Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1201 Del Skrevet 30. november 2005 Yeay! Gleder meg til å kunne sove litt ekstra på lørdag nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1202 Del Skrevet 30. november 2005 Skulle gjerne litt lenge hver dag jeg .. men kan jeg ... våkner jeg tidlig - så det er vel ikke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1203 Del Skrevet 30. november 2005 Det er som regel ikke noe problem her i gården Men jeg har en del å gjøre i helga da, må få unna noen julegaver og litt forskjellig sånt, så jeg kan ikke sove hele formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1204 Del Skrevet 30. november 2005 Problemet er vel at kan jeg - går det ikke .. og må jeg opp er jeg slakt typisk det. Og julegaver .. er ferdig med en del .. men må tenke litt på resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1205 Del Skrevet 30. november 2005 Rart det der egentlig. Kroppen min fungerer veldig greit der og jeg har lært meg å høre på den. Hvis den trenger å sove i helga så lar jeg den bare få det, så er det avhengig av ukas søvn for øvrig når jeg våkner Jeg er som regel trøttest fredagskveldene, sovner sånn rundt halv ti-ti på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1206 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg sover gjerne litt TV jeg sånn på fredagsettermiddagen - det er deilig det. Og jeg skulle gjerne hørt på kroppen om den trengte å sove .. men da kan du ta det f... på at noen ringer - og da hjelper det ikke om kroppen min og jeg er enig. .. og andre ganger må man bare - vi som er så heldige at vi skal frakte barn rundt omkring til kamper og treninger av ymse slag ... Syntes det var veldig deilig når eldstemann begynte å kjøre selv .. for det å skulle kjøre på trening sånn ved halv åtte tiden en lørdag ... er ikke alltid like fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1207 Del Skrevet 30. november 2005 En annen utrolig deilig ting med å si NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1208 Del Skrevet 30. november 2005 En annen utrolig deilig ting med å si NEI! ← Vet det .. men når folk likevel ringer om ting og tang som jeg ikke har noe med .. bare fordi navnet mitt er det første som "popper" opp når man står overfor noe... (men jeg tror jeg kvalifiserte til en julegave sist helg... det bør det hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1209 Del Skrevet 30. november 2005 Dra ut kontakten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1210 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Da må jeg ta ut alt i hele huset .. og det er mange... - og kronglete.. Skrur jo av mobilen - for jeg regner jo med at om folk ringe rpå "ukristelige tider" - så ringer de på den Men det gjør jo ikke alle .. noen får ikke svar på mobilen .. og da ringer de fasttelefonen... .. når det er ved nitiden en søndag morgen .. og jeg ikke svarer - hvor mye fantasi skal til får å skjønne at jeg ikke har lyst til å snakke med noen.. Endret 30. november 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1211 Del Skrevet 30. november 2005 Utrolig lite. I tillegg til det så har folk alltid en tendens til å ringe under middagen synes jeg! Sambo lærte meg å da svare "Litjmæ midt i maten", da skjønner de fleste at de kan ta det kjapt og eventuelt ringe tilbake senere Men "Billa midt i sovinga" fikk kanskje ikke helt samme svung? :klø: "Billa midt i senga?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1212 Del Skrevet 30. november 2005 Billa midt i senga kunne lett ha vakt helt andre tanker tror jeg, og kanskje ikke blitt like godt motatt som Litjmæ midt i maten. men men. såh, akupunktert, tuslet hjem til fots, det er jo jaggu over på +0,4 grader her!!! og strålende vær, var så deilig atte. sover til åtte-halv ni hver dag om dagen jeg da.... det er igrunnen deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1213 Del Skrevet 30. november 2005 Sånn åtte halv ni er egentlig passe på hverdager - enig i det, men vil gjerne sove litt lenger i helgene. Men "Bille midt i senga" - er vel ikke helt godt - men det er vel på den annen side "Bille midt i maten" heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1214 Del Skrevet 30. november 2005 kan også missforståes ja.... nja.... sover jeg til halv ni på hverdager, trenger jeg ikke sove lenger i helga, dersom jeg ikke sitter oppe kjempelenge da, noe jeg stort sett ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #1215 Del Skrevet 30. november 2005 Den tenkte jeg ikke på en gang. Men det burde jo få ønsket effekt da! Hvem vil ha bille midt i maten liksom? Halv ni på hverdager ja... Jeg er oppe ti på halv sju alle hverdager jeg. Så det hender at jeg sover til ti-tida på helgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1216 Del Skrevet 30. november 2005 jeg og måtte opp sånn ti på halv sju hver hverdag når jeg jobbet, og DA var det deilig å kunne sove litt lenger i helga. har ikke samme behovet akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1217 Del Skrevet 30. november 2005 idag klarte jeg å gå, på angstringen altså. det var ikke så mange der, og det var helt annerledes en jeg hadde tenkt meg, men det var interessant. jeg skal melde meg for å komme i en gruppe, men det kan hende jeg drar på noen åpne hus flere ganger også... de gruppene fungerer litt annerledes en jeg hadde trodd, så det kan være ok med åpent hus også. men jeg hadde angst mesteparten av tiden jeg var der da.... og var ikke helt alene om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 30. november 2005 #1218 Del Skrevet 30. november 2005 Så flott aline at du klarte å gå på angstringen i dag. Håper du får hjelp der aline vennen. God natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2005 #1219 Del Skrevet 30. november 2005 Så bra Aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1220 Del Skrevet 30. november 2005 ja, ganske stolt, ganske fornøyd og litt nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå