aline Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1341 Del Skrevet 9. desember 2005 jupp, skal være kjempeflink . jeg får det fint bak ørene selv om det er blitt mye kortere, det er litt deilig. så jeg kan putte det bak øra eller putte det i små museflettederter, og det var viktig at gikk, så jeg kan få det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2005 #1342 Del Skrevet 12. desember 2005 morgen - ble det dans i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. desember 2005 #1343 Del Skrevet 12. desember 2005 Morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1344 Del Skrevet 12. desember 2005 god morgen. nope, ble ikke dans i går. vet du, jeg var så sliten etter lørdag at jeg bare var hjemme... gråt en liten skvett der til og med... ikke fordi jeg ikke koste meg lørdag, men jeg blir utrolig sliten av slikt selv når jeg koser meg. mange mennesker, og enda fler fremmede mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2005 #1345 Del Skrevet 12. desember 2005 - men det var hvertfall hyggelig at du kom på julebordet .. det er sikkert - og det ble faktisk mye senere enn jeg trodde det skulle bli - men absolutt koselig. Og jeg har ikke glemt at du skal låne film .. (bare jeg husker det neste gang vi spiser kokosboller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1346 Del Skrevet 12. desember 2005 jeg koste meg masse altså, men bruker mye energi på å klare det. film ja bra, ta med neste kokosbollemøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1347 Del Skrevet 12. desember 2005 det er helt utrolig å vanskelig det skal være å lære meg å klare å grine når det trengs da... både i går og idag snurper brystet seg så jeg bare har lyst å stortute, grine ut vondten og knuta, men jeg får det altså ikke til. jeg er trægere en jeg liker, jeg vet masse som jeg må, og får nåler for å klare å endre på endel ting, men greier jeg det? neida. å du store sterke livspartner som bare holder meg fast og gjør så jeg klarer å slippe... hvor er du når jeg trenger deg så sårt. JEG VIL BLI FRISK FOR POKKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2005 #1348 Del Skrevet 12. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1349 Del Skrevet 12. desember 2005 kokosboller i morgen blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. desember 2005 #1350 Del Skrevet 13. desember 2005 kokosboller i morgen blir bra!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. desember 2005 #1351 Del Skrevet 13. desember 2005 Huffa... håper du koser deg med kokosboller i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1352 Del Skrevet 13. desember 2005 god morgen. og jada, jeg har store planer om å kose meg godt med kokosboller idag, også skal jeg ut å danse de av meg etterpå, så det blir bra idag. kanskje blir jeg enda ett hakk mer brunette idag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. desember 2005 #1353 Del Skrevet 13. desember 2005 kanskje blir jeg enda ett hakk mer brunette idag også? ← Såpass - synes du var veldig fin som du var også jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1354 Del Skrevet 13. desember 2005 det ble ikke idag, men skal få stripene forran litt bredere + få det mørke under litt høyere opp. skal beholde det lyse øverst slik at jeg slipper å tenke på ettervekst annet en akkurat forran, men får jeg det litt lenger opp så blir det mørkere uten å miste min egen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #1355 Del Skrevet 14. desember 2005 nok en morgen. idag er det bare spise, dusje og gå. har ikke fått gått skikkelig på en stund, så idag går jeg til akupunktøren. også skal jeg handle julegaver etterpå, og kanskje gå hjem? om det ikke blir for tungt eller tungvint. også SKAL jeg på angstringen i kveld!! det er siste åpne hus før jula, så om jeg skal en gang til før jul, så må det pent bli idag. bråkebiler altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2005 #1356 Del Skrevet 14. desember 2005 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #1357 Del Skrevet 14. desember 2005 takk det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. desember 2005 #1358 Del Skrevet 15. desember 2005 Morgen - gikk det bra i går? Sender deg filmen jeg - så har du noe å kose deg med - denne gangen har jeg klart å få dem med meg - og puttet den i en konvolutt - så det burde love godt. (Nå har vi forresten ikke fler kokosboller igjen .. de forsvant fort gitt....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1359 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) god morgen. tja... kom meg fint til akupunktøren da, fikk ikke handla NOE av det jeg skulle etterpå... altfor mye folk. skal prøve meg på storo idag, håper på mindre mennesker. og igjen, jeg var der altså sånn halv ett, og det var laaaaaange KØER på de butikkene jeg var innom!! midt på dagen altså, formiddagen, midt i vanlig arbeidstid! magen streika på dra på angstringen da, så dit kom jeg meg aldri. og det var siste i år, så jeg får takke meg selv når jeg savner muligheten. men men, hangler litt, så jeg skal ta en rolig dag idag. slappe av litt nå, spise litt og sånt. så skal jeg tusle meg en tur på storo etterpå, se om jeg får shoppa de siste julegavene der. og resten av dagen skal med til oppvask og avslapping. jeg har en hel stang igjen jeg!! med skogsbærmarsipan, sparer det beste til sist. sjokkert, men jeg har begynt å gjøre som franskmennene, nyte hver bit, og da trenger man faktisk ikke like mye. Endret 15. desember 2005 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. desember 2005 #1360 Del Skrevet 15. desember 2005 Ha'kke spist opp stengene ennå jeg heller (de har jeg gjemt langt vekk.. og glemt .. som om det gikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå