aline Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1381 Del Skrevet 19. desember 2005 vi ække enkle. ok, bare liten sak, da står det nok ikke på nett. men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. desember 2005 #1382 Del Skrevet 19. desember 2005 vi ække enkle. ← .. og hvorfor skal vi være det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 19. desember 2005 #1383 Del Skrevet 19. desember 2005 Heia godt å høre det er mer bra enn dårlig for tiden. Har spm til deg, sender en PM. Håper du får en kjempekos jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1384 Del Skrevet 19. desember 2005 Heia godt å høre det er mer bra enn dårlig for tiden. Har spm til deg, sender en PM. Håper du får en kjempekos jul!! ← det er ihvertfall mer bra nå en før, og mindre dårlig en før, så da går det rette veien. har svart så godt jeg kan. ønsker deg en kjempefin jul også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1385 Del Skrevet 19. desember 2005 .. og hvorfor skal vi være det da ← sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #1386 Del Skrevet 20. desember 2005 ny dag. skal prøve å få gjort endel idag, også må jeg begynne å sjekke litt med aetat om hva muligheter jeg har fremover når jeg ikke lenger er sykemeldt det skal bli spennende å komme seg i en helt annen type jobb. sliter mye med skuldre og nakken om dagen, konstant stram og vond. prøver å senke de og slappe av i de, men likevel knyter de seg og blir stramme og vonde. kjenner liksom konstant at de er der og at de gjør vondt. så jeg gleder meg veldig til en runde aromaterapi, løsne opp litt og kanskje bli litt mykere og bedre. krysser fingre for at jeg får stripet håret også, for det blir siste turen min på dansinga nå før jul. torsdag får jeg ikke kommet meg ut, så det blir nå eller altfor lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1387 Del Skrevet 21. desember 2005 morgen - ble du fin - og aromatisk? Ny dag - og ting har roet seg litt her - fikk unna det meste som brant i går .. og det er deilig. Lurer på om jeg skal ta det meste av morgendagen fri (jobbe litt hjemmefra) .. det kunne vært deilig .. skal tenke lenge og mye på det - tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1388 Del Skrevet 21. desember 2005 heia. jepp, ble kjempefin! men ikke aromatisert enda, det er ikke før 2.dag jul. så det gleder jeg meg fremdeles til. hmm.... men må vel få begynt å sette meg på lister hos psykologer tror jeg... så jeg kommer inn så fort som mulig ihvertfall. det var bare det å få tak i liste da. legen sa trygdekontoret har, trygdekontoret sa at det ligger på nettsidene deres, de fant ikke helt hvor, og det gjør ikke jeg heller..... men skal lete igjen, og ellers får jeg bare maile eller ringe dem om å sende meg. åh... sluttpakke på to årslønner, betalt bolig og barnehage i to år...... det lønner seg å bli sparka om man er høyt oppe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1389 Del Skrevet 21. desember 2005 kunne godt tenkt meg det jeg .. men er ikke sikker på om jeg ville tatt alt det andre som fulgte med av styr. Det har jo vært et rimelig tøft mediepress på henne.. så jo det intervjuet på TV i går .. rimelig spesielt at du får vite om at avtaler er endret sånn på direkten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1390 Del Skrevet 21. desember 2005 nei, det andre styret er styr... men akkurat tanken på full betaling + bolig og barnehage i to er, er rimelig deilig.... og siden jeg ikke har barn, så skulle jeg virkelig reist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1391 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) .. kunne blitt med jeg (men da ville jeg reist til varmere strøk altså.. for nå fryser jeg... her på kontoret blåser et KALDT ) Endret 21. desember 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1392 Del Skrevet 21. desember 2005 helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1393 Del Skrevet 21. desember 2005 Kunne forresten trengt en kokosbolle som trøst i dag .. for nå sitter jeg med "pledd" på meg og fryser.. og fyser på noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1394 Del Skrevet 21. desember 2005 (men da ville jeg reist til varmere strøk altså.. for nå fryser jeg... her på kontoret blåser et KALDT ) ← ja, det ville jeg også! afrika, australia, sør-amerika, india?, kina?, indonesial, bali, hawai.... litt sånt kanskje? reise ett halvt år? jaa, kunne tenkt meg det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1395 Del Skrevet 21. desember 2005 Kunne forresten trengt en kokosbolle som trøst i dag .. for nå sitter jeg med "pledd" på meg og fryser.. og fyser på noe godt... ← skal ut å kjøpe i morgen jeg, shoppe litt kokosboller til jul. jobber ikke du da? under pleddet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1396 Del Skrevet 21. desember 2005 Australia .. og Sør-Afrika, Egypt - og kanskje litt Sør-Amerika , har ikke så veldig ønske om østen - men kunne tenkt meg å sett Anchor Vat (skrives det sånn) .. og så kunne jeg tenkt meg å reist litt mer i Hellas og .. og .. og .. .. og i grunnen er det mange steder jeg kunne tenkt meg gitt... Tror jeg må satste på å vinne i lotto - eller finne en gammel avfeldig millionær som vil testamentere formuen sin til meg .. for her får jeg ingen fallskjerm - det er helt sikkert... Vant forresten 190,- forrige uke .. men det monner så lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1397 Del Skrevet 21. desember 2005 skal ut å kjøpe i morgen jeg, shoppe litt kokosboller til jul. ← eklingen .. du gnir det inn jobber ikke du da? under pleddet? ← Skriver jo så fingrene holder seg varme .. men resten da .. selv med pledd på (takk mamma for at jeg fikk ullpleddcape til jul for en del år siden .. trodde aldri jeg skulle bruke den men den er helt yppelig) .. men med isvind nedover nakken og ryggen hjelper ikke det så mye.. Tror kanskje jeg må ringe til noen og skjelle dem ut .. for å få igang adrenmalinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1398 Del Skrevet 21. desember 2005 skal ut å kjøpe i morgen jeg, shoppe litt kokosboller til jul. ← Men de kommer ikke til å vare så .. for du spiser dem opp i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1399 Del Skrevet 21. desember 2005 Men de kommer ikke til å vare så .. for du spiser dem opp i morgen... ← phu.. kan jeg ikke, er påkrevet å ha med til søs i jula, ellers blira gæærn. men det kan tenkes jeg kjøper ett par ekstra, til meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. desember 2005 #1400 Del Skrevet 21. desember 2005 Da så ... spis en med lys sjokolade for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå