Gå til innhold

alines dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Litjmæ
Skrevet (endret)

E itj fredag førr itjnåkka uansjett da :flau:

:klem::kose::klem1:

Endret av Litjmæ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - De' e itj fredag førr itj nå. Ukens bæste dag - Og deijnn ska nytes :hoppe:

Skrevet (endret)

Skaptrønder ... :erter:

Endret av LilleBille
Skrevet
Du? Førr æ e itj inni nå skap :ler:

De' e vel mæ :sjenert: ...

Førr sjøl om æ itj hi nån forkjærlighet førr kara' me bart - Va' æ ukependler te' Trondheim i nesten et år .. Førr ein menneskealder sia'.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jøss, her kjæm de fram! Voillsomt ka litt fredag kain gi slags avslørelsa!

:ler:

Skrevet

E de' fredag så e de' fredag.... ;hoppe:

Og æ hi hatt min dose me middager på "Roaldgården" - Ver spesielt begeistret førr hu som va' bættere opptatt tå at Bearnaisen (uttalt akkurat sånn) va' spesielt god. Vi klarte alltid å få 'a te' å si de' minst et par ganger kvær gang vi åt der. :ler:

Skrevet

ah.. søndag.

fikk danset masse i går, skikkelig koselig.

og skal danse litt mer idag, så nå er det avslapping før jeg begynner å spurte fra buss til buss igjen.

hei og hopp..

Skrevet

:Nikke::Gjesp:

god mandags morgen ja.

jeg måtte opp før åtte idag.... har vaskekjellern fra åtte til elleve. :overrasket:

trøtt da. :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Huff, en av de beste tingene med den "nye" leiligheta vår er at vi har egen vaskemaskin og tørketrommel! Gigantisk løft å slippe å passe disse dumme tidene!

Skrevet

ja, gud jeg savner egen vaskemaskin! :grine:

men det værste er egentlig ikke tidene, det ordner seg alltid, det værste er at man KUN kan bruke tikroninger!!!

og det koster 20 kroner (2x10 kr) for hver vaskemaskin + 10 kr per tørketrommel...

så skal jeg vaske en/to 40 vasker og en 60 vask med tørk på alt siden jeg ikke egentlig skal tørke klær i leiligheten.... så blir det om å gjøre å klare å få tak i 6 tikroner.... og jeg som alltid bruker kort, det er alltid ett svare strev å klare å få tak i nok tikroninger før vaskedag. :ler:

så nå har jeg begynt å ta ut penger og gå innom østbanehallen og veksle i vekslemaskinen... for det er aldri noen andre som har tiere når jeg skal vaske, så jeg har prøvd å veksle med både akupunktør, dansinga og alt mulig, de har aldri tiere når jeg trenger. :sur:

så DET er faktisk det største peset med vaskekjellern.

Gjest Litjmæ
Skrevet

:hakeslepp:

Koster det penger å vaske? Oh my god... Det har jeg aldri vært med på i Sverige...

Skrevet

leier leilighet, og da hender det at vaskekjellern koster penger.

men så har vi veldig bra maskiner, og det kommer hjelp raskt om noe går galt.

Skrevet (endret)

Morgen :Gjesp: .. her er det det vanligem mandagskaoset .. og nå er jeg :frustrert: på mannfolk som tror de har oversikten .. og som ikke har det - og dumper alt i fanget på meg - og atpåtil blir sure når de må innse at de faktisk ikke har snøring....(akkurat som om det er min skyld :roll:)

.. Julegaveønske til aline ... ruller med 10-ere :)

Endret av LilleBille
Gjest Litjmæ
Skrevet

:overrasket:

Huffa, mannfolkproblemer i dag igjen :troest:

Lestat og Khayman og andre bra eksemplarer, nå må dere komme og rette opp inntrykket igjen! :ler:

Skrevet

Nå har jeg fått støtte av det "andre mannfolket mitt" her på kontoret - så det hjalp litt :ler:

- men gode eksemplarer mottas med takk :sjenert:

Gjest Litjmæ
Skrevet (endret)

Okiiii :sjenert:

Litjmannen er jo best da :sjarmor:

I går f.eks. var jeg veldig trøtt i sofaen og trengte litt hjelp til å komme meg i seng, så da bar han meg dit :hjerter_rundt:

Ok, det var kanskje ikke helt relevant i forhold til problemstillingen, men... :ler:

Endret av Litjmæ
Skrevet

:ler: - ikke helt relevant .. men likevel kjempesøtt.

Regner med at han ikke er aktuell for bytte med snilen på kontoret her - så da må jeg vel lete litt til ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...