Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, kanskje man skulle lage seg adventskalender forresten... Har du også det billa?

Har ikke selv - men har pakket inn 48 pakker .. regner med at den med tannbørsten blir mest populær :ler:

.. egentlig lurte jeg på om jeg skulle gjøre som Nemi-kalenderen .. 25 pakker - så man enten kunne starte en dag tidligere (om man ikke orket å vente .. ) eller ha noe igjen etter at ALLE andre pakker var åpnet :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

jeg vil og lage 25 pakker!! eller kanskje 26... så man kan starte en dag før fordi man ikke klarer å vente OG ha pakke etter at alle andre er ferdige! :sjarmor:

tannbørste blir IKKE en av dem!

men det kan hende jeg putter inni noe annet en sjokolade.

f.eks marsipan! :ler:

og feiring bør definitivt gjøres med kokosboller!!

men det er mulig vi på ett senere tidspunkt bør dra ned å kjøpe kokosboller for så å dra opp til meg å spise dem her....

det er varmere her.. :ler: (også får jeg en god grunn til å rydde og vaske!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åffer ikke de a?

*skjønner ingenting* :sexy:

Det får da være måte på å være blond da... (men jeg er sikker på at gutta mine er helt enig med deg... :sjenert:

jeg vil og lage 25 pakker!! eller kanskje 26... så man kan starte en dag før fordi man ikke klarer å vente OG ha pakke etter at alle andre er ferdige!  :sjarmor:

tannbørste blir IKKE en av dem!

men det kan hende jeg putter inni noe annet en sjokolade.

f.eks marsipan!  :ler:

og feiring bør definitivt gjøres med kokosboller!!

men det er mulig vi på ett senere tidspunkt bør dra ned å kjøpe kokosboller for så å dra opp til meg å spise dem her....

det er varmere her..  :ler: (også får jeg en god grunn til å rydde og vaske!)  ;)

26 er jo opplagt enda bedre enn 25 .. :ler: skogsbærmarsipan bør være selskrevet...

Bare si fra når du vil ha vasket du :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok veldig konservativ når det gjelder akkurat det der, hadde ikke blitt aktuelt med for mange eller for få pakker her nei :riste:

må være åpen for å tenke nytt litjmæ, tenke nytt! :ler:

*skjønner absolutt ikke poenget med noe annet enn sjokolade/snop i adventskalenderen heller nei* :klø:

nei, så lenge du skriver sjokolade/snop, så er jeg litt ute på tur jeg og. det må jo være snop i! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjønner absolutt ikke poenget med noe annet enn sjokolade/snop i adventskalenderen heller nei* :klø:

.. det har noe med det er ikke bare kos .. man er litt fornuftig :overrasket: også.

(Akkurat som at det vanligvis har vært nye litt lekre boksere på julaften - det trenger de)

.. og om Litjmannen laget kalender til deg .. og han puttet inni noe spennende som ikke var sjokolade .. ville du ikke hatt det da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være åpen for å tenke nytt litjmæ, tenke nytt!  :ler:

Nei, nei, nei :sur:

*klamrer seg fast til den fine tilværelsesramma.

.. og om Litjmannen laget kalender til deg .. og han puttet inni noe spennende som ikke var sjokolade .. ville du ikke hatt det da  :sjarmor:

Joda, jeg er ikke utaknemlig sånn sett, men sannsynligheten for at akkurat det vil skje er nok lik null vil jeg tro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du vil ha sjokolade altså .. for i min barndoms (ikke prøv deg med gam..:fy_fy:) julekalendere var det små plastfigurer :erter:

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært vant til enten sånne billige med små sjokolader inni, eller mammas pakker med små gottisbiter da jeg var yngre og bodde hjemme :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. de var skrekkelig kjedelig .. men samtidig var det jo spennende da .. og så kom de med lite "øsken" på - så de kunne henges på snor :ler:

Fant et gammelt "kjede" da jeg overtok huset hjemme .. og ingen kan si det var pent gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, sånne fikk vi og når vi var små, det var små plastaper blant annet, som vi kunne lage snorer av og som hang sammen i armene eller noe sånt.

vi syntes det var kjempegøy vi, men så var mamma mye strengere på snopet en mange er idag tror jeg kanskje. vi var ikke vant til sjokoladekalendere til vi ble litt eldre, og før det savnet vi det jo ikke, for det var ikke det vi var vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...