aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1241 Del Skrevet 2. desember 2005 stikk i vei, begynner å bli vant til det. egentlig er jeg litt forbanna... men så er jeg så avslappet at det kommer liksom ikke helt ut. har fremdeles ikke fått pengene mine, eller svar på mailen jeg sendte i går morres om de hadde satt dem til meg eller jobben. så foreløpig aner jeg ikke om de er på vei eller om de er feil plass. men men, dagen er enda lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1242 Del Skrevet 2. desember 2005 Huff, håper det ordner seg i løpet av dagen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1243 Del Skrevet 2. desember 2005 det håper jeg og, også har jeg ringt jobben og hørt om ikke de kan sjekke hva de har fått inn fra trygdekontoret, om de har fått min del også. hun skulle ihvertfall ringe meg tilbake, så da håper jeg jeg finner ut litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1244 Del Skrevet 2. desember 2005 Krysser alt jeg har for at "noen" finner ut hva som har gått feil... - og jeg skjønner at du ikke har fått mail tilbake fra trygdekontoret ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 2. desember 2005 #1245 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei på deg! Jeg må ha bildenummer av deg i dag, for jeg bestiller i morgen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1246 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei på deg! Jeg må ha bildenummer av deg i dag, for jeg bestiller i morgen. Klem ← heia jeg har igrunnen endt på nummer 100, det var ett vanskelig valg, men kan hende jeg bestiller opp noen andre senere. men jeg vil gjerne ha nr 100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1247 Del Skrevet 2. desember 2005 først ringte jeg jobbe i morres, de hørte jeg ikke noe fra før nå... som om jeg ikke har ordnet alt både for dem og for meg til nå? saksbehandleren min RINGTE meg faktisk idag!! hun beklaget masse, for hun visste at hun hadde svart at de hadde alle papirene de trengte, men det var fordi hun satt med den siste sykemeldingen (som jeg hadde levert selv fordi jeg da var ferdig med jobben), og den og alt rundt det var i orden. men så hadde hun nå funnet ut at jobben ikke har sendt de TO forrige sykemeldingene videre til trygdekontoret.... og selv om hun da hadde den siste og alt var i orden med den, så kunne hun ikke betale meg så lenge det var ett hull i sykemeldingene. så da måtte jeg løpe til trygdekontoret i morres før jeg skulle til akupunkturen, be dem kopiere de to delene de manglet av mine røde deler, fylle ut egenandelsskriv ved siden av og leveres rett til saksbehandler med en gang. så skulle hun sette over manuelt idag, kanskje jeg da har det på mandag eller tirsdag. også ringte jobben nå, "de hadde ikke fått noen penger fra trygdekontoret siden oktober en gang de..." så jeg fortalte ganske klart at nei, det har noe med at sykemeldingene mine fra dem ikke er blitt sendt dit de skulle! men at jeg nå hadde ryddet opp i det for både dem og meg, men at det kanskje var noe de burde gi beskjed om videre slik at slikt tas mer seriøst senere. superfredag... så ikveld blir det sjokolade og soving. (og litt banning og litt mer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1248 Del Skrevet 2. desember 2005 Herregud... så utrolig dårlig! Men kjempeflott at du fikk ordnet opp i det! Nå håper jeg du endelig kan legge dette bak deg og ikke trenger å ha noe mer å gjøre med de (unnskyld meg) fjåmene på den gamlejobben din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1249 Del Skrevet 2. desember 2005 Fy f - sånn går ikke an - selv halvorganiserte jobber som hos meg - klarer vi hvertfall å sørge for at ansatte får lønn/sykepenger når de skal ha. Men det var jo i det minste positivt at damen ringte deg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1250 Del Skrevet 2. desember 2005 Fjåme ... det ordet tror jeg jeg adopterer (hva betyr det egentlig.. er det veldig stygt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1251 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er forresten ganske rart at ikke jobben din har reagert på at de ikke har fått de pengene de skulle ha .. deg ville hvertfall jeg gjort om jeg hadde ansvar for utbetaling av lønninger etc. og vi betalte ut til en som vi skulle ha refundert sykepenger for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1252 Del Skrevet 2. desember 2005 (ein fjåm, fjåmen, fleir fjåma, aill fjåman på trøndersk veldig stygt er det kanskje ikke da, men ) Men igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1253 Del Skrevet 2. desember 2005 .. trøndersk altså - trodde det var svensk .. for jeg pleier å henge meg opp i morsomme utrykk - og ingen av "mine trøndere" har brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1254 Del Skrevet 2. desember 2005 ja, blir nok ikke noe mer kontakt med fjåmene nå nei, eller... om jeg ikke får feriepengene i januar som jeg har bedt om så må jeg jo pån igjen da... men ja, det blir veldig det er det jeg sier, man skal ikke overlate til andre det man vet man kan gjøre selv! og ja, jeg synes og det er rart de ikke engang har reagert på at de ikke har fått tilbake fra trygdekontoret. de har jo betalt meg fast og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1255 Del Skrevet 2. desember 2005 Så jeg regnes altså ikke som din trønder? *furter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1256 Del Skrevet 2. desember 2005 Igjen da Stuppula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1257 Del Skrevet 2. desember 2005 Så jeg regnes altså ikke som din trønder? *furter* ← Jo da .. det er sikkert de andre som har bodd for lenge på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #1258 Del Skrevet 2. desember 2005 Men det er klart - du er absolutt en av "mine" yndlingstrøndere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1259 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1260 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå