aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1221 Del Skrevet 30. november 2005 Så flott aline at du klarte å gå på angstringen i dag. Håper du får hjelp der aline vennen. God natt... ← god natt til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #1222 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1223 Del Skrevet 30. november 2005 har du bytta nick nå? blir så forvirra av sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1224 Del Skrevet 30. november 2005 Men katta er hvertfall tilbake der den hører hjemme (og maser vi kommer kanskje Fightern tilbake også LilleBille liker ikke endringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1225 Del Skrevet 30. november 2005 LilleBille liker ikke endringer ← ikke aline heller.... (men er overhooode ikke vanemenneske!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #1226 Del Skrevet 30. november 2005 Ja, men jeg var lei. Skal ikke si jeg ikke noen gang vil bli Fighter igjen, men akkurat nå føler jeg meg mer som ern Smurf. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #1227 Del Skrevet 30. november 2005 ikke aline heller.... (men er overhooode ikke vanemenneske!!) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1228 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. desember 2005 #1229 Del Skrevet 1. desember 2005 Så flink du var i går da! Det blir spennende å se hva du kan få ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2005 #1230 Del Skrevet 1. desember 2005 - god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1231 Del Skrevet 1. desember 2005 god morgen ja, pratet akkurat med dem for å komme på venteliste til gruppe, det kan visst ta litt tid det også, så det blir nok ikke noen gruppe før på nyåret. men de har åpent hus hver onsdag, så jeg kommer nok til å gå på fler av de, bare for å prate med folk som også har angst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. desember 2005 #1232 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes det er tøft gjort jeg, men så vet jeg jo at du er tøff og da... Og det går nok fort til nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1233 Del Skrevet 1. desember 2005 det går nok ganske raskt ja, det var visst mange henvendelser nettop i min alder, så det blir nok satt opp gruppe ganske raskt over på nyåret. tøff ja!! ja, jeg så faktisk i går at jeg er i grunnen både ganske tøff og sterk, selv når jeg er svak. og jeg var ikke mindre rammet eller friskere en de andre der nødvendigvis, men jeg er så heldig at jeg har en driv det kunne virke som kanskje ikke er like typisk ... jeg gjør alle de rette tingene, men jeg har jo like herlig angst... det er det som forundrer meg. jg gjør de rette tingene, slutter ikke å prøve, har tro på at jeg kan komme ut av dette, har tro på at jeg skal komme meg dit jeg trenger og få en fin hverdag på ett tidspunkt, med både jobb og forhold og venner slik jeg trenger men idag ikke får til. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal komme meg dit, når det å gjøre alt det rette og vite alt det rette ikke funker. og jeg har ikke den redselen mange har, jeg blir sjelden redd for at jeg er alvorlig syk eller at jeg kommer til å dø, jeg vet hele tiden at dette er angsten, og at angsten ikke dreper meg eller skader meg i seg selv. mitt problem er at jeg ikke greier å bli frisk og at jeg blir så frustrert over smerten og problemene det gir, at jeg er redd for at jeg kan skade meg selv av ren frustrasjon, om jeg ikke gjør noe. så sånn sett en annen situasjon en fler av de som var der igår, men veldig interessant og lærerikt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. desember 2005 #1234 Del Skrevet 1. desember 2005 Ikke noe som er bedre enn det. Håper det kan være med og hjelpe deg til å finne en vei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1235 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2005 #1236 Del Skrevet 1. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2005 #1237 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå så jeg akkurat en reklame med Ravi ++ med Cherio... - og der svevde han opp mot taket .. og da kom jeg til å tenkte jeg på utpusten din - og fikk *bilder i hodet* - så hvordan går det med utpusten .. er du blitt flinkere til ikke å bare puste inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1238 Del Skrevet 1. desember 2005 faktisk ja. må fremdeles jobbe litt med det før jeg får det til, men får det til mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2005 #1239 Del Skrevet 1. desember 2005 Bra .. da kan jeg stikke hull på aline-ballongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1240 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg tror da aline blir stukket nok på jeg da, eller? Fredag! Endret 2. desember 2005 av Litjmæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå