. desember 2005 ah... sånt skjer sjelden, men er koselig når det skjer. (med godteri som har kommet seg bort altså) har spist meget sund lunsj med pastasalat, så nå er jeg igjen veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 22. desember 2005 #1406 Del Skrevet 22. desember 2005 *pust, pes, så mange dagbøker det er å hilse i når man har lite tiiid da* Håper du får en fin jul aline, ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1407 Del Skrevet 22. desember 2005 takk det samme litjmæ. kose deg masse, og håper juleroa senker seg for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. desember 2005 #1408 Del Skrevet 22. desember 2005 morgen. Nå er det julevask hos meg .. og jeg har nå skrevet de siste julemailene .. og tar "morgenrunden" min Det er en fin fordeling av oppgavene synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1409 Del Skrevet 22. desember 2005 heia. jeg skal kaste meg over steppen snart jeg, trene litt før dagen setter skikkelig igang. idag er det kokosbolleinnkjøp, marsipaninnkjøp, marsipanrulling, se etter belte til julaften og så skal jeg rusle ned til byen og få siste akupunkturtimen før jul. det holder det tror jeg, og får jeg tid til overs hvor jeg kjeder meg, så kan jeg fint vaske opp og pakke ned til i morgen, for da reiser jeg ut til søs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. desember 2005 #1410 Del Skrevet 22. desember 2005 Du må kose deg veldig i julen da .. og vi snakkes vel... og du er vel kanskje innom her litt utover. Må vel innom jobben en liten tur etterpå - men tror jeg skal roe ned - og gleder meg til å pynte i rent hus i ettermiddag/kveld. Tror jeg egentlig har kommet i julemodus .. fikk ikke lagt meg før neste 0200 i natt .. og våknet til "glade jul" på radioen .. skjønte ikke hvorfor jeg skulle opp... (Eldstemann og jeg delte forresten siste sjokoladen - den med nougat - i går .. og den var god den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1411 Del Skrevet 22. desember 2005 den med nugatt er god ja. og joda, jeg er her i dag og jeg er her litt i morgen på formiddagen regner jeg med. søs jobber, så jeg spretter nok innom her før jeg drar utover tenker jeg. også er jeg på igjen andre juledag. du får kose deg på jobb da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. desember 2005 #1412 Del Skrevet 22. desember 2005 Er på jobb en liten tur nå - men her var det helt stille... tror alle har tatt ferie jeg .. for etter hva jeg forstår er det kaos i alle butikker og sånn... Jeg har julepyntet det meste av huset.. så nå står bare juletreet - spisebordet og litt i TVstuen igjen - og det skal jeg pusle med i kveld .. Blir vel en liten times tur eller noe sånt innom jobben i morgen også - men det er ikke noe stress - skal bare sjekke mail - og skrive ut litt lister og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1413 Del Skrevet 22. desember 2005 vel, jeg må ut å kjøpe kokosboller og sånt, så nå må jeg skru av å få ting gjort her. kose deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. desember 2005 #1414 Del Skrevet 22. desember 2005 Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. desember 2005 #1415 Del Skrevet 24. desember 2005 God Jul, kjære Aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1416 Del Skrevet 27. desember 2005 jaja, så var den delen av jula over. gårsdagens aromaterapi var både vond og deilig! kjenner meg litt støl i noen muskler idag, men ikke mye. også var jeg på ikea på lillejulaften, og der fikk jeg tak i DE flotte pottene, så nå skal livet bli ett annet for tre av mine litt større planter som har aaaaltfor små potter stakkars. (har ikke funnet større potter som ikke er i terracotta, og det blir så tungt). også fant jeg to stykk oppbevaringsbord som satt sammen ble dritbra som stuebord. så idag skal jeg på storo og kjøpe jord og kanskje noen sånne bladholdere som står, som jeg kan ha nedi oppbevaringsbordene. søs kommer med gode ideer, ellers hadde det vel bare blitt rot nedi der. men, først må det trenes, det har blitt noen dager uten. men faktisk ikke gått opp noe etter tre dager med masse mat og snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. desember 2005 #1417 Del Skrevet 27. desember 2005 .. fortsatt god romjul. Skulle gjerne hatt litt aromaterapi .. tror jeg - men jeg fikk masasjepute - sånn med microfiberkuler inni - og som vibrerer ... deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #1418 Del Skrevet 29. desember 2005 hmm.... idag har egentlig vært en veldig koselig dag, med masse skravling og kjempehyggelig sosialt. selv mener jeg sånne dager bør resultere i rolige kvelder uten noe pes og bare med avslapping og smiling. det skjer jo selvsagt ikke.... har vondt i følelsene mine igjen. aner ikke hvorfor, aner ikke hva som er grunnen, hater følelsen. får ikke til å gråte det ut, tror jeg er en periodegråter, for en periode var jeg kjempeflink men så er jeg plutselig tilbake til å ikke få ut noe. sitter med kjempevondt i brystet, det er et sug og ett press som kunne blitt bedre om jeg klarte å hyle ut følelsen, gråte, slå, skrike. men det får jeg da altså ikke til. følelsesmessig forkludret. men, i morgen reiser jeg hjem til mamma. vi kommer vel til å ha en stille og rolig hjemmenyttårsaften tenker jeg. uten kalkun, uten alkohol og uten fest. bare rolig, god mat og litt godterier. slapt og sikkert kjempekjedelig for mange, men deilig for meg. gleder meg til å ta fatt på det nye året. har drømmer om at jeg skal få gjort litt, kommet meg over i nytt yrke, komme meg igang med å helbrede meg selv, finne meg slik jeg må. det er på tide nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2005 #1419 Del Skrevet 29. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #1420 Del Skrevet 30. desember 2005 mye bedre idag. sovet godt og uthvilt og fin. skal hente gardinstoff på posten, så skal jeg bare pakke ferdig og komme meg hjem til ho mor. ha en strålende nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå