Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du? Førr æ e itj inni nå skap :ler:

De' e vel mæ :sjenert: ...

Førr sjøl om æ itj hi nån forkjærlighet førr kara' me bart - Va' æ ukependler te' Trondheim i nesten et år .. Førr ein menneskealder sia'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E de' fredag så e de' fredag.... ;hoppe:

Og æ hi hatt min dose me middager på "Roaldgården" - Ver spesielt begeistret førr hu som va' bættere opptatt tå at Bearnaisen (uttalt akkurat sånn) va' spesielt god. Vi klarte alltid å få 'a te' å si de' minst et par ganger kvær gang vi åt der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. søndag.

fikk danset masse i går, skikkelig koselig.

og skal danse litt mer idag, så nå er det avslapping før jeg begynner å spurte fra buss til buss igjen.

hei og hopp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Huff, en av de beste tingene med den "nye" leiligheta vår er at vi har egen vaskemaskin og tørketrommel! Gigantisk løft å slippe å passe disse dumme tidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gud jeg savner egen vaskemaskin! :grine:

men det værste er egentlig ikke tidene, det ordner seg alltid, det værste er at man KUN kan bruke tikroninger!!!

og det koster 20 kroner (2x10 kr) for hver vaskemaskin + 10 kr per tørketrommel...

så skal jeg vaske en/to 40 vasker og en 60 vask med tørk på alt siden jeg ikke egentlig skal tørke klær i leiligheten.... så blir det om å gjøre å klare å få tak i 6 tikroner.... og jeg som alltid bruker kort, det er alltid ett svare strev å klare å få tak i nok tikroninger før vaskedag. :ler:

så nå har jeg begynt å ta ut penger og gå innom østbanehallen og veksle i vekslemaskinen... for det er aldri noen andre som har tiere når jeg skal vaske, så jeg har prøvd å veksle med både akupunktør, dansinga og alt mulig, de har aldri tiere når jeg trenger. :sur:

så DET er faktisk det største peset med vaskekjellern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leier leilighet, og da hender det at vaskekjellern koster penger.

men så har vi veldig bra maskiner, og det kommer hjelp raskt om noe går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen :Gjesp: .. her er det det vanligem mandagskaoset .. og nå er jeg :frustrert: på mannfolk som tror de har oversikten .. og som ikke har det - og dumper alt i fanget på meg - og atpåtil blir sure når de må innse at de faktisk ikke har snøring....(akkurat som om det er min skyld :roll:)

.. Julegaveønske til aline ... ruller med 10-ere :)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått støtte av det "andre mannfolket mitt" her på kontoret - så det hjalp litt :ler:

- men gode eksemplarer mottas med takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Okiiii :sjenert:

Litjmannen er jo best da :sjarmor:

I går f.eks. var jeg veldig trøtt i sofaen og trengte litt hjelp til å komme meg i seng, så da bar han meg dit :hjerter_rundt:

Ok, det var kanskje ikke helt relevant i forhold til problemstillingen, men... :ler:

Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: - ikke helt relevant .. men likevel kjempesøtt.

Regner med at han ikke er aktuell for bytte med snilen på kontoret her - så da må jeg vel lete litt til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...