Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1261 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) E itj fredag førr itjnåkka uansjett da Endret 2. desember 2005 av Litjmæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1262 Del Skrevet 2. desember 2005 Nei - De' e itj fredag førr itj nå. Ukens bæste dag - Og deijnn ska nytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1263 Del Skrevet 2. desember 2005 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1264 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Skaptrønder ... Endret 2. desember 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1265 Del Skrevet 2. desember 2005 Du? Førr æ e itj inni nå skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1266 Del Skrevet 2. desember 2005 Du? Førr æ e itj inni nå skap ← De' e vel mæ ... Førr sjøl om æ itj hi nån forkjærlighet førr kara' me bart - Va' æ ukependler te' Trondheim i nesten et år .. Førr ein menneskealder sia'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1267 Del Skrevet 2. desember 2005 Jøss, her kjæm de fram! Voillsomt ka litt fredag kain gi slags avslørelsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1268 Del Skrevet 2. desember 2005 E de' fredag så e de' fredag.... ;hoppe: Og æ hi hatt min dose me middager på "Roaldgården" - Ver spesielt begeistret førr hu som va' bættere opptatt tå at Bearnaisen (uttalt akkurat sånn) va' spesielt god. Vi klarte alltid å få 'a te' å si de' minst et par ganger kvær gang vi åt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #1269 Del Skrevet 4. desember 2005 ah.. søndag. fikk danset masse i går, skikkelig koselig. og skal danse litt mer idag, så nå er det avslapping før jeg begynner å spurte fra buss til buss igjen. hei og hopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1270 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei og hopp ja... Mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1271 Del Skrevet 5. desember 2005 god mandags morgen ja. jeg måtte opp før åtte idag.... har vaskekjellern fra åtte til elleve. trøtt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1272 Del Skrevet 5. desember 2005 Huff, en av de beste tingene med den "nye" leiligheta vår er at vi har egen vaskemaskin og tørketrommel! Gigantisk løft å slippe å passe disse dumme tidene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1273 Del Skrevet 5. desember 2005 ja, gud jeg savner egen vaskemaskin! men det værste er egentlig ikke tidene, det ordner seg alltid, det værste er at man KUN kan bruke tikroninger!!! og det koster 20 kroner (2x10 kr) for hver vaskemaskin + 10 kr per tørketrommel... så skal jeg vaske en/to 40 vasker og en 60 vask med tørk på alt siden jeg ikke egentlig skal tørke klær i leiligheten.... så blir det om å gjøre å klare å få tak i 6 tikroner.... og jeg som alltid bruker kort, det er alltid ett svare strev å klare å få tak i nok tikroninger før vaskedag. så nå har jeg begynt å ta ut penger og gå innom østbanehallen og veksle i vekslemaskinen... for det er aldri noen andre som har tiere når jeg skal vaske, så jeg har prøvd å veksle med både akupunktør, dansinga og alt mulig, de har aldri tiere når jeg trenger. så DET er faktisk det største peset med vaskekjellern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1274 Del Skrevet 5. desember 2005 Koster det penger å vaske? Oh my god... Det har jeg aldri vært med på i Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1275 Del Skrevet 5. desember 2005 leier leilighet, og da hender det at vaskekjellern koster penger. men så har vi veldig bra maskiner, og det kommer hjelp raskt om noe går galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1276 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Morgen .. her er det det vanligem mandagskaoset .. og nå er jeg på mannfolk som tror de har oversikten .. og som ikke har det - og dumper alt i fanget på meg - og atpåtil blir sure når de må innse at de faktisk ikke har snøring....(akkurat som om det er min skyld ) .. Julegaveønske til aline ... ruller med 10-ere Endret 5. desember 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1277 Del Skrevet 5. desember 2005 Huffa, mannfolkproblemer i dag igjen Lestat og Khayman og andre bra eksemplarer, nå må dere komme og rette opp inntrykket igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1278 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå har jeg fått støtte av det "andre mannfolket mitt" her på kontoret - så det hjalp litt - men gode eksemplarer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1279 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Okiiii Litjmannen er jo best da I går f.eks. var jeg veldig trøtt i sofaen og trengte litt hjelp til å komme meg i seng, så da bar han meg dit Ok, det var kanskje ikke helt relevant i forhold til problemstillingen, men... Endret 5. desember 2005 av Litjmæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1280 Del Skrevet 5. desember 2005 - ikke helt relevant .. men likevel kjempesøtt. Regner med at han ikke er aktuell for bytte med snilen på kontoret her - så da må jeg vel lete litt til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå