Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Han er på ingen måte aktuell for bytte noe som helst sted nei :ler:

Miiin kosegutt :hjerter:

Oh, sorry, jeg er visst helt kjempeslitsom i dag jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Makes two...

.. bare vask litt i stedet du ... det slår jo alt :erter:

Men ellers :vinke: ... tirsdag er en tung dag å stå opp på...

- og nå skal de vel begynne med Frustrerte fruer på TV på kvelden også .. og da er det jo ikke noe TVkveld å skryte av heller... så i grunnen kunne jeg klart meg uten tirsdager jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

jeg hadde heller ikke lyst å stå opp idag, selv om jeg kunne sove litt lenger en andre.

trøtt.

var på kafe i flere timer i går, og det var kjempekoselig, men jeg blir så ufattelig sliten.

selv om jeg slapper av sammen med snuppa jeg var ute med, så var det jo endel andre mennesker der... ikke fullt, ikke mange, men endel. og jeg blir så sliten av å ha dem rundt meg.

men pytt.

idag våknet jeg med litt lettere panisk følelse... :sjenert:

gruer meg litt til dagen.

skal først til byen for å se om jeg skal bytte smykket jeg fikk fra jobben (de har kjøpt det i en nydelig lys blåfarge, men jeg bruker stort sett aldri lys blått siden det ikke passer verken til øynene mine eller huden min, eller noen av klærne jeg bruker annet en på somreste sommer), så skal jeg til legen..... :sjenert: og må prate ut litt med ham, fortelle ham mer, fortelle ham at jeg faktisk har slitt med dette i opp og nedperioder i minst ti-femten år... og at jeg har hatt nedturer i den grad at jeg nesten har forsøkt å ta livet av meg eller skade meg før, og det har ikke vært pga jobb.

forklare at ja, dette ble trigget i stor grad pga jobbsituasjonen, men det er ikke utbrenthet eller møtt veggen jeg har gjort. det er ikke noe jeg bare kan ta noen piller for også blir jeg frisk og da er jeg bra.

også må jeg vel fortelle ham at jeg stort sett alltid porsjonerer informasjon, at jeg føler jeg har så mye at dersom jeg skulle fortelle alt, så hadde jeg bare vært livredd for at noen skulle tro at det var så mye at det umulig kunne stemme på ett menneske de fleste mener ikke ser syk ut i det hele tatt..... så jeg er redd for at jeg ikke skal bli trodd og bare bli fnyst ut som en annen hypokonder.

og etter legen er det fyk inn til byen igjen, for å dra ut til dansestudioet og frisøren og klipp-klipp (kanskje farg-farg?)... har fått penger endelig, det var bare SÅÅÅÅ deilig!! så nå kan jeg klippe meg (og farge håret) med god samvittighet og likevel ha råd til både julegaver og bursdagsgaver.

også er det dansing i to timer..... phjuuu.

i morgen skal jeg heldigvis bare ut å handle gaver (og skal gjøre det i nærheten her, IKKE ned til byen) også skal jeg opp på angstringen til åpent hus på kvelden.

men.... nå må jeg trene en liten økt før jeg hopper over frokost og dusj. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: - det er nok viktig at du får fortalt legen hvordan det virkelig er - og ikke ta litt av gangen.

Klipp klipp kan anbefales - og det kan kanskje bli spennende hvordan du ser ut etterpå .. blå eller svart i håret :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Ikke lov å hoppe over frokost og dusj nei :fy_fy:

:ler:

Sånn ellers, helt enig med billa, hva med å bare fortelle ALT til legen? Han kan jo ikke hjelpe deg - ingen kan egentlig det, så lenge du holder inne med halvparten av sannheten.. Det er ikke noe å spare noen for. Få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...